Přejít na obsah

Clintův pirátský klub II


Clint

Doporučené příspěvky

1,8 TSI je dost. Jsou to stejně referenční vozy jako 2.0Tdi. upustil jsem od této varianty, protože konstrukčně je to složitý motor a servis bude stejně nákladný jako u TDI. Navíc spotřeba bude o dost vyšší než s dieselem, protože moje trasa do práce je hodně kopcovitá, samé zatáčky, města a vesnice a je velký rozdíl jezdit za měsíc do práce za 4000kč nebo za 6500kč...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, rayx napsal:


Já bych šel do BMW, to je etalon kvality i zákaznickýho servisu, mluvčí importéra pan Heidinger to je číman ... :_icon_smich2:

 

https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097429889-cerne-ovce/219452801080117/obsah/669226-auto-nakrivo

 

a kdyby to někdy zmizelo tak tady snad permanentní link

https://uloz.to/!10UO59ckjzXF/auto-nakrivo-cerne-ovce-mp4

to je tak, když si někdo koupí nesmysl typu x6 ještě za 2 míče :o.... bohužel chudák kupec.,

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem teď dočetl článek o motorizaci pro S3, když někdo chce ojeté vozidlo a píšou, že úplně bez chyb je dvoulitr nafta 110 kW bez AD blue. Co nedoporučovali vůbec je 1,6 TDI a 1,8 TSI. U toho dvoulitru tdi píšou, že má slušně našlápnuto na bezproblemovych 500 tis km. Nezlobí vstriky, ani egr. V podstatě prej povedený agregát, jako jeden z mála. Nežere a nezlobí. To potěší Beuticka. Nemáme jediný důvod se ho zbavovat. Nasere to asi Plačku s jeho dětským setrvačníkem, ale jednou si třeba dospělé auto pořídí [emoji38]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. Za navigaci přidělanou přísavkou na čelním okně je pokuta 2000kč. (Prý už nestačí aby nebyla ve výhledu, ale nesmí tam být vůbec, na otázku zda tam může být telefon nebude-li ve výhledu řidiče, mi neodpověděli).

 

Viz bod 2.



2. Na předních bočních oknech nesmí být žádné dodatečné fólie, ani bezpečnostní (Bezpečnostní fólie pokud byly čiré tam dříve být mohly)

http://madico.cz/aktuality/stanovisko-ministerstva-dopravy-a-spoju-cr-k-tonovani-skel-vozidel/

 



3. Střídavé řazení v místě končícího jednoho z pruhů je povinné pouze při vyznačení značkou, pokud jízdní pruh končí bez značky, nelze si tzv. zipování vynucovat a řidiči v pokračujícím pruhu Vám nemusí umožnit zařazení.

 

Pravidlo ZIPu je dáno zákonem. Paragraf 12 zákona 361/2000 Sb.

5) Přejíždět z jednoho jízdního pruhu do druhého smí řidič jen tehdy, neohrozí-li a neomezí-li řidiče jedoucího v jízdním pruhu, do kterého přejíždí; přitom musí dávat znamení o změně směru jízdy. Při souběžné jízdě umožní řidiči vozidel jedoucích v průběžném pruhu řidičům vozidel do tohoto pruhu přejíždějících z pruhu, který přestal být průběžným, vjet tak, aby se vozidla jedoucí v průběžném pruhu a vozidla do něho přejíždějící mohla řadit střídavě po jednom do jízdního proudu průběžného pruhu. Tam, kde se dva jízdní pruhy sbíhají v jeden, aniž by bylo zřejmé, který z nich je průběžný, nesmí řidič jedoucí v levém jízdním pruhu ohrozit řidiče jedoucího v pravém jízdním pruhu.

Problém je první věta. Neomezit/neohrozit versus umožní. Je to o důkazech. Hlavní vina je na tom, kdo ZIPuje  a pak to může být až 50/50.

DZ IP29 (informativní provozní) - není to příkazová.

Střídavé řazení

 Značka označuje nebo zdůrazňuje místo, kde při souběžné jízdě platí střídavé řazení do jízdního proudu průběžného pruhu. Symbol na značce může být vyobrazen obráceně. Ta značka pouze říká a zdůrazňuje, že je to opravdu tady. Nic víc, nic míň.

 

 

4. Řidič je povinnen si od sněhu očistit pouze veškerá výhledová okna (přední, zadní a všechny boční) a zpětná zrcátka. Sníh na střeše není povinnen odstranit pokud není zledovatělý.

Paragraf 5

i) řídit vozidlo, na němž jsou nečistoty, námraza nebo sníh, které zabraňují výhledu z místa řidiče vpřed, vzad a do stran,

j) řídit vozidlo, na němž nebo na jehož nákladu je led, který by při uvolnění mohl ohrozit bezpečnost provozu na pozemních komunikacích.

 

Sníh na střeše by se dal posoudit jako náklad- nezabezpečen, nebo jako ohrožení ostatních ůčastníku silničního provozu.



5. Při tažení druhého nepojízdného vozidla je nutno za zadní okno ustavit výstražný trojúhelník a je zakázáno použít varovných světel.

 

Fólie.doc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem měl debatu s příslušníkem dopravní policie a co se týče toho zipu/střídavé jízdy u končícího pruhu říkal, že tam, kde není značka úravující tuto skutečnost nelze tyto pravidla uplatňovat.

 

Teď hodně známá cesta Nový Jičín - Rybí - Příbor je tomu příkladem. Dvouproudá silnice sbíhající se do jednoho pruhu. Původně bez značky ZIPu a byl tam, dá se říci hodně velký binec. PČR školila řidiče o skutečnosti, že se zde nejedná o ZIP. Nakonec to zřejmě vzdali, jelikož už je tam značka upravující zipování.

 

Tak, teď babo raď.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co vím, tak od vzniku tohoto pravidla žádná změna neproběhla.
Trochu se změnil výklad značky IP29 po změně vyhlášky. Pro zajímavost dnes už neplatné znění.
) "Střídavé řazení" (č. IP 29), která označuje (zdůrazňuje) místo, kde při souběžné jízdě platí střídavé řazení do jízdního proudu průběžného pruhu; její symbol může být obrácen

Ale stále je to informativní. Pokud by měla nařizovat povinnost musela by být příkazová a pak by toto pravidlo nemuselo být v zákoně 361.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro umístění autokamery platí stanovisko Ministerstva dopravy ČR: 

Umístění navigačních systémů přísavkou na čelní sklo vozidla lze připustit, avšak za splnění všech zákonných podmínek. Z legislativně-technického hlediska řeší umístění navigačních systémů ustanovení § 34 odst. 3 vyhlášky MDS č. 341/2002 Sb., v posledním znění, tj. textem „v zorném poli řidiče nesmí být umístěny žádné předměty, které by omezovaly výhled řidiče všemi směry...“. Vlastní navigační systém musí mít schváleno odrušení a elektromagnetickou kompatibilitu, dle předpisu podle EHK/OSN č. 10.02 nebo dle směrnice ES č. 72/245, v posledním znění. Informaci o plnění této podmínky je povinen sdělit ten, kdo uvádí dané zařízení na trh. Na předmětnou výbavu se vztahují i požadavky na bezpečnost interiéru vozidel dle předpisu EHK/OSN č. 21 nebo směrnice ES č. 74/60, v platném znění, při použití v osobních automobilech (kategorie M1).

 

Obecné určení míst, kde je možné umístit navigační systém připevněný přísavkou na čelní sklo není možné, protože zorné pole řidiče, tj. pole výhledu řidiče, je nutno posuzovat pro každý typ vozidla individuálně, protože plocha čelního skla není u všech silničních vozidel totožná se zorným polem řidiče. V důsledku konkrétních konstrukcí čelních skel a předních částí vozidla dochází v některých případech například k tomu, že řidič čelním sklem vidí na části karoserie a ne na vozovku a okolí vozidla (např. výhled je i na kryt motoru) a tato plocha čelního skla tedy není zorným polem řidiče. Další plocha čelního skla, která není zornou plochou řidiče, je horní část plochy čelního skla se sníženou propustností (horní ztemňovací pás). Tyto plochy čelního skla jsou uvedeny jako příklady, kdy celá plocha čelního skla není zorným polem řidiče, neznamená to však, že jde o schválení možnosti montovat předmětná zařízení do těchto míst, bez kontroly plnění všech požadavků v konkrétním případě. Při silniční kontrole může policie např. ověřit, zda navigační systém je v konkrétním případě umístěn tak, že nezakrývá výhled řidiče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...