Přejít na obsah

Dodělání zadního parkovacího asistentu


Stanislav Bedlek

Doporučené příspěvky

19.08.2019 в 09:46, lumirnavrat сказал:

ABS
Part #: 6C0907379R
Coding: 41F5487D492733C3091C106B0057821292CC9008000DCBF98F00 (hex)
Component: ESP9.0i 
[No fault codes]

Děkujeme za poskytnuté informace. Proč se na to ptám? Mnoho lidí chce instalovat a aktivovat radary BSD na svém vozidle, ale nikde nejsou informace o tom, jak správně kódovat moduly. Pokud to není obtížné, napište do tématu Téma Blind Spot Detect (BSD) informace o kódování všech modulů vašeho automobilu z programu Carista. Myslím, že čtenáři tohoto fóra vám budou velmi vděční.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Umí u  fabie parkovací asistent s předními i zadními senzory automatické zastavení před překážkou nebo je to výsada scaly a vyšších modelů? Řeší se to třeba zde:

https://forum.skodahome.cz/topic/145527-automatick%C3%A9-brzd%C4%9Bn%C3%AD-p%C5%99i-couv%C3%A1n%C3%AD-automatick%C3%A9-nouzov%C3%A9-brzd%C4%9Bn%C3%AD/page/3/#comments

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

otazka da sa orig kit 6V0 054 630 namontovat a aktivovat na akekolvek swing radio(s bt) ? (mam asi prvy 1.4 kombik co vysiel z linky v 2015) pripadne je osoba ktora by mi to aj nahodila (BA) ? nemam garaz a tento rok sa na zahradu uz nedostanem 🤷‍♂️ pripadne aktivovala ak by som si nasiel miesto to nahodit sam.. dik za info 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Mam dotaz k dodelani zadnich senzoru, pokud nekdo vi. Koupil jsem tour mr 22, nemela zadni senzory, koupil jsem origo sadu v ŠA, od kt 2018 jina ani nebyla, namontoval a zapojil podle navodu. Dnes jsem chtel kodovat, mam vdcs 22.9., takze zadny problem, v Gatway jsem dal 10- park asist, radio jsem nakodoval taky, ale jak jsem chtel nakodovat jednotku pak. asist, tak nenacetla, diag. psala, jednotka neodpovida. Vse mam zapojene podle navodu, jsou tam tri draty, dva do bcm, jeden na pojistku. Nevim tedy proc, nesla jednotka asistentu nacist. Gatway hlasi chybu, jednotka asistentu nekomunikuje. Ted si lamu hlavu, je tam nejaka nova ochrana komponent? Nebo se musi aktivovat pres autorizovany servis a nahrat do jednotky data, ale kdyby byla jednotka bez dat, tak se hlasi, jen nejde kodovat. Nevíte nekdo proc je to tak, nebo kde je problem? 

Editováno: , autor: Cidling
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jednotka bude asi prazdna, na to VCDS nestaci, potrebujes VCP alebo ODIS

s VCDS sa teoreticky pohnes, ak pri jednotke 10 a zvoleni Advanced Identification v casti dataset number nemas pomlcky alebo nuly. musis ale pri kodovani pouzit presny kod z podobneho auta ako mas, inac to bude stale hlasit chybu 31- request out of range

 

naposledy som s tym zapasil pri dorabke prednych senzorov, opisanie kodu z mojho auta pomohlo. skus napriklad 0001050001. alebo prejdi jednotlive byte polozku po polozke

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu jednotku 10- vubec nemactu diag. nemam se v ni kam pohnout. Vubec nekomunikuje. Ale je mi divne, jak jsem psal, kdyz jsem se setkal s prazdnou jednotkou, sla nacist, nesla kodovat. Pak je mi divne, ze v origo sade, mozne to je, ze dodavaji prazdne jednotly bez dat, aby mel pripadne servis prostor vydelat nahranim dat a aktivaci, dodavaji prazdne jednotky. 97F795B9-D617-4EB1-B10C-557BEBB61049.thumb.jpeg.da5e697dd793f0f1dbb445ee64d27b24.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nie je. Ale od mobilu/pocitaca to nezistime. Ak si si isty, ze to mas spravne zapojene a osadenu poistku. 

Problem faceliftu je v BCm verzus GateWay. Niektore BCM maju GW integrovanu v sebe, ine to maju osobitne. Neviem ci potom nie je aj rozdiel v zapojeni CAN linky. Diag musi vidiet PDC aj ked je prazdna

 

Edit: tak aj schemy od 2018 vyssie uvadzaju rovnake pripojenie

 

1146934466_Screenshot_20221125-065126_OneUIHome.thumb.jpg.2d5c3c4a97269caad9a876ff2eb47a13.jpg

 

BCM T73c/44 a T73c/45. Poistka 30, 7,5A, svorka 15

Editováno: , autor: wirer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tri draty zapojit si myslim, ze neni zadny problem. Jeste kdyz to mas v navodu pekne popsane. Kam je zapojit. Zbytkem se jen propojuji svorkovnice. Takze v tom jsem si jisty a navic neni to poprve co bych neco podobneho, obdobneho delal. No, chtel jsem se navsteve ŠA vyhnout, ale asi to bude nezbytne.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak sice po delsi odmlce, ale problem s PDC co jsem psal je vyreseny. Nakonec to bylo tim, cim bych to vubec necekal. Problem, ktery jsem popisoval, ze jednotka nesla nacist, byl zpusobeny kabelazi. V original kabelazi je pouze jeden, resp. dva pajene spoje na CAN, ktere jsou tzv. premosteny na malou svorkovnici, tak aby se nemuseli ty draty pajet na origo CAN v gatway. Prave tam byl problem, kdy jeden ze spoju nebyl zapajeny. Ten kdo vyrabel kabelaz, se s tim asi moc nemazal. Jeden drat byl zapajeny, druhy nebyl, cimz to nemelo kontakt. Na toto zjisteni me privedlo to, ze kdyz jsem asi po dvou dnech po montazi s autem jel hlasila se chyba start-stop. Ten je odvisly od CAN pohonu, na ktery se zapojuje i PDC, kdy premostenim dratu CAN v gatway s origo kabelazi PDC byl prerusen. Z toho jsem usoudil, ze musi byt svazek nekde prerusen. Napadlo me, ze pokid je nekde problem tak jedine ve spoji. Tak jsem spoj odizoloval a uz jsem videl ten problem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...