faee1337 Vloženo 18. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2018 Zdravím,, měl bych na Vás takový dotaz. Jedná se o to, že se mi v autě z ničeho nic rozblikala červená kotrolka oleje. Z hrůzou jsem zastavil a překontroloval olej, načež jsem zjistíl, že oleje je tam dost (na MAX.) Vím, že by se neměli pokračovat dále a měl bych to řešit odtahem. Dorazil jsem do servisu a popsal co se stále. Říkal mi, že by to mohlo být čidlo, tak jsem tam auto nechal ať mi ho vymění. Zaplatil jsem 550,- za čidlo a vyrazil veselé dál, ale po cca 10km se mi kotrolka rozsvitila zase. Říkal jsem si, že kdyby motor nemazal, tak už by byl dávno zadřeny. Zas jsem dojel do servisu a bylo mi rečeno, že bude muset sundat vanu a zkotrolovat čerpadlo ?! Máte někdo nějaké zkušenosti s tím co jsem nahoře popsal ? Co očekávat atd.. Olej měním každých 10tisíc km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 18. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2018 (editace) A drát od čidla je OK? Čidlo ti dali originál? Sítko na sací trube je čisté? Editováno: 18. Srpen 2018, autor: LiveBomb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
faee1337 Vloženo 18. Srpen 2018 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2018 (editace) před 33 minutami, LiveBomb napsal: A drát od čidla je OK? Čidlo ti dali originál? Sítko na sací trube je čisté? Zatím došlo jen k výměně čidla (HELLA), snad se na drát mrknul taky. Sítko prověří teď v servise Editováno: 18. Srpen 2018, autor: faee1337 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 18. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2018 Než se začne sundávat vana, chce to místo čidla namontovat tlakoměr a zjistí se hned jestli to maže nebo ne. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
faee1337 Vloženo 18. Srpen 2018 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2018 před 34 minutami, Jarda-k napsal: Než se začne sundávat vana, chce to místo čidla namontovat tlakoměr a zjistí se hned jestli to maže nebo ne. Já si myslím, že kdyby to nemazalo, tak už je to dávno zadřené. Najel jsem stím kolem 40 km. Nebo se snad mýlim ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 18. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2018 To asi jo, ale pokud je tlak jen nižší, tak se to hned nezadře, ale stejně je to problém. Proto to chce před jakýmkoli zásahem fyzicky změřit tlak oleje. A to jak zastudena a pak při zahřátí na provozní teplotu. Pak má člověk vodítko po čem jít. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
faee1337 Vloženo 20. Srpen 2018 Autor Sdílet Vloženo 20. Srpen 2018 V 18. 8. 2018 na 19:00, Jarda-k napsal: To asi jo, ale pokud je tlak jen nižší, tak se to hned nezadře, ale stejně je to problém. Proto to chce před jakýmkoli zásahem fyzicky změřit tlak oleje. A to jak zastudena a pak při zahřátí na provozní teplotu. Pak má člověk vodítko po čem jít. A kdyby tam byl teoreticky nižší tlak než má být? Tak je potom postup jaký? Výměna čerpadla? Nebo nějaká netěsnost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2018 Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 20. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2018 Tak v první řadě se fyzickým změřením tlaku rozliší jestli je problém v motoru, nebo v signalizaci. Nepíšeš jaký má auto nájezd, ale pokud se olej mění po 10 tkm, tak zanešené sítko sacího koše není moc pravděpodobný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
faee1337 Vloženo 20. Srpen 2018 Autor Sdílet Vloženo 20. Srpen 2018 Auto má najezd 170 tisíc, mám jej 3 roky a měním každých 10 tkm. Netuším jak předchozí majitelé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varom Vloženo 2. Březen 2019 Sdílet Vloženo 2. Březen 2019 Ahoj lidi. Mám ten samý problém.Po zahřátí motoru, asi deset kilometrů se mi rozbliká kontrolka červená mazání motoru, 1500tis. otáčkách přídám otáčky a v pohodě kontrolka zhasne. první co mě napadlo čidlo. Vyměnil jsem a stále svítí .Druhá věc změřený tlak olej při těch otáčkách kolem 1500tic. slabý tlak pří vyšších v pohodě tak se sundala olej. vana nějaká nečistota tam byla, ale normě vyčistěno sítko a závada neodstraněna od kámoše jsem sehnal olejové čerpadlo celý spodní segment (díl v pořádku) a závada ta samá už jsem v koncích nemá někdo radu jo olej plná syntetika dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 2. Březen 2019 Sdílet Vloženo 2. Březen 2019 Snímač si koupil originál nebo něco jiného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varom Vloženo 2. Březen 2019 Sdílet Vloženo 2. Březen 2019 Snímač je hela,myslíš je to to špatný snímač, hela je toková střední cesta dílu žádný náhražka s Číny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varom Vloženo 3. Březen 2019 Sdílet Vloženo 3. Březen 2019 tam je hlavní problém že to netlačí, dostatečný tlak při otáčkách kolem 1500 tis s čidlem to nemá nic společného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 3. Březen 2019 Sdílet Vloženo 3. Březen 2019 (editace) mel jsem taky problem po prechodu od CASTROLU na shell bez problemu .pouzivam uz roky SHELL HELIX PLUS 10W 40 motor 1.6fsi Editováno: 3. Březen 2019, autor: Hunterkyjov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mah66_1 Vloženo 19. Října Sdílet Vloženo 19. Října Ahojte , mám to isté aj keď po viac ako 5tich rokoch o niekto opäť sem napísal. Ide o to že rovnaká diagnóza len u mňa vymenené všetky čidla, tlaky v poriadku (presne podľa škodovky), vymenené čerpadlo(originál), všetky diagnostiky okrem odis ukazujú tlak oleja. Jediná odis mi ukázala chybu v riadiacej jednotke. Jedine čo mi ešte napadá z olejovej sústavy je niečo s chladičom alebo pripchate kanáliky, čo si zase logicky vysvetliť neviem lebo to robí len pri určitých teplotách. A začína mi ta kontrolka vyskakovať častejšie a častejšie. Doteraz to robilo medzi teplotami oleja 80-90° a len voľnobeh a po výmene rozvodov to isté len pridalo sa aj 105° a vyššie keď idem na cca 1500otackach. Tiež žiadny servis nevie co s tým, preto čakám na výmenu ECU a uvidím co ďalej. Lebo aj keby to mechanicky mazalo tak je to maximálne otravné. Ak máte niekto skúsenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.