Minelan Vloženo 25. Červen 2019 Sdílet Vloženo 25. Červen 2019 Zdravím, před téměř rokem jsem koupil bouranou fabii 1.4 mpi. Motor nebyl nijak poškozen, ale běhal tak nějak divně, tak jsem ho radši celý rozebral, dal nové těsnění pod hlavu a udělal základní nastavení ventilů v hlavě. Vycistil jsem klapku, nastavil vagem a hle, motor si předl skoro jako moje 1.4 16v. Jenže druhý den jsem auto nastartoval že ho pojedu umýt a zase to samé co předtím. Motor při volnoběhu sebou hází jak buben v pračce a abych se rozjel na měkkém terénu musím točit alespoň 2000 otáček. Po rozebrání jsem se rozjížděl téměř bez plynu. Ale moje otázka zní, co se v tom motoru mohlo přes noc stát, že najednou dělá tyhle sprasky? Kontra matky u ventilů jsem dotáhl pořádně, takže tím to určitě neni. Napadly mě hydroštely, ale proč to tedy běželo po rozebrání půl hoďky absolutně hladce? Svíčky jsou nové, ventily jsou těsné a pružinky ventilů jsou taky ok. Jediné co hlásí vag je něco pressure v sání, to bude hlásit čidlo tlaku a teploty v sání. Pokud něco někoho napadne budu rád za nápady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 25. Červen 2019 Sdílet Vloženo 25. Červen 2019 Tak asi bude nievo zle s tym cidlom, ked to hlasi vag. Pozri ci dava spravne hodnoty alebo to rovno vymen. Niejeto nahodou to cidlo s senzorom tlaku a teploty co sa zvykne zabarat vyparmi zmotora az je cele cierne a neplni funkciu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Minelan Vloženo 25. Červen 2019 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2019 Tak jsem se díval do vagu, pro jistotu jsem to čidlo očistil. Hodny se mi zdály v pořádku. Zkusil jsem tedy auto projet a hle, když jsem zastavil tak motor běžel hladce. Dojel jsem tedy zpět domu a nechal motor nějakou dobu běžet. Po pár minutách to začal dělat zase. Vždycky když to dýl hází tak se sporadicky objeví missfire, ale je to na těch válcích náhodně, takže to neni specifikum pro jeden válec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. Červen 2019 Sdílet Vloženo 25. Červen 2019 Sice nevím, co ti ten VAG vlastně hlásí, ale nejdříve bych šel po těchto chybách. Čidlo tlaku nemá smysl čistit (na tom nejdůkležitějším místě se totiž vyčistit nedá), zkusil bych ho vyměnit. Také bych se zaměřil na kabeláž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Minelan Vloženo 25. Červen 2019 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2019 Asi začnu kabeláží, objevila se mi nová chyba a píše u toho čidla short to groud. Snad to bude ono. Díky z tipy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.