Publikováno Září 8, 20196 r Zdravím, má někdo vlastní zkušenost s výměnou brzdové/hydraulické kapaliny spojenou s odvzdušněním spojky. Postup manuálního odvzdušnění v garáži. Po kolika km by se to mělo vyměnit. Předem díky za odpověď.
Září 13, 20195 r Postup je obdobný jako při odvzdušňování brzd. Tzn. našlapat, podržet sešlápnutý a povolit odvzdušňovák na spojkovým válečku. Po vytečení kapaliny ho utáhnout a celý postup opakovat tak dlouho až jde čerstvá kapalina. Brzdy normálně odvzdušňuju podtlakovou odvzdušňovačkou, kdy odsávám kapalinu z jednotlivých brzd a průběžně dolévám do nádržky kapalinu, ale u spojkovýho okruhu to moc nefunguje. Tam je lepší použít klasiku jak jsem popsal výše. Kapalina by se měla měnit každý dva roky jako u brzd, ale u spojkovýho okruhu to není tak kritický. Vyměnit ji po čtyřech letech by mohlo stačit. Kilometry v tomhle nehrají moc velkou roli.
Září 15, 20195 r Autor No, já mám strach, že když našlapu a podržím pedál jako u brzdy, tak spojku zavzdušním. Základní věci jsem si od mládí dělal na autě sám a mám za to, že spojkový váleček není tak výkonný jako brzdový. Mám tedy obavy, že dle návodu Jardy-k, bych spojku zavzdušnil.
Září 17, 20195 r Tvoje obavy jsou zbytečné. Já když to odvzdušňuju, tak jsem většinou sám, tak to dělám tak, že pedál spojky zapřu vhodným předmětem tak aby byla sešláplá, pak povolím odzvdušňovací šroub na válečku. Po vytečení kapaliny šroub zase utáhnu, rukou zvednu pedál, našlapu a tak stále dokola až jde kapalina čerstvá. Chtěl jsi vlastní zkušenost, ale asi ani to nestačí, tak si to odvzdušni jak chceš, znovu už to popisovat nebudu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.