Jump to content

embecka

Uživatel
  • Content Count

    141
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

17 Good

About embecka

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mne sa paci ze v bezovej verzii su rozbite velke bocne plochy dveri kombinaciou dvoch farieb, napr v Superbe je tej bezovej prave na dverach az moc. Aj v Kodiaqu je to lepsie. Za mna bezova pekna, ale nesmie sa to prehnat. Je to samozrejme vec estetiky resp. individualneho vkusu.
  2. Ja viem o tom taky prd :) a doteraz som to u skody nevidel. Cakal som prave nejaku reakciu, kto to potvrdi alebo vyvrati. Akurat som necakal, ze to moze niekoho vytocit :) Inak celkom efektivne strucne predstavenie namiesto dlhej recenzie vpodstate uz znameho auta. Zaujalo ma, ze som pocul uz druhu hofnotu dojazdu iV. Tak neviem ci to citaju z auta za aktualnych podmienok. Predpokladam, ze vyrobca udava jedno cislo jednou metodikou.
  3. Prva skodovka, kde sa otvara vicko nadrze zvnutra :) https://youtu.be/T6ZrYTRhyNE?t=169
  4. Ti co mate facelift, zmenilo sa nieco ohladom zasranych prahov pod dverami? Teraz v zime je to zase katastrofa.
  5. Super! Aj meranie vykonu som tipol spravne. Tak volba bola dobra a jazdime dalej!
  6. Superb Combi Facelift vs Passat Variant za rovnake koruny
  7. Vše je také dané stylem jízdy...... Tak klokan/neklokan asi nie, vsetci co sa im s novym fw polepsilo predpokladam ze nezmenili styl jizdy.
  8. Tedy, ze nerohoduje jestli je motor studeny nebo zahraty. Kdyz se rozjizdim na jednicku, a mam plyn v jedne poloze, tedy nepridavam ani neubiram, ale predpokladam mirne zrychlovani, tak to zacne hopsat. Prislo mi, ze se to lepe chova, kdyz je chladneji, ale neni to pravidlo. Nekdy se to deje, nekdy ne. Kdyz na to slapnu, tak to neskace. Podepisuji v plnem rozsahu.
  9. Ja by som po dalsich vyse dvoch tyzdnoch hodnotil zase trochu inak, a to tak, ze to je skoro rovnake (ak nie uplne) ako pred prehratim. Tzn viem sa rozbehnut, ze nikto nic nespozoruje, vyssimi otackami, ale viem klokana okolo 1200 rpm nasimulovat hocikedy. Okrem toho sa to u mna pri nizsich teplotach chova lepsie (mozno obohati zmes podla teploty) ako pri 15-20 a viac... Co sa tyka dynamiky a spotreby, pred a po bez zmeny. A osobne si uz nemyslim, ze to nejaky upgrade vyriesi definitivne. Jazdit jazdime, to jo, ovsem celkovy dojem z inak dobreho vozu je pokazeny a urcite sklamanie zakryvat nema zmysel. A nejdem sa s tym ani dalej zaoberat, uz mi to za to nestoji.
  10. Ja som pisal u seba o volnobehu...
  11. Největší riziko by mělo vznikat při otáčkách okolo 800 ot./min...... Mne to sedi s tym co som pozoroval a pisal vyssie (co tam Cilda1 negativne ohodnotil)
  12. Ano, ale tymto sposobom som to vedel eliminovat aj pred aktualizaciou... Edit: Inak vsimol som si, ze tie volnobezne otacky su niekedy znova 1000. A niekedy zas 800. Aj pri dlhych jazdach. Netusim, co tam RJ vyhodnocuje, spotrebice pouzivam stale rovnako...
  13. Ahoj priatelia australskeho kontinentu. Chapem ze pre vacsinu, co nasypu do wagenu cez 30tis ojro je z dlhodobeho hladiska lepsie verit, ze je to lepsie, dobre. Moje cca dvojtyzdnove skusenosti s prehratou RJ su nasledovne. Niekolko dni po prehrati sa auto spravalo naozaj inak, vypozoroval som ale, ze otacky nikdy neklesli pod 1000 ani pri studenom ani zohriatom motore. Rozjazd bol naozaj plynulejsi, uz len jemne cuknutie za studena, co by si asi niekto nesustredeny na problem ani neuvedomil. Lenze posledne dni, otacky uz po nastartovani padnu na cca 800, a sme tam, kde sme boli, skakanie je naspat. Pozoruje niekto podobny scenar? Video vyssie som tu niekde daval, moja oblubena pasaz je 1:55, co to prinesie uzivatelovi oproti 1.4 - vyssi vykon pri nizzsej spotrebe a rychlejsie reakcie motoru. Edit: Rychlejsie reakcie na plyn alebo nizsiu spotrebu, ako tu viaceri po prehrati fw uvadzaju, absolutne nepozorujem.
×
×
  • Create New...