Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte. Dnes sa mi stala taká nepríjemná vec. Počas jazdy mi vyskočila ikona baterie. Jazdu som došiel. Potom som sa vracal naspäť, opäť vyskočila.... po asi 15 minutách vyskočila aj ikona volantu a nešiel posilovač. Tak som vypol auto a už som nenaštartoval. Došiel kolega , naštartovali sme cez káble. Mieril som rovno do servisu IMPA v Petržalke. Počas cesty my vyskočili aj ikony abs, brzdy a hláška niečo s brzdami. Zdarne som došiel do servisu, ani som ho nevypinal, siel som do vnutra a keď som sa vrátil, auto sa samo vyplo s tým že nedetekuje kľúč. Samozrejme opätovne som už nenaštartoval. Vzali ho do servisu. Zavolal si ma technik nech sa idem pozrieť. že je zatečený alternátor od oleja. že nejake tesnenie treba vymeniť a že aj alternátor. že suma za opravu cca 800 eur. Skoro som odpadol. cena alternatora vychádzala na 560eur bez dph mam pocit, ostatné nejaké tesnenia a remenica klinového remeňa. Ja som z toho magor . čo sa tam mohlo stať. je ten alternátor fakt taký drahý? pozeram som poďľa typu 03F903023 DX aj nejaké iné a tam som našiel aj za 200 eur. Sú tie 200 EUrove fakt shity a treba tam dať originál za 650eur? Prosím poradte, či to mám tam nechať spraviť s originálnym alternatorom alebo kupiť aj ten lacnejši a mohol by tiež fičať. Ďakujem za každú radu.

  • Autor

tento alternator som našiel podľa čisla dielu čo mi dal technik

 

https://1autodiely.sk/vyhledavanie?search=03F903023+Dx

 

je to nejaký shit , ktorému sa treba vyhnúť , alebo treba dať origo za 650€?

 

auto ma 117000 km a zatial okrem vymeny sviecok a kablov ku svieckam nebol ziadny problem.

Mrknul bych i na tento odkaz https://www.cc-autodily.cz/alternator-140a je to dodavatel

od kterého beru roky a celkem musím chválit. Je třeba to ale ověřit, kdy bude dodání, zasílají

i na Slovensko. To DX znamená (nechci kecat), že je to výměnný díl, to znamená, že ten svůj

necháš při výměně servisu. Proto stačí když je to díl s kódem D na konci.

  • Autor

Dakujem pekne za info, skusim zajtra este vymenit bateriu najprv, este mam povodnu...cital som ze aj bateria moze byt tak vymlatena, ze ju alternator nestiha dobijat a preto moze byt aj problem ktory mam.... ma napadlo ze ten olej co tam videli.... mozem mat este z maja , ked mi menili olej a zle dotiahli olejovy filter a z neho trochu vytieklo....ale odvtedy uz som presiel vyse 5000km...tak snad nemoze olej odvtedy teraz nejak pokazit alternator....ci?.... to s tou bateriou je pravda, ze ked je tak vymlatena..ze moze byt problem s elektroniku aj pocas jazdy?

Nejsem elektrikář, ale špatná baterie může dělat celkem nepředvídatelné komplikace.

Pokuď se ti kontrolka dobíjení rozsvítila za jízdy může to být opravdu alternátor.

Stalo se mě shodou okolností to samé při cestě na dovolenou do Tater (na Renaultu),

alternátor nedobíjel, upálil se plusový kabel. V servise ovšem můžou alternátor proměřit

a zkontrolovat, můžou to být třeba pouze uhlíky či něco úplně jiného.

Pokuď nemusíš řešit problém okamžitě poraď se i s někým dalším, servisy dnes "opravují"

stylem vyměň a vypadni.

  • Autor

Dakujem za radu. Ale tu bateriu bo 9tich rokoch by som asi len predsa mal vymenit :) ci? ...  Sudetak.... a ako a kde si to poriesil pri ceste do tatier? bol si v original servise, alebo u niekoho v garazi?

Je to už dlouho, skoro dvacet let, měl jsem seznam servisů od pojišťovny, něco jako

asistenční služba. Podařilo se nám dojet do tohoto servisu (malinká dílna) kde měli

naštěstí i jámu. Komický nam tom bylo, že servisák vše proměřil (opravdu nedobíjel

alternátor), vyměnil uhlíky, ale pořád to nefungulo. Až jsem sám vlez do jámy a hejbal

s kabely a ten nejtlustější červený mě zůstal v ruce bylo jasno. Servisák napájel nové

očko, přidělal a frčeli jsme dál. Umíš si představit tu úlevu, už jsem to viděl, že je po

dovolené (Záhradky, Chopok).

Pokuď máš baterii devět let, tak bych určitě šel do výměny, mě nejdéle vydržela necelých

osm let, nic tím nezkazíš a pokuď je to tím, máš vyhráno.

A za druhe netreba hned meniť alternator treba vybrať zobrať na kontrolu kde repasuju ak je poškodeny diodovy mostik či vinutie tak vymena celeho ale požna iba stači regulator. Uhliky zvyknu makať takych 230-280tis.km.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.