Jump to content

Kubo22

Uživatel
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Good

About Kubo22

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

167 profile views
  1. Pozrite sa, tieto nové moderné motory majú veľmi málo odpadového tepla. Či sú to diesle, alebo v dnešnej dobe už aj benzíny. Termomanagement majú nastavený veľmi citlivo na čo najnižšiu spotrebu. Preto oddelené okruhy chladenia pre blok a hlavu. Všetko kvôli emisiám. Chápem, že teraz keď je vonku veľká zima, reagujú na výkyvy teploty citlivejšie. A ak nie je motor v pernamentnej záťaži, tak môže teplota vody ale hlavne oleja kolísať. Nevidel by som to tak dramaticky. P.S. môj starý passat B5,5 1,9 TDI PD, pri mrazoch pod -10 stupňov nevedel počas voľnobehu udržať teplotu vody na 60
  2. Môj diesel 1.6 TDI rezonuje do kabíny pri nižších otáčkach ak to pustím pod 1500 ot./min. ( a človek si nepodradí ) stále. Teraz v zime to duní o to viac. Rozvibruje v kabíne skoro všetko. Ale aby mi niečo vrzalo, konkrétne a stále z jedného miesta to neevidujem.
  3. Ja sa pre istotu ničoho nechytám, nič neskúšam. A musím povedať, že som nepostrehol žiadne zvuky z interiéru, žiadne vŕzganie ani nič podobné.
  4. Ja to mam podobne. Z menu klimatizacie sa mi to nevracia automaticky naspat. Bral som to ako OK stav. Ani som nevedel ze spravne sa to ma vracat spat ...
  5. Ja mam 1.6 TDI prvu zimu. Aj mraz bol zo 2 dni skoro -20, nic podobne som nezaznamenal. Ale ja jazdim skoro kazdy den. Len si dost dlho po starte drzi zvyseny volnobeh
  6. To zozenies v kazdom lepsom obchode s autoprislusenstvom. Max. Si zmeraj priemer aby ak ti daju na vyber z viacej rozmerov si kupil ten spravny. Vacsionu je to univerzal a pasuje skoro vsade u roznych znaciek aut.
  7. Ako tak pozeram, kazdy ma so svetlami problem niekde inde, predne-zadne, zahmlene, chrobaky vo vnutri svetla ... 😀 Co este pribudne... Robia ich v Novom Jicine, viem vybavit nove ak treba 😀
  8. Kubo22

    Opěrka nohy

    Niektory clenovia to maju namontovane. Navody najdes v sekcii o vlastnych autach.
  9. Mam to aj ja, a pokial si pamatam maju to aj ostatne auta.
  10. Mne ccera zacalo radio mrznut a sekat sa. Potom sa objavila obrazovka vid obr. a tak to ostalo asi 40 min. nasledne sa restartoval cely system a bolo vsetko OK
  11. Treba zistit oznacenie tej prevodovky a potom niekde najst specifikaciu, kde by to bolo uvedene. Ak niekto mate moznost dajte vediet.
  12. Čo ja viem, k motoru 1.6 TDI dával koncern doteraz 5 stupňový manuál, a ten je tiež dimenzovaný max. do 250 N.m. To bolo doposiaľ. Scala už má nový - 6 stupeň. Tu som sa zatiaľ nedopátral, aký krútiaci moment zvláda táto prevodovka.
  13. Takže som si zaobstaral držiak do auta na vatové tyčinky. Kúpil som si vonný olej, ten nakvapkám na tú tyčinku a hodím do auta. Nikdy ma toto riešenie nenapadlo, aj na odporúčania verím, že to bude fungovať.
  14. Ano, je to DQ200 so suchymi spojkami a max. krutiacim momentom do 250 N.m. Cize uz samotna prevodovka pri seriovom motore 1.6 TDI pracuje na hranici moznosti. Ta ista automat. prevodovka sa potom dodava aj do 1.5 TSI pripadne 1.0 TSI ( neviem ci je taka kombinacia dodtupna aj pre Scalu )
×
×
  • Create New...