Balyd Vloženo 4. Únor 2019 Sdílet Vloženo 4. Únor 2019 Dobrý den, už dva týdny mám auto v servisu, aby mi vyřešili, z jakého důvodu mi svítí kontrolka motoru. Dneska jsem se dozvěděl, že v prvním válci chybí tlak a při startu za studena se chová takto (viz video). Servisák sám neví, co by mohl být za problém. Cívky fungují, svíčky taky, klapky vyčistili. Obracím se na Vás jestli by někoho nenapadlo nebo se nesetkal s tímto problémem. Díky VID_20190130_162008.avi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 4. Únor 2019 Sdílet Vloženo 4. Únor 2019 za prvé si v sekcii tdi a ja tam vidím 1,8-2,0TSI , to že to nemá tlaky je celkom bežná vec, koľko to žralo oleja? určite rátaj podpálený ventil , prípadne niečo okolo hlavy , bez zhodnotenia spotreby oleja a demontáži hlavy sa nepohneš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 4. Únor 2019 Sdílet Vloženo 4. Únor 2019 Kompresi to nemá jen zastudena??? No, krom toho co už napsal suri, to můžou být prasklé ventilové pružiny na sacích ventilech, podpalují se spíše výfukové. Karbonu je jinak na těch sacích ventilech požehnaně, jako u každýho z týhle rodiny ... To video přece neukazuje start ale test těsnosti ventilů v sedlech, vidím bublat oba sací na prvním ... Moderátor-admin to přesune do správní sekce, příště líp koukej, kam to píšeš. Podle vysokotlaké pumpy bych řekl že je to 2.0 TSI CCZA https://forum.skodahome.cz/forum/260-motor-20-tsi/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balyd Vloženo 4. Únor 2019 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2019 Omlouvám se, že jsem ve špatné sekci. Podle servisu se skutečně ten první válec při uvedení motoru do provozní teploty chytne a běží normálně. Zvýšenou spotřebu oleje jsem nezaznamenal, ani v servise to jako problém neviděli. Ventily prý měli vyndané a vyčistili je. Jsem v tomhle ohledu úplný nováček, nic méně, díky Vám za info. Auto mám 4 měsíce, ale je to ročník 2014, tak bych takové problémy tak brzo neočekával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 4. Únor 2019 Sdílet Vloženo 4. Únor 2019 před 3 hodinami, Balyd napsal: Ventily prý měli vyndané a vyčistili je. Tohle by chtělo upřesnit, ono vyndat ventily není jen tak (demontáž hlavy z motoru včetně rozebrání samotné hlavy), to už by dávno věděli, co tomu je Podle toho videa mohli tak maximálně čistit ventily sacími kanálky po sundání sání, na tom videu je jasně vidět původní znečistěný stav včetně netěsných sacích ventilů na prvním válci ... Ovšem nevíme, co se dělo potom, cos to natočil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 5. Únor 2019 Sdílet Vloženo 5. Únor 2019 aj tak to skončí demontážou hlavy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Únor 2019 Sdílet Vloženo 5. Únor 2019 V 4. 2. 2019 na 15:51, Balyd napsal: Auto mám 4 měsíce, ale je to ročník 2014, tak bych takové problémy tak brzo neočekával. No nějakou logiku to má - předpokládm, že závada, kterou nyní řešíš byla důvodem k prodeji. Jinak je to fakt smůla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balyd Vloženo 3. Březen 2019 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2019 Zdravím tak prasklá pružina klapky byla, nic méně po výměně společně s novými rozvody, je problém pořád stejný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 3. Březen 2019 Sdílet Vloženo 3. Březen 2019 Jen diletant/ignorant mechanik léčí chybějící kompresi výměnou rozvodu, to snad ani není možný, co se to dnes děje ... A když si přečteš ještě několikrát rady, cos tu dostal, bude Ti to snad jasné, jaké máš "štěstí" na pana mechanika ... A propó, o jaké pružině klapky to mluvíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balyd Vloženo 4. Březen 2019 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2019 Ne to jsem se špatně vyjádřil, novými rozvody neléčil chybějící kompresi, jen šlo o to, že na 70 tisíc kilometrů už byly v háji i rozvody, a tak se museli vyměnit. Jak si psal, byla prasklá pružina na sacím ventilu a ta se vyměnila, ale bez výsledku. Sbírám zatím informace od autorizovaných servisů škoda a ty mi zatím moc nepomohli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 4. Březen 2019 Sdílet Vloženo 4. Březen 2019 Já si říkal, žes zaměnil klapku s ventilem ... Jak tu pružinu servis měnil, bez demontáže hlavy? Ano, lze také, ale pak nemá šanci posoudit talířek ventilu ani sedlo v hlavě, takže tato práce včetně vyměněných rozvodů byla naprosto zbytečná a tedy vyhozené prachy minimálně za práci ... Ale to ten mechanik jistě dobře věděl, to je základ práce motoru ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balyd Vloženo 4. Březen 2019 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2019 Jo hlavu demontoval. Bylo mi řečeno, že pak celá hlava pak byla znovu natlakována (úplně nevím, co tím autor myslel) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 4. Březen 2019 Sdílet Vloženo 4. Březen 2019 Narazils evidentně na vykuka, sám tomu nerozumíš, to je pro Tebe špatná situace ... Kdo je ten mistr/servis, co sundá hlavu a po opravě a montáži stále nemá kompresi? To by se toho sice sešlo více, když tedy byla pružina na ventilu KO, ale taky umí prdnout mezikruží na pístu, což by měl vidět i na stěnách válce při sundané hlavě ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.