Publikováno Srpen 3, 20187 r Zdravím, potřebuji poradit mám Fabii I hatch. 1.4 16V motor AUB r.v. 2000 74kW a nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru. Auto šlo na diagnostiku, kde mi řekli, že odešla lambda před katalyzatorem. Nechal jsem ji vyměnit za novou a současně jsem měnil i svíčky avšak žádná změna mimo to, že diagnostika teď ukazuje chyba kodovani rj kód 18020 a dale 17589 a 17604. Každý mi radí něco jiného jeden že mám nechat vyměnit kabelový svazek od motoru a druhý ať to nechám přímo ve škodovce napojit na diagnostiku. Jaký máte vy na toto názor nebo nesetkali jste se vy s něčím podobným? Podotýkám že k uvedeným změnám došlo z ničeho nic a motoru strašně klesl výkon někdy mám já 80kg problém vyjet na 3jku kopec a spotřeba se pohybuje cca 9-10l/100. Děkuji za rady. Ps současně hledám někoho kdo je schopen nakódovat RJ nejlépe z Moravy... já jsem z Českého Těšína.
Srpen 3, 20187 r Jestli to chceš nakódovat sám, tak postup jak nakódovat řídicí jednotku motoru je popsán v dílenské příručce. Ta je k mání např. v sekci "Stahování". Konkrétně v pro tvůj motor je to soubor "Motor zážehový 1,4-55kW 1,4-74kW vstřikování.pdf" str. 127. Potřebuješ k tomu PC např. s programem VDSPRO nebo VAG-COM (nebo novější VCDS) a kabel. Nicméně nechápu proč ti to nenakódovali už ti borci, u kterých si byl na diagnostice. Pokud víš jak na to je to otázka minut.
Srpen 3, 20187 r Chtělo by to, abys sem dal diagnostický protokol před výměnou dílů a po výměně dílů. Nedílnou součástí opravy by mělo být i ověření diagnostikou, takže předpokládám, že po výměně dílů ti vymazali všechny chyby, nastavili readiness kódy a provedli testovací jízdu (viz vybrané kapitoly z dílenských příruček).
Srpen 3, 20187 r Autor před 2 hodinami, abclab napsal: Jestli to chceš nakódovat sám, tak postup jak nakódovat řídicí jednotku motoru je popsán v dílenské příručce. Ta je k mání např. v sekci "Stahování". Konkrétně v pro tvůj motor je to soubor "Motor zážehový 1,4-55kW 1,4-74kW vstřikování.pdf" str. 127. Potřebuješ k tomu PC např. s programem VDSPRO nebo VAG-COM (nebo novější VCDS) a kabel. Nicméně nechápu proč ti to nenakódovali už ti borci, u kterých si byl na diagnostice. Pokud víš jak na to je to otázka minut. Nemám kabel ani program tak spíše touhle cestou hledám někoho kdo by to opravil a já mu za to zaplatím. Mimo to chyba kodovani rj nejde vymazat...pise ze se jedná o trvalou závadu. Upraveno Srpen 3, 20187 r od Anniela Maria
Srpen 4, 20187 r Chyba 18020 se nedá smazat, ale zmizí jakmile se nastaví v ŘJ motoru správné kódování. U Fábií s tímto motorem se stává že ŘJ "zapomene" své kódování pokud se nechá delší dobu odpojená baterie. Předpokládám že to se stalo i u tebe, když ti vyměňovali lambda sondu a svíčky. Doporučuju ti pročíst si tu kapitolu o kódování motoru v dílenské příručce a pak se vrátit k tomu borci co ti dělal diagnostiku. Jestli má VAG-COM, tak podle návodu to určitě zvládne. Nebo si na netu najdi jakýkoli autoservis v okolí, který se chlubí tím že dělá diagnostiku. Každopádně by ti měli pomoct v každém autorizáku Škoda.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.