Květen 13, 20196 r Co ma prekvapilo je namerany vykon. U oboch modelov cca rovnako 131kw. Je vseobecne zname ze realny vykon u TSIcok je trochu vyssi ako papierovy. Ale ze by som mal az 21kw naviac oproti papierovej hodnote ? :) Upraveno Květen 13, 20196 r od trek11
Květen 17, 20196 r Pěkný článek. Myslím, že přesně popisuje to, o čem se zde vedly debaty a dokládá to měřením. Rozdíl mezi motory je malý, ale ta pocitová tupost motoru 1.5 TSI se promítla v té pružnosti. S 1.5 TSI jezdím už půl roku a jsem s tím motorem spokojený, zvykl jsem si na něj. Předtím jsem často jezdíval s 1.4 TSI a je to velice dobrá jednotka. Občas i teď přesednu ze svého auta právě do Octavie před FL s 1.4 TSI a mám pocit dravějšího motoru. Zárověn to ale provází takový pocit nedospělosti. Bude to žrejmě dáno lepším odhlučněním 1.5 a možná celkově O3 po FL.
Červen 11, 20196 r Vážení, tak jsem včera projížděl starší 1.4 TSI 110kw a rozdíl oproti mé 1.5 TSI 110kw v reakci na plyn mezi 2-3t otáček je opravdu propastný. Pocit může být malinko zkreslený 18" vs 17" kola na 1.4 ale nechce se mi věřit, že by takový rozdíl udělal palec na kolech. Při pružnosti nebo ve vyšších otáčkách už mi to přišlo takové nastejno. Abych jen 1.5 nekritizoval, lze prohlásit, že je tišší a kultivovanějši. Ale prostě se nemůžu zbavit dojmu, že mám v 1.5 oproti 1.4 "gumový pedál"
Červen 11, 20196 r Jj, na ten motor si člověk musí chvíli zvykat, ale po soužití s ním je už vcelku spokojený. Měl jsem 1.4 ve služební octě a byla radost s tím autem jezdit, takže když jsem vybíral nové embéčko, bral jsem 1.5 jako jasnou volbu, být ta 1.4 pořád v nabídce, nebylo by co řešit. Díky ekoteroristům z Bruselu lépe už nebude, tak holt se musí člověk přizpůsobit, ona i ta 1.5 půjde za chvíli do věčných lovišť a budeme časem všichni jezdit auty, které maj zvukový projev jako trolejbus a místo rezervy budou mít minijaderný reaktor ...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.