Publikováno Červenec 17, 20187 r Ahojte, stale mi svieti len lava zadna hmlovka. Mate skusenosti s doplnenim/ dokablovanim resp. dokodovanim aj pravej zadnej hmlovky? Prave koncove svetlo - schéma (M42 žárovka mlhového koncového světla vpravo): Kódovanie:Modul 09 - Central Electronics 16 - Security Access - vložiť 31347 10 - Adaptations Následne zmeniť kanály, ktoré sú uvedené nižšie. Zmenu je potrebné urobiť pre oba kanály a až následne potom opustiť adaptácie tlačidlom "Do it!" Kanály (pôvodné hodnoty): (4)-Leuchte26NSL LA72-Lichtfunktion A 26 - Nebelschlusslicht wenn kein Anhaenger gesteckt und Rechtsverkehr (Zadné hmlové svetlo, ak nie je pripojený príves a pravostranná premávka/ Rear fog light when trailer not connected and right hand traffic) (4)-Leuchte27NSL RC6-Lichtfunktion A 27 - Nebelschlusslicht wenn kein Anhaenger gesteckt und Linksverkehr (Zadné hmlové svetlo, ak nie je pripojený žiadny príves a ľavostranná premávka/ Rear fog light when trailer not connected and left hand traffic) Kanály (nové hodnoty):Change (4)-Leuchte26NSL LA72-Lichtfunktion A 26 to Nebelschlusslicht wenn kein Anhaenger gesteckt (Zadné hmlové svetlo, ak nie je pripojený žiaden príves/ Rear fog light when trailer not connected) Change (4)-Leuchte27NSL RC6-Lichtfunktion A 27 to Nebelschlusslicht wenn kein Anhaenger gesteckt (Zadné hmlové svetlo, ak nie je pripojený žiaden príves/ Rear fog light when trailer not connected) Zdroj: https://www.briskoda.net/forums/topic/299424-octavia-iii-vcds-adaptations-tried-and-tested/?tab=comments#comment-3567267
Červenec 17, 20187 r Fabia je v tomto iná. aj keď si pozrieš schémy, je tam poznámka o tom, že pravá hmlovka je iba pre vozidlá s volantom vpravo. zbytočne to komplikovať a ťahať káble priamo z predu, keď to auto ani nezoberie. dokonca myslím ani kódovanie. jednoducho som natiahol kábel vľava doprava pri dorábaní druhého osvetlenia kufra ( http://wirer.sk/doplnenie-druheho-osvetlenia-kufra/ ) a doplnil na prázdnu pozíciu konektora pravého zadného svetla. a funguje... Upraveno Červenec 17, 20187 r od wirer
Srpen 18, 20187 r Autor máte niekto prosím číslo diela pre piny do zadného svetla na napojenie hmlovky? ide to tieto piny: a ešte aj číslo diela pre piny do predného svetla (sú širšie ako pre napojenie reproduktorov do rádia)
Srpen 18, 20187 r Autor wirer, dakujem! zadok bude ok, ale ten predok mi nic nenaslo :-( ISO nemyslim. piny do tejto svorkovnice vpredu na svetlomet:
Srpen 18, 20187 r Do niektorych svorkovnic idu prave ISO Hraj sa: Konektory (vrátane fotiek): https://www.drive2.ru/l/10301132/ Piny (vrátane fotiek): https://www.drive2.ru/l/6736983 http://www.a3forum.fr/references-officielles-f39/liste-des-references-des-cosses-et-cables-de-reparation-t36863.html https://www.a4-freunde.com/showwiki.php?title=Pins+und+alles+was+dazu+gehoert
Září 22, 20186 r Autor kto by chcel, pouzil som pin z Ali pre zapojenie pravej zadnej hmlovky z lavej: 1Pcs 3m Length Repair Wire 000979025E Seat Kabel Oil and high temperature resistance for Audi, Skoda Passat,Neu in viele VW http://s.aliexpress.com/iyqMvMzI (from AliExpress Android) cislo pinu zo Skoda Auto katalogu: montaz: stav pred bez hmloviek: stav po s hmlovkami:
Září 30, 20186 r @wirer: mlhovka je spínaná relátkem nebo přímo nějakou sofistikovanou jednotkou? Je dostatečná výkonová (proudová) rezerva na pojistce? Uvažuju o stejném řešení, ale nerad bych přetížil nějakou superchytrou a superdrahou součástku
Říjen 1, 20186 r Díky moc, tahle schémata jsou pro mě trochu nečitelná (je součástí jednotky relé/není, jaký je výkonový prvek..., taková "černá skříňka"). Tušíš, prosím, jaká je přetížitelnost té jednotky, resp na jaký výstupní proud je dimenzovaná?
Říjen 1, 20186 r vnútorné zapojenie jednotiek verejné myslím nie je, stále to bude čierna skrinka. zaťažovať to nebudem, stačilo mi raz...výstupný prúd nezistíš a ak sa ti chce experimentovať, tak si to kľudne zmeraj. mám to napojené 2 roky, či už na predfacelift alebo facelift svetlách, žiarovka či LED-ka a fungujú stále
Říjen 1, 20186 r Výstupní proud nezměříš :) Resp. ano způsobem: teče, teče, áááno už neteče/nevypíná; jdu si pro novou jednotku. Pokud to dobře chápu, výkonový stupeň bude IGBT nebo MOSFET pro minimalizaci ztrátového výkonu. Ale tyto prvky mají nějaký maximální trvalý proud daný vlastně velikostí (a jakostí) polovodivého přechodu, který, když se překročí, tak se rapidně snižuje životnost součástky. Proto se ptám, jestli máš nějaké informace, jaký je právě konstrukční výstupní proud na pinu T73a/65 (přece jen připojením druhé žárovky zdvojnásobíš proud a tedy i výkon: cca 2A -> 4A, který musí jednotka spínat). Není nutné mít přesné hodnoty, stačí si být jistý třeba tím, že se jednotka montuje i do dvoužárovkových modelů.
Říjen 2, 20186 r před 9 hodinami, Johny.z napsal: stačí si být jistý třeba tím, že se jednotka montuje i do dvoužárovkových modelů. otvor si schémy O3. tam je to fakt len vecou kódovania
Leden 19, 20196 r Autor prepinac svetiel v polohe "AUTO", vypnute zapalovanie, a pri 2x vytiahnutom prepinaci (zapnute hmlovky) MFD hlasi: je to ok? hmlovky nesvietia :-D Upraveno Leden 19, 20196 r od ilmirec edit
Leden 19, 20196 r neskúšal som. ono aj keď máš zapnuté parkovačky a vystupuješ, hlási že máš vypnúť svetlá. nechce sa mi do tej zimy
Prosinec 5, 20213 r Pravou zadní mlhovku jsem připojil přes unipolární tranzistor, viz přiložené schéma. Z levé mlhovky se bere pouze signál a nezvýší se tak zatížení řídící jednotky ani při ponechání klasických žárovek. Kontrola prasklých vláken žárovek funguje dál jen pro levou stranu. Napájení se dá vzít z řídící jednotky rozpoznání přívěsu, případně z 12V zásuvky v kufru. Když auto jede na STK, stačí vytáhnout jednu pojistku pod volantem a svítí zase jen levá mlhovka.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.