RLP Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 Může mi někdo vysvětlit, jestli musí být pravá mřížka kulatých mlhovek neuzavřená.Nelíbí se mi, když je každá jiná.Kde se dá sehnat plná mřížka? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RLP Vloženo 21. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 To to nikdo nevíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fíla Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 Může mi někdo vysvětlit, jestli musí být pravá mřížka kulatých mlhovek neuzavřená.Nelíbí se mi, když je každá jiná.Kde se dá sehnat plná mřížka?Díky nějak nechápu o co přesně jde, hoď nějaký foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 asi take nezoženieš original...na lavej strane je plna preto aby sa nedostala špina na klakson a na pravej strane nič take nieje tak tam nechali prieduch..jedine nejak plastom zlepiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 (editace) RLP: A smysl toho vseho???? Jak rekl profor, leva je plna kvuli klaksonu (pripadne dvoutonovy houkacce), je to ochrana pred necistotama a vodou, ale vpravo nic neni, tudiz je otevrena a proudi skrz ni vzduch - nejvice asi k brzde pp kola. Jeste dodam, ze plnou jako originalni dil rozhodne nesezenes, neexistuje. Editováno: 21. Říjen 2006, autor: Maverick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 presne ako Maverick piše: neexistuje btw ty vidiš normalne že je neuzavretá? alebo si to dal do laku a teraz to vidieť? u nas to jeden strekol na bielo...fuj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RLP Vloženo 22. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 (editace) Takže žádnou uzavřenou pravou mřížku nelze sehnat, tak ji musím nečím podlepit.Pořád nechápu, proč není už z výroby i pravá plná.Díval jsem se a nevím k čemu by přiváděla vzduch k chlazení. Mám ji černou,ale i tak mi vadí ta díra dovnitř při pohledu zepředu. Editováno: 22. Říjen 2006, autor: RLP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 (editace) Delej jak myslis, je to jen a jen tvoje vec. A proc neni z vyroby plna? No jsou minimalne dva duvody. 1) uspora nakladu - cim min spotrebovaneho materialu, tim levnejsi dil. Vzhledem k tomu, ze tenhle kus plastu ma kazde auto po faceliftu bez ohledu na motorizaci nebo vybavu, je podstatna uspora oproti plne zaslepce i nekolik malo eurocentu. 2) Podivej se poradne na umisteni. I tak relativne male otvory dokazi pri jizde privest slusny mnozstvi vzduchu do oblasti brzdy PP kola. Za normalnich podminek nepodstatne, v nekterych pripadech ale velmi. To uz bych ale musel zacit uvadet cisla... Editováno: 22. Říjen 2006, autor: Maverick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RLP Vloženo 22. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 S tím šetřením souhlasím, protože každá koruna dobrá.Ale chlazení brzdového kotouče tímto průduchem,to se mi nezdá.A co potom chudák levá brzda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 (editace) Nikde jsem nerekl, ze brzdu chladis JEN timto pruduchem a tudiz by byla chudak leva nechlazena. Nicmene, namontuj cidla rychlosti a smeru proudeni vzduchu do oblasti mezi touto zaslepkou a brzdovym kotoucem PP kola, proved nekolik intenzivnich brzdeni a mer teplotu kotouce. Udelej pak totez s ucpanymi otvory a mer znovu. Uvidis. Rozepisovat celou teorii nebudu, nema to cenu. Klidne to zaslep, za bezneho provozu to nepoznas. Na zaver trosku OT a srovnani nesrovnatelneho, ale principialne to staci: Napr. BMW rady 5 E60. Standardni provedeni s M-Paketem ma predni naraznik totozne tvarovany ve srovnani se spickovym provedenim M5. Mlhovky jsou soucasti narazniku, umistene obdobne jako u Fabie. Do modelu M5 a do stejneho narazniku mlhovky objednat nemuzes. Proc? Protoze by zabraly prilis mista a nebylo by zajistene dostatecne chlazeni prednich brzd... Tolik oficialni vyjadreni BMW. Editováno: 22. Říjen 2006, autor: Maverick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RLP Vloženo 22. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 Věřím ti,že tam proudí pěkné množství vzduchu, třeba i k brzdě, ale moc potřeba to asi není, když na druhé straně je uzavřená.Teď si vzpomínám, že jsem někde četl, že se tudy chladí něco u motoru TDI? Takže jsme už zase u korun.Proč by dělali 2 mřížky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 U TDi je v tech mistech chladic nasavaneho vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 U TDi je v tech mistech chladic nasavaneho vzduchu. Ano, ano, mozem potvrdit chladic tam je aj pred faceliftom je to tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohosu Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 Hmmm no vidíš to. třeba já si toho nikdy nevšiml Nikdy mě nenapadlo že je každá jiná....díky tobě mám brouka v hlavě Teď když budu ohýbat své tělo pod předek, tak se na to budu muset vždycky podívat...ach jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 Resim kde co, vylepsuju, ale mrizka me fakt nechava chladnym... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.