Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Jako kdybych si měl vybrat jestli Mazdu 3 za 520tis nebo Scalu za 520tis tak Mazda má navrch... Otázka ale pořád zůstává co předvede škoda v reálu za jízdní chování atd. 

Samozřejmě že Mazda občas taky zakopne. Měla drobné problémy s D motory a i na Mazde6 drobný problém s brzdy atd.... je to taky pouze jen stroj a není to Toyota:kol-31:. Tak uvidíme :kol-135:

Upraveno od Joker 85

  • Autor

Také jsem zvědav hlavně 16ky a stan.podvozek.

Ale všechny škodovky ( cca. od O2) na rozumných kolech jezdí pro mě skvěle a od doby co mají XDS je to paráda, hlavně dálniční sjezdy a nájezdy o 270st. než se dostaví nedotáčivost, trvá to ?.

Mě osobně u škodovky ta nedotacivost přímo vytáčí i když mám XDS

Upraveno od Joker 85
XDS+

  • Autor

Budu mít teď trochu zkreslené představy, jak by to mělo jezdit ( jako hluky, tupé rány, odskakováni), protože převážně teď jezdím vzadu s multilinkem a ještě 39kg závažím v podobě baterií?, Scala bude zhruba o 2 metráky lehčí celkově a rozložení hmotnosti naprosto jiné.

  • Autor
před 9 hodinami, Joker 85 napsal:

Mě osobně u škodovky ta nedotacivost přímo vytáčí i když mám XDS

Tak to jezdíš ještě ostřeji ?

My hned před Prahou máme takový nájezd, při 60 s Fabií3, japonec max.50 se to dá i dražší auta za mnou jedou pomaleji i v okolí Doks se dá jet svižně.

Mazda má ten jejich G Vectoring to by mělo fungovat stejně

14068E11-4991-4023-BB5E-0A5C63FF14F9.png

Upraveno od Jan R.

U lehkého auta je opravdu umění udělat dobrý podvozek. 

  • Autor
před 34 minutami, Joker 85 napsal:

Jako kdybych si měl vybrat jestli Mazdu 3 za 520tis nebo Scalu za 520tis tak Mazda má navrch... Otázka ale pořád zůstává co předvede škoda v reálu za jízdní chování atd. 

Samozřejmě že Mazda občas taky zakopne. Měla drobné problémy s D motory a i na Mazde6 drobný problém s brzdy atd.... je to taky pouze jen stroj a není to Toyota:kol-31:. Tak uvidíme :kol-135:

Teď je zrovna ve Světě motorů test Mazdy 3, na hrbu 150tkm, žádné extra nedostatky ani koroze. Orezlé těhnice se mi objevili po první zimě na obou Fabiích, zbytek koncernu tipuji to samé.

Tak ona zase Scala je v Style s 1.5 TSI 110kW s DSG za nějakých 524tis. Ta Mazda za 520tis má 90kW v atmosféře a nemá ani automatickou klimatizaci (tu má až s paketem Plus). Plus začíná na 554tis. což už začíná být velmi slušně vybavené auto, bohužel stále s 90kW 2.0 atmosférou (ještě jsem s tímto novým naladěním nejel, ale porovnávám dle předchůdce který měl 88kW a nemyl to "žádný zázrak" na auto této velikosti ve srovnání s 1.5 TSI 110kW, který ve Scale stojí cca stejně (tam kde Mazda 3 s automatem začíná, tam je Scala s 1.5 TSI DSG při přidání všech paketů)). Takže oni to nejsou až tak úplně konkurenti. Nicméně osobně se těším hodně na ten nový X181, to je jak po technologické tak i výkonové stránce již velmi zajímavý motor, bohužel tomu odpovídá i cena...

  • Autor

Také jsem stejného názoru. Kdo si chce koupit Scalu nebo Focuse nepůjde zkoumat japonce např. Subaru XV nebo prémii třeba Audi A3, Volvo a zase naopak. Rozhodnutý někdo pro MB A nepůjde do škodovky, ale srovná to třeba s řadou 1. Proto prodeje v čechách jsou takové, kupní síla spíše Evropu nebo výroba ČR, SK.

@Martab s tou automatickou klimou ti dávám za pravdu. To beru u Mazdy jako velký mínus.

Pro mě jako jediný minus ale o to zásadně větší. 

Jsem rád že jsi zmínil paket plus s tím je třeba podle mě všechno co očekávám  od auta třeba já. 

A když bych postavil vedle sebe mazdu 3 s paketem plus takže za 550tis a vedle Scalu za 550tis v manuálu a musel bych vzít jedno s těch dvou beru mazdu. 

Samozřejmě za situace že škodovka si pojedu svou a Mazda svůj standart. 

Řízení, podvozek, motor, převodovka. 

 

Co by jsi vybral ty a proč? 

Nebo jinak.... Proč bych měl vzít Scalu.?

 

Upraveno od Joker 85

@Joker 85 Ano, samozřejmě bych bral Mazdu 3,problém je ale v tom, že ta Mazda je prostě dražší, Scala za 550 bude buď v 1.5 TSI 110kW a DSG (+ ještě zbude na nějaké ty pakety a nějakou výbavu nad rámec), manuál bude o 45tis levnější cca. A to je podstatně silnější motor než v té Mazdě. A nebo pak vzít "více odpovídající" motor 1.0 TSI 85kW, ale tam už snad za tu cenu neexistuje smysluplná konfigurace. Prostě jediné co jsem chtěl říct, Mazda 3 je super auto, nově má vzhledem k výbavě i slušné ceny, ale konkurent ke Scale to není v žádném směru, ať už cenou, nebo provedením interiéru, nebo podvozkem (ikdyž je otázka jak bude ta Mazda s vlečkou jezdit, ale věřím že to vyladí pěkně). Jsou to auta velikostně podobná, ale ta Mazda je snad vším dál (i tou cenou).

To je přesně to co psal @Jan R. Ten kdo si jde pro MB A se nebude dívat po Leonu, kdo si jde pro M 3ku, nebude se dívat po Scale...

  • Autor

?

B0A294CA-4D8B-43A1-B183-9830A7C02F98.jpeg

 

 

 

 

Upraveno od Jan R.

  • Autor

Jsme se tu nějak tak schodli, že to není přímý konkurent Scaly, ale budeme tu mít jízdní dojmy od @Dixik2, tak i reálné fotky. Tento krásný interiér stojí 39 tis, když se vedle sebe postaví Scala za 680 a toto, připadá si člověk o třídu výše ( soudím, že kůži mít nebude, jen tu alcantaru-suedii). Měkčené plasty na dveřích i vzadu ( to jsem neměl ani v G7 Highline). Chce si to reálně vyzkoušet, ta minimalistická palubka, všude samé švy, měkčený i kolem tabletu. Dvojitý funkční výfuk, všechny budou mít ty minimalistické nástavce prahů ( prodejce říkal jen desingová záležitost), čekačka  5 měsíců, sedan od června.

IMG_0072.JPGIMG_0074.JPGIMG_0075.JPGIMG_0076.JPGIMG_0079.JPGIMG_0081.JPG

IMG_0082.JPGIMG_0085.JPG

IMG_0089.JPG

IMG_0095.JPGIMG_0100.JPGIMG_0105.JPG

IMG_0106.JPG

Upraveno od Jan R.

Jan R.:Čekačka na Skyactiv X AWD AT GT Plus je jaká ?

  • Autor

To nevím, já se ho ptal obecně na auto, na verzi ne. Tipuji, že to bude stejné, ne jako Škoda co typ, pohon, výbava vše jiné.

  • Autor

Tak Scala s tabletem dopadla ještě dobře. Nový elektrický Seat podobné velikosti.

053E7552-C243-4B42-BE2D-14685C19DC87.jpeg

Je to už trochu OT, ale když jsi to sem dal, tak Vision iV na tom nebude o mnoho lépe. Alespoň dle skic...

image.thumb.png.a7e104165f1284df838df811fac324ba.png

koncepty jsou všeobecně hodně odvážné, tohle bych nebral jako hotovou věc

  • Autor

Tak u té škodovky to je ranné stádium souhlasím, ale viděl jsem už foto nového Leona v prodeji od listopadu ( měl by začínat na 450t.) a cca.to odpovídá, jen je displej rovně. Ještě, že se u té Scaly krotili, snad se nevyřádí v O VI.

  • Autor

635739DC-A0D1-46C0-BD66-345D9686787C.jpeg

tady to vypadá, že upravili Leona po vzoru Scaly

A není to jen nějaká "vize", protože zvrchu pod výdechy je to Terraco

image.thumb.png.afc4fdb4c0d008872ab99c4f3cd5ec77.png

od výdechů dolů je to Scala. I ty sedačky vypadají na tom obrázku z časopisu jako z Terraca (spíš to vypadá na Terraco se středovým tunelem ze Scaly). takže snad to tak vypadat nebude :)

 

Ale to už se zase dostáváme mimo :)

 

Upraveno od Martab

  • Autor

Dozvíme se v září, každopádně v Evropě bude Scala lépe prodávanější ??.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.