Publikováno Leden 9, 20196 r Ahojte potreboval by som radu, nakolko som robil GO prednej napravuy pri vymene som na radu par ludi vymenit: - original silentbloky za polyurethanovae strong flex - cervene - nove tlmice SACHS - pruziny CS germany + podlozka na zvysenie podvozku +1,5cm.... Po vymene ma auto konecne vysku aku by som chcel, ale je neskutocne tvrde..... otazka je co urobit aby bolo makksie?? 1. dat povodne silenbloky 2. radsej vyhodit spominanu podlozku 1,5cm, ale to sa bojim ze zas bude auto nizke.... 3. dat povodne silentbloky + original pruzinu? /avsak neviem farebne znacenie/ 4. povodne silentbloky + vymedzivacia podlozka + original pruzina pre statne cesty /zas neviem farebne znacenie..../ toto by bola asi najlepsia moznost a bolo by to ako priamo z vyroby....
Leden 9, 20196 r Ahoj, tak když jsi vyměnil tolik věcí naráz, těžko hádat viníka :D Jestli pružiny tvrdostí odpovídají těm původním origo, tak bych to viděl spíš v těch silentblocích. Četl jsem tu, že powerflexy podvozek přitvrdí až příliš. Já si dal (na Fabii teda) plné silentbloky, ale pořád gumové a ztvrdnutí nepozoruju, spíš lepší směrovou stabilitu. Jestli tomu dobře rozumím, tak podložky na zvednutí se vkládají někam mezi horní uložení tlumiče a kastli, takže napružení pružiny a zdvih tlumiče vůbec neovlivňují? Tím by to tedy být nemělo, myslím si.
Leden 9, 20196 r Autor na toto miesto sa vkladaju podlozky, tym padom je pruzina o cca 1,5cm stlacena... ako keby uz na nej lezalo auto.... takze ked sa na nu posadi auto uz sa tolko nestlaci a auto je vyssie... usudzujem ze ze prave preto je potom tvrdsia.... moja uvaha je takato: pruziny urcene pre vybavu "spatne cesty" budu makksie, ked sa da podlozka a pruzina sa stlaci tak sa pruzina dostane na pozadovanu tvrdost... auto je o 1,5cm vyssie ale tvrdost pruziny rovnaka ako pri standartnom podvozku... Upraveno Leden 9, 20196 r od juri23
Leden 9, 20196 r Řekl bych, že tuhost pružiny se tj. počet N nebo kg na stlačení o např. 50 mm se nezmění. Změní se to, že pružina se začne stlačovat - pohne se od dorazu, při větší síle. (podobně řečeno, pružina tlačí do dorazu větší silou). Na kolo je pořád stejná hmotnost, tak i délka zatížené pružiny musí být stejná. Nemohlo by to být tím, že o těch 15 mm podložky desedne dříve polyuretanový doraz č. 15?
Leden 10, 20196 r Doraz by se dal zkouknout kdyz poodhrnes manzetu, ne? Zhoupnes a uvidis jestli nejsi na nem. Ale podle me to budou ty powerflexy nebo nevhodne zvolena tuhost pruzin. A jeste jedna doplnujici - na zadku se nic nemenilo? Upraveno Leden 10, 20196 r od Honza K.
Leden 20, 20196 r Autor pruziny som nedaval origo /velmi drahe/ takze druhovyroba lesjofors vybrane presne na moj typ auta.... cize na auto bez podloziek... preto si myslim, ze pokial ma auto podlozky od vyroby tak ma aj ine pruziny - iny farebny kod ako verzia bez techto podloziek....
Leden 20, 20196 r Myslím, že je to v těch podložkách. Když tam jsou tak zvýšíš předpětí pružiny. Ta potom reaguje jen na větší sílu, než jaké předpětí jsi nastavil podložkami, takže drobné nerovnosti nefiltruje.
Leden 20, 20196 r Autor to iste si myslim aj ja ... ale potom ked je octavia vo verzii s tou podlozkou tak musi mat ine pruziny-iny farebny kod... len nijako sa k tomu nemozem dopatrat... nie je tu niekto kto ma 1.9TDI combi verziu a original podlozky /verzia pre zle cesty/? aky ma farebny kod pruzin? Upraveno Leden 20, 20196 r od juri23
Leden 20, 20196 r To nevím. Ale myslím si, že podvozek pro špatné cesty má jiné přední tlumiče. A na nich jen spodní misky pro péra navařené na tlumič o 1,5 cm výš.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.