Březen 17, 20232 r Jsou dělány na životnost auta.Zkus napsat na zákaznickou linku. Opravdu výměna není předepsána,ani u 1,4 TSi. Dělal jsem te´d rozvody na Golfu VII,měl 340.000 km a nebylo znát,že by se musely měnit,ale..... Také bych rád věděl,s jakou životností počítají.
Květen 3, 20232 r V 3. 3. 2020 na 8:20, Patrik1971 napsal: Osobne som na 1,5 Tsi prechadzal zo 140kw dizlu v 4 kolke a uprimne,posobi na mna ovela sviezejsie,lahsie/predsalen skoro -200kg oproti dizlu v 4kolke hra svoje/ a uplne dostatocne,o trapeni sa neda vobec rozpravat.Jasne ,plne nalozene a v rychlostiach vysoko prevysujuce nase povolene,rychlostne limity tam chyba samo ten krutiak,ale uprimne,kde a kolkokrat to realne uz teraz vyuzijeme. Spotrebou som podla apky dlhodobo 6,8/dizlova 4kola ju mala 6,2/,najazdene mam skoro 23000 km.A ako bonus to neskutocne ticho....... Ahoj, prosím tě, co tě vedlo k přechodu z 4x4 140Kw dieselu na 4x2 110kW benzín? Mám S2 125kW 4x2 a přemýšlím, zda-li jít do dieselu 140kW 4x4 nebo benzínu 110kW 4x2, tak budu rád za tvůj pohled na věc.
Květen 3, 20232 r @milososka název tématu mluví jasně. Diskuzi ohledně výběru motoru řeš v příslušném tématu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.