Přejít na obsah

1.9TDI PD 74kw


Doporučené příspěvky

Vsechno je to o rozumu - kdyz to nechas nacipovat v rozumny mire a budes jezdit s rozumem, auto bude mit zivotnost jako obvykle a uzijes si to.

Kdyz ale upravis svou 1.9 TDi s prevodovkou a spojkou konstruovanou do 250 N.m. na nejakych 350 N.m. a budes tomu na jednicku a dvojku zatapet, budes nakonec rad, kdyz to odnese jen ta spojka.

Znamej zkusil dat do 1.9 TDi soft z varianty 110kW a kdyz mu po prvnim dynamickem rozjezdu s obrovskou ranou praskla hadice od turba, hodne rychle se vratil na 74kW.

Editováno: , autor: Maverick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Cus chapi.Mam moznost si necht svych 74 kW na 96kw takze jako RS.Zajimalo by me jestli ten motor u Rs je stejnej jako u ty 1,9 co mam ja a je jen chiplej nebo jestli je to uplne neco jinyho.Precejen mam 200 000 najeto a nevim jestli do toho jit.Diky moc za radu

No, tak predevsim je jina ridici jednotka (chip), jina prevodovka ( vsichni vime ), jina spojka ( to jsem nevedel ). Dale Turbo ma jinej tlak, myslim, ze neni jiny, ale tlaci vic. a vela dalsich veci o kterych nemam paru, tohle je jen par tech hlavnich

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cus chapi.Mam moznost si necht svych 74 kW na 96kw takze jako RS.Zajimalo by me jestli ten motor u Rs je stejnej jako u ty 1,9 co mam ja a je jen chiplej nebo jestli je to uplne neco jinyho.Precejen mam 200 000 najeto a nevim jestli do toho jit.Diky moc za radu

No, tak predevsim je jina ridici jednotka (chip), jina prevodovka ( vsichni vime ), jina spojka ( to jsem nevedel ). Dale Turbo ma jinej tlak, myslim, ze neni jiny, ale tlaci vic. a vela dalsich veci o kterych nemam paru, tohle je jen par tech hlavnich

Bowie77: jJen tak pro zajimavost.DAval jsi to na brzdu?,Od kolika otacek mas zmenen narust a od kolika % zacinas a na kolika koncis?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cus chapi.Mam moznost si necht svych 74 kW na 96kw takze jako RS.Zajimalo by me jestli ten motor u Rs je stejnej jako u ty 1,9 co mam ja a je jen chiplej nebo jestli je to uplne neco jinyho.Precejen mam 200 000 najeto a nevim jestli do toho jit.Diky moc za radu

No, tak predevsim je jina ridici jednotka (chip), jina prevodovka ( vsichni vime ), jina spojka ( to jsem nevedel ). Dale Turbo ma jinej tlak, myslim, ze neni jiny, ale tlaci vic. a vela dalsich veci o kterych nemam paru, tohle je jen par tech hlavnich

Bowie77: jJen tak pro zajimavost.DAval jsi to na brzdu?,Od kolika otacek mas zmenen narust a od kolika % zacinas a na kolika koncis?

Nenene, k brzde jsem jeste nedospel ale vykon je tak od 2000 do 3750, tak nejak ( ten nejvetsi). Ale odkazu te sem

a na graf hodnot sem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se přidám-mám nachipováno na cca 96Kw od února2006 a najel jsem po chipu 21tis.km bez sebemenších problémů...Při výběru firmy jem se orientoval podle zkušeností na fóru dieselpoweru(jak už zde někdo uváděl)..Nakonec jsem zvolil člověka,který mi soft za 5tis.upravil- s dost citelnou změnou a plynulým zátahem jsem spokojen..Dokonce se dá s lehkou nohou(když třeba řídí mladá :D )

zajet i o půl litru menší průměrná spotřeba než před chipem..

R........... B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...