Anniela Maria Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 Zdravím, potřebuji poradit mám Fabii I hatch. 1.4 16V motor AUB r.v. 2000 74kW a nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru. Auto šlo na diagnostiku, kde mi řekli, že odešla lambda před katalyzatorem. Nechal jsem ji vyměnit za novou a současně jsem měnil i svíčky avšak žádná změna mimo to, že diagnostika teď ukazuje chyba kodovani rj kód 18020 a dale 17589 a 17604. Každý mi radí něco jiného jeden že mám nechat vyměnit kabelový svazek od motoru a druhý ať to nechám přímo ve škodovce napojit na diagnostiku. Jaký máte vy na toto názor nebo nesetkali jste se vy s něčím podobným? Podotýkám že k uvedeným změnám došlo z ničeho nic a motoru strašně klesl výkon někdy mám já 80kg problém vyjet na 3jku kopec a spotřeba se pohybuje cca 9-10l/100. Děkuji za rady. Ps současně hledám někoho kdo je schopen nakódovat RJ nejlépe z Moravy... já jsem z Českého Těšína. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abclab Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 Jestli to chceš nakódovat sám, tak postup jak nakódovat řídicí jednotku motoru je popsán v dílenské příručce. Ta je k mání např. v sekci "Stahování". Konkrétně v pro tvůj motor je to soubor "Motor zážehový 1,4-55kW 1,4-74kW vstřikování.pdf" str. 127. Potřebuješ k tomu PC např. s programem VDSPRO nebo VAG-COM (nebo novější VCDS) a kabel. Nicméně nechápu proč ti to nenakódovali už ti borci, u kterých si byl na diagnostice. Pokud víš jak na to je to otázka minut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abclab Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 Chtělo by to, abys sem dal diagnostický protokol před výměnou dílů a po výměně dílů. Nedílnou součástí opravy by mělo být i ověření diagnostikou, takže předpokládám, že po výměně dílů ti vymazali všechny chyby, nastavili readiness kódy a provedli testovací jízdu (viz vybrané kapitoly z dílenských příruček). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anniela Maria Vloženo 3. Srpen 2018 Autor Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 (editace) před 2 hodinami, abclab napsal: Jestli to chceš nakódovat sám, tak postup jak nakódovat řídicí jednotku motoru je popsán v dílenské příručce. Ta je k mání např. v sekci "Stahování". Konkrétně v pro tvůj motor je to soubor "Motor zážehový 1,4-55kW 1,4-74kW vstřikování.pdf" str. 127. Potřebuješ k tomu PC např. s programem VDSPRO nebo VAG-COM (nebo novější VCDS) a kabel. Nicméně nechápu proč ti to nenakódovali už ti borci, u kterých si byl na diagnostice. Pokud víš jak na to je to otázka minut. Nemám kabel ani program tak spíše touhle cestou hledám někoho kdo by to opravil a já mu za to zaplatím. Mimo to chyba kodovani rj nejde vymazat...pise ze se jedná o trvalou závadu. Editováno: 3. Srpen 2018, autor: Anniela Maria Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abclab Vloženo 4. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2018 Chyba 18020 se nedá smazat, ale zmizí jakmile se nastaví v ŘJ motoru správné kódování. U Fábií s tímto motorem se stává že ŘJ "zapomene" své kódování pokud se nechá delší dobu odpojená baterie. Předpokládám že to se stalo i u tebe, když ti vyměňovali lambda sondu a svíčky. Doporučuju ti pročíst si tu kapitolu o kódování motoru v dílenské příručce a pak se vrátit k tomu borci co ti dělal diagnostiku. Jestli má VAG-COM, tak podle návodu to určitě zvládne. Nebo si na netu najdi jakýkoli autoservis v okolí, který se chlubí tím že dělá diagnostiku. Každopádně by ti měli pomoct v každém autorizáku Škoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anniela Maria Vloženo 4. Srpen 2018 Autor Sdílet Vloženo 4. Srpen 2018 Dekuji za odpoved zkusim a dam vedet jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.