Rasplik Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 Kúpil som skodu fábiu combi s takýmto problémom.Pri otvorení ľavých predných dverí mi naťahuje palivové čerpadlo.Neviem,či to má robiť alebo nie .A po vsunutí klúča do zapalovania, čerpadlo naťahuje druhý krát. Mám Fábiu 1,2 HTP r.v.2003. Má to tak robiť ? Možno sa stala chyba pri montáži alarmu u predchádzajúceho majitela (ale ten si dával namontovať v servise ). Poradte prosim.Ak to nemá robiť, tak kde sa to dá prestne odpojiť,aby to nerobilo ? Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 no tieto HTPčka to robia čo ja viem aj kolegovi čo ma ten isty MR čo ty. ale po kluči sa to už nedeje tak neviem. tie dvere to je normálne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rasplik Vloženo 23. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 Je síce pravda,že to nerobí pri každom otvorení ľavých predných dverí,ale iba po určitom čase zavretia a znovu otvorenia. Je možné , že je to od výroby.Dajte vedieť "ostatní" na tomto fore , ako je to u vašich HTP-čkach ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 keď dlhoo stojíš tak ti klesne tlak v palivovej sustave a napr rano otvoríš dvere a čerpadlo to natlakuje. potom to napr ked jazdiš neurobi iba ako pišem po dlhej dobe stania. toto je normálne len sa mi nezdalo s tym klučom čo si pisal.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rasplik Vloženo 23. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 keď dlhoo stojíš tak ti klesne tlak v palivovej sustave a napr rano otvoríš dvere a čerpadlo to natlakuje. potom to napr ked jazdiš neurobi iba ako pišem po dlhej dobe stania.toto je normálne len sa mi nezdalo s tym klučom čo si pisal.. S tým kľúčom je to pravda. Tak ešte raz. Otvorím dvere vodiča - čerpadlo sa natiahne ,sadnem a po približne 10 sekundách vložím klúčik do zapalovania otočím do polohy 1 a čerpadlo znovu natiahne. Takto mi to robí. Neviem skutočne,či to naozaj tak má robiť , ale mne to tak funguje. Neprekáža mi to až tak ,ale chcem aspoň vedieť, či v skutočnosti to tak má byť. Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milanino Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 keď dlhoo stojíš tak ti klesne tlak v palivovej sustave a napr rano otvoríš dvere a čerpadlo to natlakuje. potom to napr ked jazdiš neurobi iba ako pišem po dlhej dobe stania.toto je normálne len sa mi nezdalo s tym klučom čo si pisal.. S tým kľúčom je to pravda. Tak ešte raz. Otvorím dvere vodiča - čerpadlo sa natiahne ,sadnem a po približne 10 sekundách vložím klúčik do zapalovania otočím do polohy 1 a čerpadlo znovu natiahne. Takto mi to robí. Neviem skutočne,či to naozaj tak má robiť , ale mne to tak funguje. Neprekáža mi to až tak ,ale chcem aspoň vedieť, či v skutočnosti to tak má byť. Ďakujem. Má to tak robiť, aj mne to presne tak robí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 tak som sa vyhnal von do auta a je to tak, len ked sedím v aute mi to tak nepríde že to znovu čerpá, zrejme preto že je to kratšie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 bud uplne v pohode to predcerpavanie je nadstavene s vyroby kvoli tomu ze sa moze stat ze budes mat pokles tlaku v palivovej sustave a niekto da klucik do spinacej skrinky a hned bude chcet nastartovat (palivove cerpadlo nestihne natlakovat) a moze sa ti stat ze to nechyti alebo velmi obtiazne. to je taka poistka. pomocou vagu sa to da deaktivovat. a s tym klucom je to tiez normalne ze otvoris dvere a natiahne potom po nejakej dobe ides nastartovat tak si znova dotiahne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rasplik Vloženo 24. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 Ďakuje pekne za odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 Kúpil som skodu fábiu combi s takýmto problémom.Pri otvorení ľavých predných dverí mi naťahuje palivové čerpadlo.Neviem,či to má robiť alebo nie .A po vsunutí klúča do zapalovania, čerpadlo naťahuje druhý krát.Mám Fábiu 1,2 HTP r.v.2003. Má to tak robiť ? Možno sa stala chyba pri montáži alarmu u predchádzajúceho majitela (ale ten si dával namontovať v servise ). Poradte prosim.Ak to nemá robiť, tak kde sa to dá prestne odpojiť,aby to nerobilo ? Ďakujem. je to tak ako to ma byt potvrdzujem ako majitel dvoch HTP, a jazdil som na viacerych, je to presne ako popisujes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 bud uplne v pohode to predcerpavanie je nadstavene s vyroby kvoli tomu ze sa moze stat ze budes mat pokles tlaku v palivovej sustave a niekto da klucik do spinacej skrinky a hned bude chcet nastartovat (palivove cerpadlo nestihne natlakovat) a moze sa ti stat ze to nechyti alebo velmi obtiazne. to je taka poistka. pomocou vagu sa to da deaktivovat.a s tym klucom je to tiez normalne ze otvoris dvere a natiahne potom po nejakej dobe ides nastartovat tak si znova dotiahne. presny popis, nieje co dodat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 (editace) Stačí odpočítať od kódovania BSG 16384 a po otvorení dverí nebude predčerpávať palivo. Mám to tak spravené, už sa mi zopár krát stalo, keď auto dlhšie stálo, že sa po zapnutí zapaľovania nestihla dobre natlakovať palivová sústava a motor nechytil na "prvú ranu". Krátko som čakal , čo sa vždy nedá, najmä ak sa ponáhľaš. Editováno: 24. Říjen 2006, autor: Koldo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 je to tak od vyroby tak to tak ma byť, neriešil by som vypnutie predčerpania vobec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 Dosť často mávam auto s otvorenými šoférovými dverami, alebo ich často otváram bez štartovania a vadilo mi, keď čerpadlo pravidelne dočerpávalo benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bady Vloženo 2. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2008 Mam fabiu 1.4 MPi 50 kW a zaujima ma, ci palivove cerpadlo v 1.4 je nejake ine ako v 1.2 HTP. Na mojom ide akosi hlasnejsie ako na kamosovej 1.2, dokonca na mojom ho pocujem aj ked niekde stojim napr. na krizovatke a je v aute a okoli tichsie. Na kamosovej 1.2 sa musim nahnut k zadnym sedadlam, aby som nieco pocul. Dufam, ze nieco sa mi s nim nedeje a neodchadza.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 10. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2008 Co může způsobovat, že ihned po zhasnutí motoru nejde nastartovat, ale musím počkat až čerpadlo natlačí palivo? Je to tak ok? Nebo je někde nějaká zrada? Mám pocit, že předtím to nedělalo. Jinak auto jede pořád stejně, čili pokles výkonu nepozoruji. Aktuálně najeto 105000km svíčky, olej, vzduch. filtr. nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2008 Vyčistiť klapku, zakladne nastavenie, čidlo teploty a odmerať tlak paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 A čo palivový filter? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 (editace) Nad tím palivovým filtrem už jsem přemýšlel, ale ten by se projevoval i jinak, ne? Čidlo teploty to nebude, motor startuje dobře studený i za tepla, ručička ukazuje normálně. Jde jen o to, že když chcípne tak následný start trvá déle. Ale když počkám na vypnutí čerpadla tak chytá na drc. Klapka s tím dle mého nemá co dělat, navíc by se projevovala cukáním, což se neděje. K tlaku paliva, neprojevilo by se to i ve vysokých otáčkách ztrátou výkonu či cukáním? Editováno: 11. Prosinec 2008, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cheno Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 otazka k pallivovemu cerpadlu , Ma niekto skusenost s opravou cerpadla? menil som totiz palivovy filter a asi som ho zapojil opacne .po vymene konektorv na spravne miesto mi pada tlak v palivovej sustave na nulu udajne je v jednom z konektorov spatna klapka ktora zabranuje padaniu tlaku po vypnuti cerpadla . da sa samotna klapka vymenit -opravit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 Jednoduchšie riešenie je dať pred vstrekovaci mostik spetny ventil. Tiež mi padal tlak a štartovalo vždy až na druhy pokus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 (editace) cheno Vo filtri je regulačný ventil aj to neviem či vo všetkých typoch ,záleží od motorizácie.Ak konektormi myslíš tie rychlo spojky na hadičkách, jedna modrá, druhá čierna tak tam asi žiadna spätná klapka nieje ešte som o tom nepočul. Skôr by som ho tipol v tom reg. vent. alebo v čerpadle. Ten regulak sa dá meniť ale nie na všetkých typoch filtrov. Editováno: 11. Prosinec 2008, autor: vikino1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cheno Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 tak bol to palivovy filter .. dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 Už to šlape v pohode? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
balki Vloženo 15. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2008 Nazdarek.nastavenie orvoreni dveri a pal.čerpadla sa nastaviť aj u MPi. presnejšie 1,4, 44kw, r.v. 2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.