Publikováno Říjen 18, 20186 r zdravicko mam problem s mojim scoutom dymil pri starte tak isto v tahu vyssia spotreba cca liter Dal som repas vstrekov a bez zmeny dymi stale Vstreky podla testu boli 80% pred repasom 2.0 tdi Pd s DPF turbo tlaky ok filter cisty tlaky tiez ok 1400€ v prdeli a bez vysledku Nema niekdo skusenost co dalej? vdaka martin
Říjen 23, 20186 r Zkontroluj těsnost vzduchových hadic, nebo jestli v tom systému někde není restrikce (třeba ucpanej EGR/klapka tak, že ten černej hnus snížil průměr otvoru třeba na polovinu... něco takovýhohle: https://www.carboncleaningusa.com/ressources/images/Datasheet/How to clean the EGR valve2.jpg ). Nebo mě pak napadá nefunkční váha vzduchu, každopádně obojí má stejnej následek - ECU motoru si myslí, že se do motoru dostává X vzduchu, nadávkuje k tomu patričně paliva, ale do válce doputuje jen část, neshoří všechno palivo a letí ven výfukem.
Listopad 15, 20186 r Autor Vsetko skontrolovane egr bolo von ciste diagnostika nepise ziadnu chybu napada ma ci to egr tesni i ked nepise chybu skusit zaslepit a vyskusat?
Listopad 16, 20186 r Já bych našel nějakýho servisáka co se na ty diesely specializuje a dokáže to nějak natlakovat a tu netěsnost najít. (pokud nevíš koho, tak ve světě motorů dělali články s Danielem Říhou / autostyl Trutnov, a přišel mi jako že se hodně vyzná, ale tohle by měl snad zvládnout každej šikovnější člověk co právě nevylezl ze školy)
Listopad 16, 20186 r Autor Ved toto ze najst nejakeho odbornika u nas naokolo nic moc vy ste v tomto zbehly za kazdym rohom nejaky sikovny skodovak myli ma to ze to auto zadymi ciernym hned pri starte skusim to egr zaslepit a uvidime co dalej ostava pokus omyl ale vdaka za radu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.