matesfox Vloženo 10. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2018 Při přezouvani auta jsem si všiml že vzadu v pravo mám prasklou pružinu-asi výrobní vada protože není vůbec zrezla a nijak poškozená... číslo pružiny je 3C0 511 115 AG je to 4x4 sedan.. Mam dat novou originál nebo stačí sachs nebo eibach? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2018 originálem se více přiblížíš původnímu chrakteru pružiny, ale i tak se musí vyměnit obě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 10. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2018 Teď jsem je měnil na Yetim, taky čtyřkolce, dal jsem originál, i když ta cena origo moc sympatická není. Vypadalo to na prasklou pružinu pouze na jedné straně, ale při výměně se zjistilo, že prasklé jsou obě. Kupoval jsem na cc-autodily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matesfox Vloženo 10. Říjen 2018 Autor Sdílet Vloženo 10. Říjen 2018 Já si je prohlížel všechny a jsou krásné černé ani nezrezle neposkozene...akorát jeden velký hup na dálnici a tam se mi to podle mě stalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 10. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2018 Off topic....ale. Chlapci, prestaňte nakladať do kufra 200 kilovú svokru a nebudú vám praskať pružiny. ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matesfox Vloženo 10. Říjen 2018 Autor Sdílet Vloženo 10. Říjen 2018 Měl jsem prázdné auto a jel sem sam :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2018 pružiny praskají poměrně běžně - únava materiálu s korozí to nemá nic společného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Baziunderworld Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 Zdravím Vás, pokud si koupíte novou pružinu, konkrétně SACHS tak se na ni podívejte z blízka a v krajní části, tam kde většinou pružiny praskají, tzn, necelý závit od kraje, tak je tam nesouvislý povrch laku, když se podíváte ještě více blíže, tak je tam i trhlina nekvalitně spojených kovů. Po čase lak odpadne, nebo nabobtná a dál už si jistě dokážeme odvodit co se bude dít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.