Publikováno Listopad 28, 20186 r Prosim o radu,uz jsem z toho jelen.Octavie 1,6 74kw.Ted,jak zacaly mrazy,studeny motor po nastartovani ma tendence chcipat.Naskoci na 1100 otacek,po vterine klesne na 1000 otacek.Musim chvili drzet pod plynem.Po zahrati vse O.K. asi 820otacek.Ruzne jsem se tady docetl o vadnem snimaci chladici kapaliny.Tak jsem ho vymenil.Zavada porad.Kamarad,ktery neni automechanik, me udelal diagnostiku a rekl mi vadne cidlo teploty vzduchu.Ze pry je nekde v blizkosti motoru.Tak jsem hledal a nic.Pak jsem zjistil,ze by to mohlo byt ono cidlo,ktere je soucasti vahy vzduchu,nebot v ni mam dve cidla.Vahu jsem si vypujcil jinou.A vysledek je porad stejny.Poradite nekdo?Dekuji
Listopad 29, 20186 r Autor Kdyz nepridam plyn,ma tendence chcipnout.Spadne asi na 500 otacek,pak zpatky na 1000.Toto se asi 3-4 opakuje.Asi po 3.min.se to ustali a je o.k.VAG jsem nevidel,jen me kamarad rekl,ze mu to ukazalo zavadu na teplote vzduchu.Olej a filtr letos v srpnu meneno,najeto asi 3tis.km.Zitra chci zkusit po odpojeni konektoru zmerit odpor na cidlu teploty vody(i kdyz je nove a nebudu ho vyndavat).Jsem sice amater,tak nevim,zda-li to zmerim spravne.Mam jeste stare,hranate 4pinove.Dam vedet,diky
Listopad 30, 20186 r Autor Tak jsem si dnes promeril cidlo teploty vody.Jak jsem psal elektronika neni moje kamaradka.Pri teplote -3C me to ukazalo cisla,az kdyz jsem nastavil na meraku 20K.Na jednom paru PINU bylo 6,53 a na druhem 3,18.Pri teplote 90C pri nejnizsim nastaveni meraku me to ukazalo 226 a 117.Vim,ze jedan par je pro RJ motoru a druhy pro ukazatel.Jestli jsou cisla v pohode,tak uz nevim,kde muze byt problem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.