Přejít na obsah

Mřížka mlhovek.


RLP

Doporučené příspěvky

RLP: A smysl toho vseho????

Jak rekl profor, leva je plna kvuli klaksonu (pripadne dvoutonovy houkacce), je to ochrana pred necistotama a vodou, ale vpravo nic neni, tudiz je otevrena a proudi skrz ni vzduch - nejvice asi k brzde pp kola.

Jeste dodam, ze plnou jako originalni dil rozhodne nesezenes, neexistuje.

Editováno: , autor: Maverick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže žádnou uzavřenou pravou mřížku nelze sehnat, tak ji musím nečím podlepit.Pořád nechápu, proč není už z výroby i pravá plná.Díval jsem se a nevím

k čemu by přiváděla vzduch k chlazení.

Mám ji černou,ale i tak mi vadí ta díra dovnitř při pohledu zepředu.

Editováno: , autor: RLP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Delej jak myslis, je to jen a jen tvoje vec.

A proc neni z vyroby plna? No jsou minimalne dva duvody.

1) uspora nakladu - cim min spotrebovaneho materialu, tim levnejsi dil. Vzhledem k tomu, ze tenhle kus plastu ma kazde auto po faceliftu bez ohledu na motorizaci nebo vybavu, je podstatna uspora oproti plne zaslepce i nekolik malo eurocentu.

2) Podivej se poradne na umisteni. I tak relativne male otvory dokazi pri jizde privest slusny mnozstvi vzduchu do oblasti brzdy PP kola. Za normalnich podminek nepodstatne, v nekterych pripadech ale velmi.

To uz bych ale musel zacit uvadet cisla...

Editováno: , autor: Maverick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikde jsem nerekl, ze brzdu chladis JEN timto pruduchem a tudiz by byla chudak leva nechlazena.

Nicmene, namontuj cidla rychlosti a smeru proudeni vzduchu do oblasti mezi touto zaslepkou a brzdovym kotoucem PP kola, proved nekolik intenzivnich brzdeni a mer teplotu kotouce.

Udelej pak totez s ucpanymi otvory a mer znovu.

Uvidis. Rozepisovat celou teorii nebudu, nema to cenu.

Klidne to zaslep, za bezneho provozu to nepoznas.

Na zaver trosku OT a srovnani nesrovnatelneho, ale principialne to staci:

Napr. BMW rady 5 E60. Standardni provedeni s M-Paketem ma predni naraznik totozne tvarovany ve srovnani se spickovym provedenim M5. Mlhovky jsou soucasti narazniku, umistene obdobne jako u Fabie.

Do modelu M5 a do stejneho narazniku mlhovky objednat nemuzes. Proc? Protoze by zabraly prilis mista a nebylo by zajistene dostatecne chlazeni prednich brzd...

Tolik oficialni vyjadreni BMW.

Editováno: , autor: Maverick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Věřím ti,že tam proudí pěkné množství vzduchu, třeba i k brzdě, ale moc potřeba to asi není, když na druhé straně je uzavřená.Teď si vzpomínám, že jsem někde četl, že se tudy chladí něco u motoru TDI? Takže jsme už zase u korun.Proč by dělali 2 mřížky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...