Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Může mi někdo vysvětlit, jestli musí být pravá mřížka kulatých mlhovek neuzavřená.Nelíbí se mi, když je každá jiná.Kde se dá sehnat plná mřížka?

Díky

Vloženo
Může mi někdo vysvětlit, jestli musí být pravá mřížka kulatých mlhovek neuzavřená.Nelíbí se mi, když je každá jiná.Kde se dá sehnat plná mřížka?

Díky

nějak nechápu o co přesně jde, hoď nějaký foto :)

Vloženo

asi take nezoženieš original...na lavej strane je plna preto aby sa nedostala špina na klakson a na pravej strane nič take nieje tak tam nechali prieduch..jedine nejak plastom zlepiť

Vloženo (editace)

RLP: A smysl toho vseho????

Jak rekl profor, leva je plna kvuli klaksonu (pripadne dvoutonovy houkacce), je to ochrana pred necistotama a vodou, ale vpravo nic neni, tudiz je otevrena a proudi skrz ni vzduch - nejvice asi k brzde pp kola.

Jeste dodam, ze plnou jako originalni dil rozhodne nesezenes, neexistuje.

Editováno: , autor: Maverick
Vloženo (editace)

Takže žádnou uzavřenou pravou mřížku nelze sehnat, tak ji musím nečím podlepit.Pořád nechápu, proč není už z výroby i pravá plná.Díval jsem se a nevím

k čemu by přiváděla vzduch k chlazení.

Mám ji černou,ale i tak mi vadí ta díra dovnitř při pohledu zepředu.

Editováno: , autor: RLP
Vloženo (editace)

Delej jak myslis, je to jen a jen tvoje vec.

A proc neni z vyroby plna? No jsou minimalne dva duvody.

1) uspora nakladu - cim min spotrebovaneho materialu, tim levnejsi dil. Vzhledem k tomu, ze tenhle kus plastu ma kazde auto po faceliftu bez ohledu na motorizaci nebo vybavu, je podstatna uspora oproti plne zaslepce i nekolik malo eurocentu.

2) Podivej se poradne na umisteni. I tak relativne male otvory dokazi pri jizde privest slusny mnozstvi vzduchu do oblasti brzdy PP kola. Za normalnich podminek nepodstatne, v nekterych pripadech ale velmi.

To uz bych ale musel zacit uvadet cisla...

Editováno: , autor: Maverick
Vloženo

S tím šetřením souhlasím, protože každá koruna dobrá.Ale chlazení brzdového kotouče tímto průduchem,to se mi nezdá.A co potom chudák levá brzda?

Vloženo (editace)

Nikde jsem nerekl, ze brzdu chladis JEN timto pruduchem a tudiz by byla chudak leva nechlazena.

Nicmene, namontuj cidla rychlosti a smeru proudeni vzduchu do oblasti mezi touto zaslepkou a brzdovym kotoucem PP kola, proved nekolik intenzivnich brzdeni a mer teplotu kotouce.

Udelej pak totez s ucpanymi otvory a mer znovu.

Uvidis. Rozepisovat celou teorii nebudu, nema to cenu.

Klidne to zaslep, za bezneho provozu to nepoznas.

Na zaver trosku OT a srovnani nesrovnatelneho, ale principialne to staci:

Napr. BMW rady 5 E60. Standardni provedeni s M-Paketem ma predni naraznik totozne tvarovany ve srovnani se spickovym provedenim M5. Mlhovky jsou soucasti narazniku, umistene obdobne jako u Fabie.

Do modelu M5 a do stejneho narazniku mlhovky objednat nemuzes. Proc? Protoze by zabraly prilis mista a nebylo by zajistene dostatecne chlazeni prednich brzd...

Tolik oficialni vyjadreni BMW.

Editováno: , autor: Maverick
Vloženo

Věřím ti,že tam proudí pěkné množství vzduchu, třeba i k brzdě, ale moc potřeba to asi není, když na druhé straně je uzavřená.Teď si vzpomínám, že jsem někde četl, že se tudy chladí něco u motoru TDI? Takže jsme už zase u korun.Proč by dělali 2 mřížky!

Vloženo

Hmmm no vidíš to. třeba já si toho nikdy nevšiml :D Nikdy mě nenapadlo že je každá jiná....díky tobě mám brouka v hlavě :( Teď když budu ohýbat své tělo pod předek, tak se na to budu muset vždycky podívat...ach jo :(

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...