Přejít na obsah

LineasBA

Uživatel
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení LineasBA

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. kolega mi odporucil tie znacky MEYLE , 288mm .... moze byt?
  2. Čaute, treba mi menit predne kotuce a dosticky. Mam 1,2 tsi 77kw - ked pozeram podla typu na nete je niekolko priemerov : 256mm a 288mm mam pocit. Dnes som meral na kolese...tak mam tie 288mm .... ale mozem dat aj tie 256mm?? https://www.ddauto.sk/sk/katalog/tecdoc/osobne/skoda/fabia-ii-combi-545/12-tsi/brzdovy-kotuc/106/6395/33244/100006~100626~100032/?path=100006~100626~100032&m-filter=BREMBO~MEYLE~TRW&td-filter=82|100;2|VA&onstock-only=false&sort-by=6 ci radsej nie? precu su vlastne dva rozmery. Dakujem za radu.
  3. Dakujem za radu. Ale tu bateriu bo 9tich rokoch by som asi len predsa mal vymenit :) ci? ... Sudetak.... a ako a kde si to poriesil pri ceste do tatier? bol si v original servise, alebo u niekoho v garazi?
  4. Dakujem pekne za info, skusim zajtra este vymenit bateriu najprv, este mam povodnu...cital som ze aj bateria moze byt tak vymlatena, ze ju alternator nestiha dobijat a preto moze byt aj problem ktory mam.... ma napadlo ze ten olej co tam videli.... mozem mat este z maja , ked mi menili olej a zle dotiahli olejovy filter a z neho trochu vytieklo....ale odvtedy uz som presiel vyse 5000km...tak snad nemoze olej odvtedy teraz nejak pokazit alternator....ci?.... to s tou bateriou je pravda, ze ked je tak vymlatena..ze moze byt problem s elektroniku aj pocas jazdy?
  5. tento alternator som našiel podľa čisla dielu čo mi dal technik https://1autodiely.sk/vyhledavanie?search=03F903023+Dx je to nejaký shit , ktorému sa treba vyhnúť , alebo treba dať origo za 650€? auto ma 117000 km a zatial okrem vymeny sviecok a kablov ku svieckam nebol ziadny problem.
  6. Ahojte. Dnes sa mi stala taká nepríjemná vec. Počas jazdy mi vyskočila ikona baterie. Jazdu som došiel. Potom som sa vracal naspäť, opäť vyskočila.... po asi 15 minutách vyskočila aj ikona volantu a nešiel posilovač. Tak som vypol auto a už som nenaštartoval. Došiel kolega , naštartovali sme cez káble. Mieril som rovno do servisu IMPA v Petržalke. Počas cesty my vyskočili aj ikony abs, brzdy a hláška niečo s brzdami. Zdarne som došiel do servisu, ani som ho nevypinal, siel som do vnutra a keď som sa vrátil, auto sa samo vyplo s tým že nedetekuje kľúč. Samozrejme opätovne som už nenaštartoval. Vzali ho do servisu. Zavolal si ma technik nech sa idem pozrieť. že je zatečený alternátor od oleja. že nejake tesnenie treba vymeniť a že aj alternátor. že suma za opravu cca 800 eur. Skoro som odpadol. cena alternatora vychádzala na 560eur bez dph mam pocit, ostatné nejaké tesnenia a remenica klinového remeňa. Ja som z toho magor . čo sa tam mohlo stať. je ten alternátor fakt taký drahý? pozeram som poďľa typu 03F903023 DX aj nejaké iné a tam som našiel aj za 200 eur. Sú tie 200 EUrove fakt shity a treba tam dať originál za 650eur? Prosím poradte, či to mám tam nechať spraviť s originálnym alternatorom alebo kupiť aj ten lacnejši a mohol by tiež fičať. Ďakujem za každú radu.
  7. Presne ten istý problém som mal, vymenili sviečky a prečistili skrtiacu klapku...odvtedy pokoj.. Cca 10000km najazdených a 7 mesiacov... Tu som o tom písal.. Chcel som meniť aj káble ale nebolo treba
  8. Po vymene sviecok a precisteni skrtiacej klapky uz vyse 3 tyzdnov bez problemov.
  9. Tak 5den,500km za mnou....a klud....takze ked niekomu vyskocia kontrolky ESP a kontrola tlaku v pneu.....tak vycistit skrtiacu klapku ....ja som menil aj sviecky...takze ked to nepomoze ,vymenit aj sviecky.... a moalo by to byt ok.Aspon mne to pomohlo.
  10. Takže dnes prebehla v autorizovanom servise IMPA Bratislava v Petrzalke diagnostika.Vysledok Na obrazku, Na zaklade nej skonstatovali ze treba vycistit skrtiacu klapku. Takze vycistili klapku, dali nove sviecky, kable nie lebo povodne boli dobre. Auto zatial sa sprava normalne.Kedze uz som vedel ako vyvolat chybu (jazda cca 15min a potom zastavit na 3 min),tak som to hned vyskusal a zatial ziadne kontrolky.Uvidim dokedy.Kazdopadne ten WYnns turbo cleaner vyskusam.
  11. Ahoj prepac ze ta takto otravujem.Citam ze si mal podobny problem a po pouziti toho spreju ti to prestalo.Inac chova sa mi auto uplne normalne ,jazdim, pridavam, zrychlujem,vsetko ok....a ked zastavim napr na 5 min,ze cakam zenu alebo deti, vtedy to vyskoci.nikdy nie pri "vykone".Odkial si kupil ten sprej ,lebo pozeram ze len cez net sa da kupit, a kam si to presne striekal..pozeram na yt neajek videa ale nieje tam nas motor aby som vedel kam to mam striekat.inac ten sprej vycisti turbo? a akm pojde z neho ten bordel?dakujem za odpovede a ze si sa vobec ozval.

  12. dnes som si vsimol ked nabehla porucha esp, ze mne nesvieti EPC vlavo, len kontrola tlaku a esp.hm.cize mozno to bude ina chyba.uvidim co mi zajtra povedia v autorizovanom servise na diagnostike.co vsetko a za kolko budu chciet vymenit.
  13. tak to teda skusim cez vikend ked zozeniem ten sprej. ja idem zajtra na diagnostiku.mam kupene nove sviecky a kable ku nim ,chcem ich vymenit.a uvidim co dalej. kazdopadne kazda rada dobra.apropo mak sa strieka ten sprej?
×
×
  • Vytvořit nový...