Publikováno Říjen 26, 20186 r Ahoj všichni, máme F 1,2Tsi 77kW. A Vag háže chybu viz obr. Lambdy jsem vyměnil obě za nové ale chyby stále skáčou. Co kde na co mrknout či co kde proměřit? Já už nevím ??? dík za rady ?
Říjen 27, 20186 r Ahoj. Nejsem odborník na diagnostiku Škodovek, ale dám malou radu. Třeba se můžeš dle toho řídit (pokud budeš mít tu možnost), nebo taky ne. Podle mne je nejlepší si najít člověka, který se zabývá výhradně opravami Škodovek, nejlépe jen mechanikou a elektronikou pohoných jednotek (čili má pravděpodobně úzkou specifikaci a dle referencí známých lidí tomu opravdu rozumí a umí) a ten si s takovýmito problémy bude mít chuť a čas pohrát a vyřešit je. Diagnostika je schopna ledacos napovědět, ale je to jen program naplněný daty s určitým omezením kapacity algoritmů. Nemůže, a ani neumí uvažovat logicky jako fundovaný a ochotný automechanik. I když hodně dnešních automechaniků tu selskou logiku jaksi neumí použít. Pouhá výměna dílů dle hlášení diagnostiky je zpravidla u mnoha dnešních pracovníků autoservisů ( i autorizovaných) cesta do cenového pekla pro samotného zákazníka. Sám mám podobnou zkušenost s vadnou lambda sondou na mém voze. Tam to ale bylo obráceně, tedy 3 x jsem se vrátil do stejného autorizovaného servisu a neustále je otravoval , než na vadnou sondu přišli, no a 3 x jsem zbytečně platil cca po 1200,- Kč za zbytečné práce a to naštěstí nezkoušeli a nevnucovali mi výměnu zbytečných a drahých dílů. Je to umnění takového automechanika najít, ale věř že jsou. Já takového znám, ale nesmím se o něm bohužel zmínit, a to na jeho výslovné přání. Takové opravy a diagnostiku dělá doma jako koníčka (a není to jeho hlavní práce na uživení rodiny) a nemíní prý být vůbec znechucen návalem práce, když to tzv. autorizovaní mechanici neumí, nebo nechtějí, nebo nemají možnost a ochotu umět a to třeba i tím, že jsou tímto druhem práce denně zavaleni a to i z důvodu dnešní složitosti, nekvality a nevyzrálosti elektroniky aut. Ale to je spíš otázka na úředníky EU, proč tomu tak je ??? Přeji kolegům co mají tyhle neustálé potíže s dnešními auty , hodně úspěchů v možnosti najít takového člověka co tohle umí. Je to pomalu vymírající druh, bohužel...........
Říjen 27, 20186 r Pre "Hawlator", najhoršia možná cesta,ktorou si sa dal,hneď meniť komponenty a chyba zostala.
Říjen 27, 20186 r To chce prověřit vedení - dráty. Někde, mezi ŘJ a sondou to bude přerušené, možná taky v konektoru. V krajním případě v ŘJ. Diagnostika ti píše 2388 ohm. To je na topné těleso 12V moc. Typoval bych že má mít desítky ohmů. Změřil bych kolik má přímo na sondě, a potom pokračoval měřením na konektoru do ŘJ. Jestli to nebude stejné, je chyba v drátech, Jestli to bude stejné, Tak je chyba v ŘJ. Edit: Na tvém druhém obrázku to vypadá že to píše chybu na obě lambdy. A obě mají společnou pojistku SB31 (10A). Podíval bych se i na ni. Upraveno Říjen 27, 20186 r od jipol57
Říjen 27, 20186 r Autor Zkusím to prolízt! No snad to najdeme. Mam jit na STK a to by se jim nelibilo ? Děkuji za veškeré rady a pokud někoho ještě něco napadne sem s tim ??
Říjen 27, 20186 r Určitě proměřit kabely jak píšou kolegové a taky bych to napichl Vagem a ne delphi jak to máš tědka......
Říjen 28, 20186 r A jaký máš přesně modelový rok? A kód motoru? Předpokládal jsem CBZB kolem roku 2011.
Říjen 29, 20186 r No tak to píšu dobře. Podle schématu je plus napájení pro vyhřívání obou lambda sond z pojistky SB31. Buď pojistky špatně počítáš - 24 je malých pojistek vlevo. A dále se počítají velké, horní nahoře 25.....,31, takže sedmá velká nahoře z leva. Když ji tam nemáš, tak to je asi ta chyba. Ale sama se asi neztratí .
Říjen 30, 20186 r Autor Tak rok 2010 ale to zřejmě nic neřeší... Musim na to kouknout ale ted jsem furt v praci ? a nestiham dojet za tatou a promerit to.
Říjen 31, 20186 r Autor Tak chyba smazana a uz se neobjevuje. Emise jsou výborný,tak snad vse funguje jak ma!!!! DĚKUJI ZA POMOC A RADY především JIPOL57?
Listopad 3, 20186 r Autor No dal jsem tam tu pojistku co chybela z nejakeho duvodu, smazal chybu a je po problému. ??
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.