Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,,

 

měl bych na Vás takový dotaz.

Jedná se o to, že se mi v autě z ničeho nic rozblikala červená kotrolka oleje. Z hrůzou jsem zastavil a překontroloval olej, načež jsem zjistíl, že oleje je tam dost (na MAX.)

Vím, že by se neměli pokračovat dále a měl bych to řešit odtahem.

 

Dorazil jsem do servisu a popsal co se stále. Říkal mi, že by to mohlo být čidlo, tak jsem tam auto nechal ať mi ho vymění. Zaplatil jsem 550,- za čidlo a vyrazil veselé dál, ale

po cca 10km se mi kotrolka rozsvitila zase. Říkal jsem si, že kdyby motor nemazal, tak už by byl dávno zadřeny.

Zas jsem dojel do servisu a bylo mi rečeno, že bude muset sundat vanu a zkotrolovat čerpadlo ?!

 

Máte někdo nějaké zkušenosti s tím co jsem nahoře popsal ? Co očekávat atd..

Olej měním každých 10tisíc km.

A drát od čidla je OK? Čidlo ti dali originál? Sítko na sací trube je čisté?

Upraveno od LiveBomb

  • Autor
před 33 minutami, LiveBomb napsal:

A drát od čidla je OK? Čidlo ti dali originál? Sítko na sací trube je čisté?

Zatím došlo jen k výměně čidla (HELLA), snad se na drát mrknul taky.

Sítko prověří teď v servise

Upraveno od faee1337

Než se začne sundávat vana, chce to místo čidla namontovat tlakoměr a zjistí se hned jestli to maže nebo ne.

  • Autor
před 34 minutami, Jarda-k napsal:

Než se začne sundávat vana, chce to místo čidla namontovat tlakoměr a zjistí se hned jestli to maže nebo ne.

 

Já si myslím, že kdyby to nemazalo, tak už je to dávno zadřené. Najel jsem stím kolem 40 km. Nebo se snad mýlim ?

To asi jo, ale pokud je tlak jen nižší, tak se to hned nezadře, ale stejně je to problém. Proto to chce před jakýmkoli zásahem fyzicky změřit tlak oleje. 

A to jak zastudena a pak při zahřátí na provozní teplotu. Pak má člověk vodítko po čem jít. 

  • Autor
V 18. 8. 2018 na 19:00, Jarda-k napsal:

To asi jo, ale pokud je tlak jen nižší, tak se to hned nezadře, ale stejně je to problém. Proto to chce před jakýmkoli zásahem fyzicky změřit tlak oleje. 

A to jak zastudena a pak při zahřátí na provozní teplotu. Pak má člověk vodítko po čem jít. 

A kdyby tam byl teoreticky nižší tlak než má být? Tak je potom postup jaký? Výměna čerpadla? Nebo nějaká netěsnost? 

Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora.

Tak v první řadě se fyzickým změřením tlaku rozliší jestli je problém v motoru, nebo v signalizaci.

Nepíšeš jaký má auto nájezd, ale pokud se olej mění po 10 tkm, tak zanešené sítko sacího koše není moc pravděpodobný.

 

  • Autor

Auto má najezd 170 tisíc, mám jej 3 roky a měním každých 10 tkm. Netuším jak předchozí majitelé.

  • 6 měsíců později...

Ahoj lidi.

Mám ten samý problém.Po zahřátí motoru, asi deset kilometrů se mi rozbliká kontrolka červená mazání motoru, 1500tis. otáčkách přídám otáčky a v pohodě kontrolka zhasne.

první co mě napadlo čidlo. Vyměnil jsem  a stále svítí .Druhá věc změřený tlak olej při těch otáčkách kolem 1500tic. slabý tlak pří vyšších v pohodě tak se sundala olej. vana nějaká  nečistota tam byla, ale normě vyčistěno  sítko a závada neodstraněna od kámoše jsem sehnal olejové čerpadlo celý spodní segment (díl v pořádku) a závada ta samá už jsem v koncích nemá někdo radu jo olej plná syntetika dík.

Snímač si koupil originál nebo něco jiného?

Snímač je hela,myslíš je to to špatný snímač, hela je toková střední cesta dílu žádný náhražka s Číny.

tam je hlavní problém že to netlačí, dostatečný tlak při otáčkách kolem 1500 tis s čidlem to nemá nic společného 

mel jsem taky problem po prechodu od CASTROLU na shell bez problemu .pouzivam uz roky SHELL HELIX PLUS 10W 40 motor 1.6fsi

Upraveno od Hunterkyjov

  • 5 let později...

Ahojte , mám to isté aj keď po viac ako 5tich rokoch o niekto opäť sem napísal.

Ide o to že rovnaká diagnóza len u mňa vymenené všetky čidla, tlaky v poriadku (presne podľa škodovky), vymenené čerpadlo(originál), všetky diagnostiky okrem odis ukazujú tlak oleja. Jediná odis mi ukázala chybu v riadiacej jednotke.

Jedine čo mi ešte napadá z olejovej sústavy je niečo s chladičom alebo pripchate kanáliky, čo si zase logicky vysvetliť neviem lebo to robí len pri určitých teplotách. A začína mi ta kontrolka vyskakovať častejšie a častejšie.

Doteraz to robilo medzi teplotami oleja 80-90° a len voľnobeh a po výmene rozvodov to isté len pridalo sa aj 105° a vyššie keď idem na cca 1500otackach.

Tiež žiadny servis nevie co s tým, preto čakám na výmenu ECU a uvidím co ďalej. Lebo aj keby to mechanicky mazalo tak je to maximálne otravné.

 

Ak máte niekto skúsenosti?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.