Ingi Vloženo 15. Únor 2019 Sdílet Vloženo 15. Únor 2019 (editace) Ahoj, prosím o radu, co dál s mojí octavii II FL - 2.0 tdi BKD, najeto 460000, technicky i vizuálně skvělé auto - komplet RS interiér / exteriér, z výbavy cornering, columbus, bluetooth, multifunkční volant, coming/leaving home, senzory v předu vzadu, dešťový senzor atd., jen pár kosmetických vad - s autem jsem spokojen, km na něm absolutně nejsou znát, ale po bouračce na pravý předek nevím co s ní dál... Bylo to v nižší rychlosti do železného sloupku, i tak to ale asi byla slušná pecka - je trefený nárazník a blatník viz foto, schytalo to bohužel hodně kolo a vše s ním spojené - těhlice, rameno, tlumič, poloosa atd. - vše je na výměnu. Nevím, co s autem dál - havarijko mám a pojišťovna bude platit, ale zda jít do opravy - pořádné z origo dílů a auto si nechat, levné z nějakého standardu a auto případně prodat, nebo ho nechat tak, nechat si vyplatit škodu a prodat ho tak jak je jako vrak? Jakou by mohlo mít případně hodnotu?.... Díky za rady Fajn den Editováno: 15. Únor 2019, autor: Ingi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 15. Únor 2019 Sdílet Vloženo 15. Únor 2019 Těžko radit..... Pokud bych si to auto chtěl ještě nechat, tak bych jej dal do autorizáku a ať se starají, když už máš to havarijko. Touto variantou budeš mít nejmíň starostí a ještě ti třeba po dobu opravy půjčí nějaký náhradní vůz. Navíc tě nemusí zajímat, co vše ještě najdou poškozeného po odstrojení. Pokud chceš se auta zbavit a něco i vydělat a nevadí ti starosti kolem, tak si nech vyplatit škodu rozpočtem a oprav svépomocí nebo někde u garážmajstrů a plechy kup na vrakáči a díly, kde uznáš za vhodné. Nebo se až po vyrovnání s pojišťovnou rozpočtem sám rozhodni jestli se vyplatí opravit/neopravit - prodat pod cenou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 25. Duben 2019 Sdílet Vloženo 25. Duben 2019 (editace) Oprava všehovšudy za 35 tisíc, když nebudeš dávat auto do autorizovaného servisu. Čistě teoreticky zvládneš i dost věcí doma před barákem. Blatník - 1200 - 1500 Kč (nový) + 1500 Kč lakovna. Nárazník - Buď 3500 Kč za nepoškozený z vrakoviště + 2500 Kč za lakovnu nebo ~ 500 Kč za zavaření plastu + 2500 Kč za lakovnu (tady bych se nebál říct, že si vezmou tak 1500 Kč, protože nebudou lakovat celý díl). Kolo seženeš na Bazoši za 2000 - 3000 Kč. Zbytek u nápravy je otázkou - buď seženeš celou nápravu z bazoše (celá stojí kolem 8 tisíc) a použiješ díly, které potřebuješ, nebo je koupíš nové a necháš je vyměnit v servise. To zvládne jakýkoli jouda, co k tomu má díly. Díly budou na 100 % do 15 tisíc. Geometrie přední nápravy za 1500 Kč. Všehovšudy při nejhorším scénáři bude oprava do 35 tisíc včetně práce a to beru pražský ceny. Pokud máš auto motorově v pořádku, tak bych uvažoval nad opravou. Ve výsledku je to pouze o výměně pár dílů. Pojišťovna Ti to proplatí, ty na tom možná něco vyděláš a je to. Editováno: 25. Duben 2019, autor: Sabiza 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.