Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Má někdo zkušenost s načipováním 1.9TDI PD 74kw, jak je to s životností motoru? neodchazejí např. hadičky? musí tam být větší tlaky....

kukni na dieselpower.cz. tam je o tom vela.

mam od cimbu ale iba par mesiacov, takze o odchadzani niecoho, toho vela nepoviem...

Vse zalezi na tom jak se k tomu autu po chipu budes chovat.JA mam chip asi tyden a jezdim spise pomaleji -_--_-

ahoj, mám taky chip od cimbu, auto má najeto 297000km a stále jezdí a skvěle -_-

Vse zalezi na tom jak se k tomu autu po chipu budes chovat.JA mam chip asi tyden a jezdim spise pomaleji -_--_-

přesně, výměny oleje, lepší olej, nechat vyběhat naprázdno po zátěži, vzduch. filtry ...

-_-

ani ne lepsi olej, jako mozna spis castejsi vymeny ale OPET zalezi jaxe s tim jezdi...

Vsechno je to o rozumu - kdyz to nechas nacipovat v rozumny mire a budes jezdit s rozumem, auto bude mit zivotnost jako obvykle a uzijes si to.

Kdyz ale upravis svou 1.9 TDi s prevodovkou a spojkou konstruovanou do 250 N.m. na nejakych 350 N.m. a budes tomu na jednicku a dvojku zatapet, budes nakonec rad, kdyz to odnese jen ta spojka.

Znamej zkusil dat do 1.9 TDi soft z varianty 110kW a kdyz mu po prvnim dynamickem rozjezdu s obrovskou ranou praskla hadice od turba, hodne rychle se vratil na 74kW.

Upraveno od Maverick

ahoj, mám taky chip od cimbu, auto má najeto 297000km a stále jezdí a skvěle -_-

Tak to musí bejt radost... skoro 300 litrů a motor šlape.. nádhera.. toho se ta moje plečka nedožíje.. :smich:

  • 3 týdny později...

Cus chapi.Mam moznost si necht svych 74 kW na 96kw takze jako RS.Zajimalo by me jestli ten motor u Rs je stejnej jako u ty 1,9 co mam ja a je jen chiplej nebo jestli je to uplne neco jinyho.Precejen mam 200 000 najeto a nevim jestli do toho jit.Diky moc za radu

Urcite neni rozdil jen chipu ;)

netrat: Ty motory (74kW a 96kW) se lisej v relativne velkem mnozstvi dilu...

A pricti prevodovku a spojku.

Upraveno od Maverick

Mam Cimbu a jsem spokojen co se vykonu tyce, ALE je fakt, ze spojka jde do hajzlu a prevodovka nejspis taky. Proto kdyz se kouknes, tak uz shanim novou spojku. No, je dobry to zvazit a vela o tom popremyslet. Vykon je opravdu ohromujici, ale ty dily, co odchazeji... oj oj oj

Cus chapi.Mam moznost si necht svych 74 kW na 96kw takze jako RS.Zajimalo by me jestli ten motor u Rs je stejnej jako u ty 1,9 co mam ja a je jen chiplej nebo jestli je to uplne neco jinyho.Precejen mam 200 000 najeto a nevim jestli do toho jit.Diky moc za radu

No, tak predevsim je jina ridici jednotka (chip), jina prevodovka ( vsichni vime ), jina spojka ( to jsem nevedel ). Dale Turbo ma jinej tlak, myslim, ze neni jiny, ale tlaci vic. a vela dalsich veci o kterych nemam paru, tohle je jen par tech hlavnich

Turbo ve 130hp je VTN17, to je na jinší úrovní než u 74kw.

Tom

Cus chapi.Mam moznost si necht svych 74 kW na 96kw takze jako RS.Zajimalo by me jestli ten motor u Rs je stejnej jako u ty 1,9 co mam ja a je jen chiplej nebo jestli je to uplne neco jinyho.Precejen mam 200 000 najeto a nevim jestli do toho jit.Diky moc za radu

No, tak predevsim je jina ridici jednotka (chip), jina prevodovka ( vsichni vime ), jina spojka ( to jsem nevedel ). Dale Turbo ma jinej tlak, myslim, ze neni jiny, ale tlaci vic. a vela dalsich veci o kterych nemam paru, tohle je jen par tech hlavnich

Bowie77: jJen tak pro zajimavost.DAval jsi to na brzdu?,Od kolika otacek mas zmenen narust a od kolika % zacinas a na kolika koncis?

Cus chapi.Mam moznost si necht svych 74 kW na 96kw takze jako RS.Zajimalo by me jestli ten motor u Rs je stejnej jako u ty 1,9 co mam ja a je jen chiplej nebo jestli je to uplne neco jinyho.Precejen mam 200 000 najeto a nevim jestli do toho jit.Diky moc za radu

No, tak predevsim je jina ridici jednotka (chip), jina prevodovka ( vsichni vime ), jina spojka ( to jsem nevedel ). Dale Turbo ma jinej tlak, myslim, ze neni jiny, ale tlaci vic. a vela dalsich veci o kterych nemam paru, tohle je jen par tech hlavnich

Bowie77: jJen tak pro zajimavost.DAval jsi to na brzdu?,Od kolika otacek mas zmenen narust a od kolika % zacinas a na kolika koncis?

Nenene, k brzde jsem jeste nedospel ale vykon je tak od 2000 do 3750, tak nejak ( ten nejvetsi). Ale odkazu te sem

a na graf hodnot sem

Jo a jinak hodnoty z VAGu uz jsem sem kdysi davno posilal. Max Nm tam byly 368, ALE neni to asi moc objektivni, lepe receno se jedna o nepresnost vypoctu. POcita se to z jinech hodnot a tim jak se to porad zaokrouhluje presnost mizi

Taky se přidám-mám nachipováno na cca 96Kw od února2006 a najel jsem po chipu 21tis.km bez sebemenších problémů...Při výběru firmy jem se orientoval podle zkušeností na fóru dieselpoweru(jak už zde někdo uváděl)..Nakonec jsem zvolil člověka,který mi soft za 5tis.upravil- s dost citelnou změnou a plynulým zátahem jsem spokojen..Dokonce se dá s lehkou nohou(když třeba řídí mladá :D )

zajet i o půl litru menší průměrná spotřeba než před chipem..

R........... B)

mám tam už převodovku z RS a uvažuju o tryskách, jiném turbu, novém chipu a pak něco okolo 170 koníků, pak dám vědět :o

Ludan:pak to pomerime smerem na Frydek ;)

Grygy ok, už se těším, máš chipnuté RSo?

Jo, je po chipu a ted uz i po turbu=)))))

-_- originál turbo nebo větší?

Origo, to stare se me vysypalo, tak jsem tam ted v patek v noci daval druhe, ale opet origo na FRS, zatim nechci davat najeke vetsi,spis spekuluji nad vetsim chladicem vzduchu ;);)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.