kus Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 jaky bezpecnostni srouby by ste dali na kola za ca. 20tis tvarici se na 30 :-), momentalne jsou dva favoriti, bud Blocky AEZ za 500,- nebo McGard za 950,- , pojistenej smozrejme sem, cili jaky? Blocky AEZ - vyfrezovana atypicka hlava sroubu, bohuzel jak jsem z dobreho zdroje zjistil, dela se snad jen 12 variant hlav, tzn. ze to je prekazka opravdu jen pro barevny s cihlama a klicem ze zigula McGard - nejdrazsi srouby na trhu (aspon co vim), variant se dela prej podstatne vic nez 12 :-) a predevsim jde o zpusob toho zabezpeceni, neni uz ofrezovana hlava sroubu, je vzdy kulata, vyfrezovana je ale takova drazka v "cepicce" toho sroubu, tim padem zadnej univerzalni tisicihran, vsemozny turci acojavimjeste sou na prd, ukrast to asi urcite taky de, ale je to podstatne slozitejsi, asi uz clovek musi mit original ty nastavce takze co do bezpecnosti jasne McGard, otazka je jeslti je to stejne k necemu platny, respeektive jestli nekdo zna nejaky jiny zasadni informace co sem neuvedl a mel bych vedet, jako napriklad ze mi rikali v servise ze ty McGardi radi praskaj, repektive tedy ten nastavec s drazkou staci dat trochu volnej a urves ten "zavit" a tim padem si musis objednat novej klic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kus Vloženo 24. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 (editace) McGard - Velmi pokročilý systém zabezpečení, který doporučujeme k dražším typům kol. Skvělý systém kódování klíčů téměř absolutně vylučuje možnost krádeže kol bez jejich poškození Editováno: 24. Říjen 2006, autor: kus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kus Vloženo 24. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 (editace) AEZ Blocky - Základní systém zabezpečení kol, který doporučujeme ke všem základním typům kol Editováno: 24. Říjen 2006, autor: kus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 No nevim, co takhle originál škoda. Kupoval jsem sadu cca za 600. (4ks šroubů + adapter) a spokojenost. Ptal jsem se technika a ten mi tvrdil, že je jich přes 200 druhů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KOKYN Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 Mám Alessio a 100% spokojenost!!! Kámoš s pneuservisu mi je sehnal, cena 400,-! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kus Vloženo 24. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 tak skodovka ji cj prej dela jeste min nez ten AEZ, tak nevim, ale kazdopadne skodovacky srouby sou dost jednoduchy, ty by sly mozna i nakym turkem (hvezdickou) povolit, ALE JE TU JINY PROBLEM a to, ze skodovka dela srouby s kulovym sedlem, protoze dela takovy lity kola, jinymi slovy muzes utahnout plechac stejnym sroubem jako disk od skodovky, ale vsichni jini vyrobci delaj zalisy na srouby v disku tzvn. kuzelove, coz znamena ze musis mit jiny srouby, pokud to utahnes timhle sroubem, tak hrozi ze se to bude povolovat, nebo ze si do disku vytlacis jinej tvar sroubu, cili tohle mi rekli at na to dbam a davam spravny srouby (taky sem to nevedel), z toho duvodu musim kupovat novy, pac mam stary skodovacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomasino Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 No nevim, co takhle originál škoda. Kupoval jsem sadu cca za 600. (4ks šroubů + adapter) a spokojenost. Ptal jsem se technika a ten mi tvrdil, že je jich přes 200 druhů. Nedela... Je jich asi 10, jestli se ted nepletu. OSOBNI ZKUSENOST pri ztrate orisku!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 Tak teď jsem to moc nepochopil. Mám origo škoda a je pravda, že na plecháče a elektrony jsou šrouby stejné. To "sedlo" bezpečnostního šroubu je úplně stejné u těch ostatních tzn dávám je tak tak, jak tam sednou a zatím se mi ani jenou nepovolili vám ano? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 Tak teď jsem to moc nepochopil. Mám origo škoda a je pravda, že na plecháče a elektrony jsou šrouby stejné. To "sedlo" bezpečnostního šroubu je úplně stejné u těch ostatních tzn dávám je tak tak, jak tam sednou a zatím se mi ani jenou nepovolili vám ano? Pokud používáš plechy i liťáky orig Škoda,můžeš použít obyčejné šrouby i bezpečáky Škoda,protože mají kulové dosedací sedlo.Není to ale pravidlem,dost často se používá sedlo kuželové,nebo kulové s jiným poloměrem než jsou orig.Škoda.V tom případě musíš použít šrouby a to i bezpečnostní s příslušným sedlem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kus Vloženo 24. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 presne tak, koukni na obrazek tech sroubu Blocky a vidis ze pod hlavickou toho sroubu je to sedlo kuzelovy (skoda ma jen malej oblej rantlik - tzvn. kulovy), takze skoro vsechny jiny disky nez skoda maj kuzelovy sedlo a ne kulovy, tim padem bezpecak skoda je na hovno protoze je kulovej a jinej skoda nedela, jestli se to povoli nevim, ja na svych 16 mam taky skodovacky a drzi, ale ted du do novych 17 tek, tak tam dam to co tam ma bejt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malec Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 teť trochu z jiného soudku, umí někde-někdo povolit bezpečností šroub, když někdo takovej jako já (nebo servis...) zničí matici? dneska se mit to přihodilo nevim jestli je to origánal škoda, nebo něco jinýho mám tento tvar, kdyby náhodou někdo měl stejnej, tak bych ho rád poprosil o pomoc a povolení šroubů, nebo jen o radu, kde mi pomůžou, napadl mne Škoda servis, ale nejsem si jistej stalo si mo to dneska, tak sem je ještě ani nazkoušel zatim díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 (editace) presne tak, koukni na obrazek tech sroubu Blocky a vidis ze pod hlavickou toho sroubu je to sedlo kuzelovy (skoda ma jen malej oblej rantlik - tzvn. kulovy), takze skoro vsechny jiny disky nez skoda maj kuzelovy sedlo a ne kulovy, tim padem bezpecak skoda je na hovno protoze je kulovej a jinej skoda nedela, jestli se to povoli nevim, ja na svych 16 mam taky skodovacky a drzi, ale ted du do novych 17 tek, tak tam dam to co tam ma bejt V každém případě je třeba typ sedla zkontrolovat.I jeden výrobce dělá víc typů.Já mám letní Dezenty s kuželovým a zimní taky Dezent a kulové sedlo. Editováno: 24. Říjen 2006, autor: mikl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kus Vloženo 24. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 (editace) no jestli tou matici myslis ten adapter co nasadis na sroub abys ho vytocil, tak ten ti proda vyrobce toho sroubu, obvykle se ten tak zvaný klíč prodavá priblizne za polovinu ceny, pokud se ti povedlo strhnout ten zalis primo na sroubu, pak je to celkem zasadni problem, to nevim jak by se odvrtavalo add mikl, no na tyhle dezenty je soucasti dodavky i sada sroubu, tech kuzelovych, predpokladam ze sou jen 2 typy, kuzelovy a kulovy, takze musim koupit bezpecak kuzelovej, podtypy snad neexistujou, jako treba kuzelovej typ A,B,C... to doufam ne, tedy jakejkolik kuzelovej potrebuju no ale porad nevim jestli ty gardy nebo bloky, zatim vede gard 7:3 Editováno: 24. Říjen 2006, autor: kus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 Jasně,šrouby jsou součástí dodávky,ale namusí být kuželové.Jak jsem psal,mám dvoje kola od jedné firmy a na každých jiné sedlo.Bezpečák vybereš podle těch co budou ke kolům.Také délka šroubu může být různá. Kdybych si mněl vybrat z těch dvou ,tak MC Gard. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malec Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 no jestli tou matici myslis ten adapter co nasadis na sroub abys ho vytocil, tak ten ti proda vyrobce toho sroubu, obvykle se ten tak zvaný klíč prodavá priblizne za polovinu ceny, pokud se ti povedlo strhnout ten zalis primo na sroubu, pak je to celkem zasadni problem, to nevim jak by se odvrtavaloadd mikl, no na tyhle dezenty je soucasti dodavky i sada sroubu, tech kuzelovych, predpokladam ze sou jen 2 typy, kuzelovy a kulovy, takze musim koupit bezpecak kuzelovej, podtypy snad neexistujou, jako treba kuzelovej typ A,B,C... to doufam ne, tedy jakejkolik kuzelovej potrebuju no ale porad nevim jestli ty gardy nebo bloky, zatim vede gard 7:3 problém je v tom, že k tomu nemám žádný papír a neznám výrobce - auto sem už koupil s bezpečnostníma šroubama jo myslim ten adaptér zkusim ho v práci oměřit a udělat duplikát, ale potřebuju najít nějakou malou nastrojárnu, kde to zvládnou, nebo to nakonec budu muset zkusit sám, ale úspěchem si stejně nejsem moc jistej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kus Vloženo 26. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2006 (editace) tak sem vcera obmenil disky, ted uz mam 17" s 205 50 17, vzhledove je to kolo urcite hezci, na sirku je to stejny jako predtim 205 55 16, takze se snad spotreba nebude zvysovat, respektive nevim proc by mela, jen mne prekvapila hlucnost, ktera z puvodnich 16 dunlop na soucasnych 17 bridgestone potenza sla nahoru tak o 40%, jinak nejak zasadne trvdsi se to nezda, trvdy uz je to dost, mam snizeno :-), ta hlucnost se asi dala ale predpokladat, kdyz je guma vlastne o 10 mm nizsi, o to musi bejt vlastne tvrdsi a tim padem hlucnejsi, taky ma 2 x takovej vzorek, takze to asi taky neco prida Editováno: 26. Říjen 2006, autor: kus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcsolle Vloženo 27. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2006 McGard - sa skladaju z 2 casti. na obrazku vidno... no ked som daval spat koleso sa mi podarilo roztrhnut. mal som stastie ze som prave zatahoval a nebol uplne zatiahnuty... Aj take veci sa stavaju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kus Vloženo 27. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Říjen 2006 z jakych dvou casti? ja myslel ze je jenom sroub, to co je na obrazku a nejakej ten adapter (orech) co bude na jedny strane jako normalni sroub a na druhy jako ta "kyticka" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk.tuning Vloženo 28. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2006 teť trochu z jiného soudku,umí někde-někdo povolit bezpečností šroub, když někdo takovej jako já (nebo servis...) zničí matici? dneska se mit to přihodilo nevim jestli je to origánal škoda, nebo něco jinýho mám tento tvar, kdyby náhodou někdo měl stejnej, tak bych ho rád poprosil o pomoc a povolení šroubů, nebo jen o radu, kde mi pomůžou, napadl mne Škoda servis, ale nejsem si jistej stalo si mo to dneska, tak sem je ještě ani nazkoušel zatim díky Firma Symbols. Nevím co jsi stím dělal................ Používám je už dost douho a žádný problém. Jediné co je třeba dodržet, žádný vzduch!!! Potom standart.. Povoluješ první a dotahuješ poslední a o něco méně než normální šrouby. Jinak jsem jich prodal minimálně 10 sad. Při koupi elektronů a gum je davají v německu gratis s a nikdy s tím, žádný problém nebyl. Ten samý ořech jen tak neseženeš ( existuje přes 500 variací ). Na ořechu máš označení. Standartě je u toho platová krabička a v ní je kartička s adresou na výrobce. Ve spodní části je čtyřmístné pole kam se napíše kód ( čísla a písmena ). Podle kterého se dá objednat nový, ale cena se je prakticky stejná jako cena za novou sadu ( cca. 25 EUR / 700 podle typu ) a navíc dodací lhůta je min 2 měsíce. Sundání bez ořechu je možné, už jsem to jednou dělal, když soused stratil ořech a nezapsal si kód na kartičku. Práce cca. na 2-3 hodiny. Princip je jednoduchý. Ostatní šrouby dotáhneš na krev a na bezpečnostní šroub namlátíš ořech Torx E18. Ořech musí být kvalitní. Upravíš ořech tak, že opatrně ubrusíš náběh ( pozor aby se ti moc neohřál). Až ho namlátíš až na osazení tak golou povolíš. Jeden jsem při tom zničil ( praskl ) MK PS: Večer sem dám fotku a pro jistotu zkontroluju tu velikost E18 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcsolle Vloženo 29. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2006 (editace) ja nevravim, ze su zle. len sa mi to stalo. nic extra, na tom aute vsetko sa mi kazi vdaka predoslim majitelom keby som mal kupit, urcite kupim MCGARD. @kus: ako na obrazku vidis je z dvoch casti. ta spodna je vlastne /uni/ sroub a ta horna cast je "stale" ina Editováno: 29. Říjen 2006, autor: mcsolle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malec Vloženo 29. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2006 teť trochu z jiného soudku,umí někde-někdo povolit bezpečností šroub, když někdo takovej jako já (nebo servis...) zničí matici? dneska se mit to přihodilo nevim jestli je to origánal škoda, nebo něco jinýho mám tento tvar, kdyby náhodou někdo měl stejnej, tak bych ho rád poprosil o pomoc a povolení šroubů, nebo jen o radu, kde mi pomůžou, napadl mne Škoda servis, ale nejsem si jistej stalo si mo to dneska, tak sem je ještě ani nazkoušel zatim díky Firma Symbols. Nevím co jsi stím dělal................ Používám je už dost douho a žádný problém. Jediné co je třeba dodržet, žádný vzduch!!! Potom standart.. Povoluješ první a dotahuješ poslední a o něco méně než normální šrouby. Jinak jsem jich prodal minimálně 10 sad. Při koupi elektronů a gum je davají v německu gratis s a nikdy s tím, žádný problém nebyl. Ten samý ořech jen tak neseženeš ( existuje přes 500 variací ). Na ořechu máš označení. Standartě je u toho platová krabička a v ní je kartička s adresou na výrobce. Ve spodní části je čtyřmístné pole kam se napíše kód ( čísla a písmena ). Podle kterého se dá objednat nový, ale cena se je prakticky stejná jako cena za novou sadu ( cca. 25 EUR / 700 podle typu ) a navíc dodací lhůta je min 2 měsíce. Sundání bez ořechu je možné, už jsem to jednou dělal, když soused stratil ořech a nezapsal si kód na kartičku. Práce cca. na 2-3 hodiny. Princip je jednoduchý. Ostatní šrouby dotáhneš na krev a na bezpečnostní šroub namlátíš ořech Torx E18. Ořech musí být kvalitní. Upravíš ořech tak, že opatrně ubrusíš náběh ( pozor aby se ti moc neohřál). Až ho namlátíš až na osazení tak golou povolíš. Jeden jsem při tom zničil ( praskl ) MK PS: Večer sem dám fotku a pro jistotu zkontroluju tu velikost E18 ten ořech sem sehnal v Brně, cena 240 za ořech + 140 za poštovný, aby si ho nechal poslat - dal mi ho ze sady, psal sem něco o servisu - nezničil sem ho sám, ale v servisu, kde očividně použili vzduchovou pistoly, kolíčky urvaly, když ten šroub povolovali, ani mi o tom neřekli (to mne na tom sralo nejvic), kdybych nepotřeboval něco povolit jak sem přijel domu, tak bych asi před zimou, nebo kdybych píchnul, zle zaplakal díky za radu, snad ho nebudu v budoucnu potřebovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk.tuning Vloženo 29. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2006 Tak drobná oprava: přesný název je Simbolz. Jinak E18 platí. MK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk.tuning Vloženo 29. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2006 foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk.tuning Vloženo 29. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2006 foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk.tuning Vloženo 29. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2006 foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.