Publikováno Srpen 18, 20187 r Zdravím,, měl bych na Vás takový dotaz. Jedná se o to, že se mi v autě z ničeho nic rozblikala červená kotrolka oleje. Z hrůzou jsem zastavil a překontroloval olej, načež jsem zjistíl, že oleje je tam dost (na MAX.) Vím, že by se neměli pokračovat dále a měl bych to řešit odtahem. Dorazil jsem do servisu a popsal co se stále. Říkal mi, že by to mohlo být čidlo, tak jsem tam auto nechal ať mi ho vymění. Zaplatil jsem 550,- za čidlo a vyrazil veselé dál, ale po cca 10km se mi kotrolka rozsvitila zase. Říkal jsem si, že kdyby motor nemazal, tak už by byl dávno zadřeny. Zas jsem dojel do servisu a bylo mi rečeno, že bude muset sundat vanu a zkotrolovat čerpadlo ?! Máte někdo nějaké zkušenosti s tím co jsem nahoře popsal ? Co očekávat atd.. Olej měním každých 10tisíc km.
Srpen 18, 20187 r A drát od čidla je OK? Čidlo ti dali originál? Sítko na sací trube je čisté? Upraveno Srpen 18, 20187 r od LiveBomb
Srpen 18, 20187 r Autor před 33 minutami, LiveBomb napsal: A drát od čidla je OK? Čidlo ti dali originál? Sítko na sací trube je čisté? Zatím došlo jen k výměně čidla (HELLA), snad se na drát mrknul taky. Sítko prověří teď v servise Upraveno Srpen 18, 20187 r od faee1337
Srpen 18, 20187 r Než se začne sundávat vana, chce to místo čidla namontovat tlakoměr a zjistí se hned jestli to maže nebo ne.
Srpen 18, 20187 r Autor před 34 minutami, Jarda-k napsal: Než se začne sundávat vana, chce to místo čidla namontovat tlakoměr a zjistí se hned jestli to maže nebo ne. Já si myslím, že kdyby to nemazalo, tak už je to dávno zadřené. Najel jsem stím kolem 40 km. Nebo se snad mýlim ?
Srpen 18, 20187 r To asi jo, ale pokud je tlak jen nižší, tak se to hned nezadře, ale stejně je to problém. Proto to chce před jakýmkoli zásahem fyzicky změřit tlak oleje. A to jak zastudena a pak při zahřátí na provozní teplotu. Pak má člověk vodítko po čem jít.
Srpen 20, 20187 r Autor V 18. 8. 2018 na 19:00, Jarda-k napsal: To asi jo, ale pokud je tlak jen nižší, tak se to hned nezadře, ale stejně je to problém. Proto to chce před jakýmkoli zásahem fyzicky změřit tlak oleje. A to jak zastudena a pak při zahřátí na provozní teplotu. Pak má člověk vodítko po čem jít. A kdyby tam byl teoreticky nižší tlak než má být? Tak je potom postup jaký? Výměna čerpadla? Nebo nějaká netěsnost?
Srpen 20, 20187 r Tak v první řadě se fyzickým změřením tlaku rozliší jestli je problém v motoru, nebo v signalizaci. Nepíšeš jaký má auto nájezd, ale pokud se olej mění po 10 tkm, tak zanešené sítko sacího koše není moc pravděpodobný.
Srpen 20, 20187 r Autor Auto má najezd 170 tisíc, mám jej 3 roky a měním každých 10 tkm. Netuším jak předchozí majitelé.
Březen 2, 20196 r Ahoj lidi. Mám ten samý problém.Po zahřátí motoru, asi deset kilometrů se mi rozbliká kontrolka červená mazání motoru, 1500tis. otáčkách přídám otáčky a v pohodě kontrolka zhasne. první co mě napadlo čidlo. Vyměnil jsem a stále svítí .Druhá věc změřený tlak olej při těch otáčkách kolem 1500tic. slabý tlak pří vyšších v pohodě tak se sundala olej. vana nějaká nečistota tam byla, ale normě vyčistěno sítko a závada neodstraněna od kámoše jsem sehnal olejové čerpadlo celý spodní segment (díl v pořádku) a závada ta samá už jsem v koncích nemá někdo radu jo olej plná syntetika dík.
Březen 2, 20196 r Snímač je hela,myslíš je to to špatný snímač, hela je toková střední cesta dílu žádný náhražka s Číny.
Březen 3, 20196 r tam je hlavní problém že to netlačí, dostatečný tlak při otáčkách kolem 1500 tis s čidlem to nemá nic společného
Březen 3, 20196 r mel jsem taky problem po prechodu od CASTROLU na shell bez problemu .pouzivam uz roky SHELL HELIX PLUS 10W 40 motor 1.6fsi Upraveno Březen 3, 20196 r od Hunterkyjov
Říjen 19, 2024Říj 19 Ahojte , mám to isté aj keď po viac ako 5tich rokoch o niekto opäť sem napísal. Ide o to že rovnaká diagnóza len u mňa vymenené všetky čidla, tlaky v poriadku (presne podľa škodovky), vymenené čerpadlo(originál), všetky diagnostiky okrem odis ukazujú tlak oleja. Jediná odis mi ukázala chybu v riadiacej jednotke. Jedine čo mi ešte napadá z olejovej sústavy je niečo s chladičom alebo pripchate kanáliky, čo si zase logicky vysvetliť neviem lebo to robí len pri určitých teplotách. A začína mi ta kontrolka vyskakovať častejšie a častejšie. Doteraz to robilo medzi teplotami oleja 80-90° a len voľnobeh a po výmene rozvodov to isté len pridalo sa aj 105° a vyššie keď idem na cca 1500otackach. Tiež žiadny servis nevie co s tým, preto čakám na výmenu ECU a uvidím co ďalej. Lebo aj keby to mechanicky mazalo tak je to maximálne otravné. Ak máte niekto skúsenosti?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.