Přejít na obsah

Výroba


Jan R.

Doporučené příspěvky

před 23 hodinami, Camel80 napsal:

To je hrozne jednani.

 

před 20 hodinami, Camel80 napsal:

Faktem je, ze cekat na auto nizsi stredni tridy rok a vice je hrozne...🤨.

 

No, může se to zdát jako hrozné jednání, ale ona je to realita. Prostě ty komponenty nejsou. Škodovka to z plezíru nedělá, sama přichází o dost peněz.

 

Sám říkáš, ze je hrozne cekat na auto rok a vice. Ano, je. Takze at se to nekomu libi nebo ne, ma na vyber - bez bezdratu, coz zas az takova komplikace v realnem zivote neni, byť chápu, ze kdyz si nekdo (predevsim soukrome) kupuje auto na radu let, muze to byt pro neho dulezite, nebo odstoupit od smlouvy a hledat treba rocni ojetinu (kdyz na tom bezdratu tolik zalezi) nebo proste jinou znacku / model.

 

Takova je holt dneska doba. Kazdpadne Skodovka neni vinikem, ale spolecne s radou dalsich také obětí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesmysl.

Pokud se auto má ve výrobě z výše zmíněných důvodů lišit od objednávky, zákazník je dopředu kontaktován a veškeré změny konzultovány + nabídka řešení ve formě slevy nebo možnosti odstoupení od smlouvy.

Není možné, abys sis objednal (a zaplatil) 4x el. okna a při přebíraní auta byl překvapen, že jsi dostal 2x el. a 2x švihadla...

Bylo by fajn nešířit dojmy, ale fakta. 

 

 

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zde na tomto foru jsou k dohledání situace, kdy k tomu došlo. Například uživatel barnak, který dostal Scalu osekanou, přičemž část nedodané výbavy (el. okna vzadu) se dozvěděl při převzetí. Ano mohl auto nepřevzít... Další uživatel, na Nick si nevzpomenu, tu popisoval nedodaný bezdrátový smartlink, přičemž kvůli němu bral i bezdrát nabíjení. Beru to tak, že tu skutečnost s ním taky nikdo nekonzultoval.

 

Situace ve výrobě je nejspíš dost složitá a celé to odkomunikovat smšrem k zákazníkům ještě složitější. Psát ale nesmysl a že se šíří dojmy to se mi nelíbí. Jestli tomu tak je a jsou to nepodložené dojmy, tak je namístě takové příspěvky doložit nebo smazat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemá cenu o tom diskutovat. ŠA dala jasný pokyn.

 

a) reakce směrovala na přímo předchozí příspěvek autora Volta.MM, jinak bych volil funkci citace. Jeho zpráva "Co tak sleduji, tak ty auta dodávají s tím co maj zrovna po ruce😪" je přinejmenším zavádějící, nebojím se říct nesmysl vyplývající z neznalosti. 

 

b) jestli někteří z prodejců nedodržují daný pokyn o komunikaci se zákazníkem je věc jiná a v takovém případě trestuhodná. Veškeré stížnosti tady směřují na "Škodovku". Ta je ale jen jen jedna, čítajíc závod v MB, Kvasinach a Vrchlabí. Prodejci jsou samostatné právní subjekty, nejsou "Skodovka" v tom smyslu, v kterém se tu zmiňují. To jen chceme-li být přesní. 

 

Zde na tomto foru (jako na kazdem jinem) jsou k dohledani situace, ktere sdili uzivatele. To, ze auta dostali v rozporu s puvodni objednavkou nikdo nerozporuje. Jestli tu ale sdeluji kompletni pribeh nikdo krome autora neví. Dokladat vse napsane asi mozne neni, tedy jsme odkazani na duveru ve 100% pravdivost uvedenych informaci. To je potřeba brát v potaz a podle toho se vyjadřovat... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dokladat vse napsane asi mozne neni, tedy jsme odkazani na duveru ve 100% pravdivost uvedenych informaci.Predajca ma informoval čo na aute bude chýbať ale že švihadlá budu vzadu sa zistilo až auto prišlo samozrejme som dostal kompenzáciu no veľa to nebolo. Auto som nemusel zobrať no nemal by som nič.   

 

ŠA dala jasný pokyn. Ano dala-  1 zoberieš auto take ake je dostaneš kompenzaciu

                                                    2 odstupiš od zmluvy bez pokuty 

Editováno: , autor: barnak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen doplním další info, ten bezdrátový smartlink  bez kompenzace jsem měl já...., reklamoval jsem přímo u škodovky, po týdnu odpověděli emailem ve stylu já nic já muzikant (měli k dispozici i VIN auta), dělali jako by nevěděli, že v současnosti jej prostě standardně nedodávají, ani žádná omluva, že si mám u prodejce ověřit zda jsem jej měl  vůbec v konfiguraci, což si mohli zjistit sami a potom to reklamovat u prodejce a je nejlépe neobtěžovat. Volal jsem to prodejci, velice slušní už od začátku prodeje a závěr takový, že to reklamovat můžou, ale je to takový boj s větrnými mlýny a případná kompenzace půjde beztak za nimi jsem usoudil, že mi to za těch pár stovek trápit prodejce nestojí. Bezdrátový smartlink jsem vyřešil dodatečným adaptérem a telefon se dobíjí bezdrátově a dostatečně i při navigaci (jen info jak tady kdosi rozporoval, že to beztak nestíhá dobíjet) Prostě mi chybí jen ta slušnost Škodovky jako takové když si nedokáží zajistit materiál do výroby, není to co bývalo dříve.... To je moje zkušenost, nic víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím všechny čekající na Skalky 😎. U mě se ledy pohnuly a auto uz je připraveno u prodejce🎉😁👌. Příští týden budou přivezeny na firmu, tak sem dam pozdeji info co a jak+nakou foto. Nevim, jestli se vubec tesim...skoro 13mesicu...ale asi jo🤣. Jinak taky bez bezdrat smartlinku, ale to jsem jiz psal vyse.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...