Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte, ma niekto skusenost s cipom u toho motora? Na SK pisu, ze sa neda cipovat, na CZ maju uvedene, ze to ide.

Vdaka.

Záleží, jestli už někdo prolomil ochranu. Jinak na Slovensku jsou schopní kluci v Profituningu v Bratislavě.

  • Autor
před 21 hodinami, headerTDI napsal:

Záleží, jestli už někdo prolomil ochranu. Jinak na Slovensku jsou schopní kluci v Profituningu v Bratislavě.

 

ano poznam, hlasia, ze ochrana zatial nie je prelomena :-(

Před hodinou, KingTom napsal:

 

diky za info, trosku mam obavu z Nm, nakolko mame prevedovku DQ381 a ta ma max tocivy moment 420Nm, ci nedostane pri plnom vykone kusok zabrat, ale to nam skor povedia pani co to tunuju ;-)

Ak cosi nove zistis, budem vdacny za akekolvek info. :)

  • 4 týdny později...
  • Autor

Takze auto po cipe. Graf z brzdy prilozim zajtra, zabudol som ho v praci. Auto malo v serii az 200 koni, po cipe je niekdy blizko 250k, krutiaci moment korigovany je 412 Nm. Prvy pocit bol taky, ze auto vo vyssich otackach je konecne zivsie, proste tie Nm a kW citit a akceleracia najma na dialnici je pri 120-130km/h podstatne lepsia a o to islo. Na okreskach v rezime sport, to doslovne vystreluje dopredu pri rychlostiach 70-90 km, proste ked potrebujete prebehnut 2 lemriace sa auta, alebo kamion a auto so soferom, co proste ten vykon nema, alebo sa boji prebehnut a o to mi islo. Co najskor odist z rizikovej situacie a potom si ist kludne ;-). Rezim D je teraz zivsi, zaradil by som to niekde medzi povodne D a R. Osobne mi to viac vyhovuje, len si treba viac strazit neprekrocenie rychlosti najma v meste. Rezim Economy sa stal jemne zivsim a aj to je prijemne, aspon pre mna, povodne to bolo take mdle. Spotreba je +- rovnaka, ale stale si vychutnavam ten vykon.

Viac uvidite na grafe. Som spokojny, aj ked zatial som na tom urobil len par 10tok km, viac nebolo zatial casu. Uprava cca 4h, + doladovanie, lebo vsetko spravne nabehlo az na 3ti krat, doladoval sa checksum.

Robili to chalani z profitunnigu, tymto ich pozdravujem.

Karoq chip20191121.jpg

Upraveno od KingTom
doplnenie grafu

Čo ti povedali na DSG že ma max krutiaci 420 Nm a ty mas 412 Nm ? 

  • Autor
Před hodinou, vladoRS napsal:

Čo ti povedali na DSG že ma max krutiaci 420 Nm a ty mas 412 Nm ? 

 

Nic - v slovazmysle, ze max. nie je prekrocene :-D, max. je 420, ja mam teraz 412, cize maximum sa neprekracuje. Prevodovka je postavena na 420, to ma zvladnut od vyroby a toto vyrobca garantuje.

Realita je ale taka, ze trvale nechodis na max. Nm, teda ja urcite nie, chip mam na komfortne prebehnutie, pripadne sa vyblaznenie sa. Profituning necipuje auta nad povolene hodnoty urcene vyrobcom, mam pocit, ze ani na vlastnu zodpovednost, ale toto nemam overene celoplosne, len tam kde chodim ja to takto robia.

Upraveno od KingTom

  • 1 měsíc později...

Ahoj, vedel by si odstupom casu a najazdenych km dat nejake info, ako sa auto chova? :) Ak to nie je tajné na ktorej pobocke ti robili upravu? Dakujem.

  • Autor
V 12. 1. 2020 na 9:11, fero182 napsal:

Ahoj, vedel by si odstupom casu a najazdenych km dat nejake info, ako sa auto chova? :) Ak to nie je tajné na ktorej pobocke ti robili upravu? Dakujem.

 

Ano viem. Som maximalne spokojny. Jedine na co obcas nadavam je automat :-). Niekedy zabudnem pretlacit plynovy pedal (kick-down) ked sa trosku chcem predbiehat a nejak to nejde tak ako ocakavam :-). Rovnako ma hneva, ze DSG moc nepodrzi motor v max. otackach a preradi aj ked ja by som este nechcel :-).

Co sa tyka toho vykonu, poviem pravdu, vie to pekne zatlacit do sedacky a potom sa len cudujem aku rychlost to naberie a kolko km/h mi uz svieti na tachomtri.

Dlhodoba spotrebaje niekede na urovni 8,7l/100km.

Jedna mozno neprijemnost, ale to je suvis s automatom, ze ked napr. ides do kruhacu a potrebujes sa rychlejsie zaradit a stupis na plyn, tak to vystreli az moc a hned treba pribrzdit, s manualom by si to clovek zreguloval cez spojku, tu len brzda, ale to ja stale bojujem s automatom :-), bez neho sa to zial neda kupit. Tym ho nezavrhujem, len sa obcas nekamaratime.

Pobocka - cestoval som do LH na odporucanie znamych co tam boli velmi spokojny aj s pristupom, aj s pracou.

  • 4 týdny později...

Ahoj, auto bolo ešte v záruke respektíve ešte je? koľko km máš najazdené? Neuvidia v Škodovke ten chip? tiež nad tým uvažujem mám ten istý motor ale bez 4x4. je tam tiež max 420nm? 

dík za odpoveď.

  • 1 měsíc později...
  • Autor
V 13. 2. 2020 na 16:33, MatejSIII2020 napsal:

Ahoj, auto bolo ešte v záruke respektíve ešte je? koľko km máš najazdené? Neuvidia v Škodovke ten chip? tiež nad tým uvažujem mám ten istý motor ale bez 4x4. je tam tiež max 420nm? 

dík za odpoveď.

Ano je stale v zaruke. Aktualne mam kusok cez 10 000 km. V skode chip neuvidia, zapis je urobeny tak, ze chiptunner vynuluje pocitadlo pristupov do pamate cipu. Jedine na co si musis dat pozor, ze ked to pojde na nejaku kontorlu garancnu, tak uvedies, ze si neprajes prepisovat riadiacu jednotku, alebo aby Ta informovali preco to chces. Nezabudaj, ze auto je tvoj majetok a nie ich, Nemaju s tym problem a vzdy to respektuju.

Ano ak mas automat, tak jeho maximum je 420 Nm, ale viac aj tak nepotrebujes, ten krutiaci moment je dostatocny a to auto fakt taha az do cca 6500 otacok, aj ked ked skonci krutici moment okolo 4-4500 otacok, tak tahaju uz kW a mas pocit, ze to auto akokeby nejde, ale ked pozries na rucicku tachaca, tak ta leti nahor a poriadne :-).

Ja mam nastavene upozornenie pri 145 km/h a bezne sa mi stane, ze mi to cinkne aj na bocnej ceste, ked predbieham viac aut a vzdy ma mikne, ze kua uz mam 145 km/h :-).

Upraveno od KingTom

  • 4 měsíce později...

Tak som uz aj ja po chipe:)

Najazdenych cca 150km po úprave, dojmy su fajn:)

 

Auto krasne ozilo. Chodi, ako z praku.

 

V serii na 95oct benzine bol zmerany vykon +-213 koni a 340nm

Po uprave +-243 koni / 438nm. 

 

Kvoli 95oct benzinu motor zacina okolo 4200 otacok stracat na vykone (predcasna detonacia zmesi/ treba 100oct benzin). Pri 100oct benzine by mal byt priebeh vykonu cca +- 250 koni. 

 

Uprava prebehla bez problemov, co to som sa priucil. Chalani v LH vedia co robia. :) Uz len vela stastnych kilometrov. 

 

 

 

 

 

Graf.jpg

Upraveno od fero182

  • 1 rok později...

Ahojte,  s odstupom času... žiadne problémy s čipom?

 

Ďakujem 

  • 4 týdny později...

U mňa zatiaľ bez problémov :)

  • 1 rok později...

Zkušeností s chipem od APR pro motory Gen 3b (2.0 Tsi 140 kw DKZA). Vliv na spotřebu, spolehlivost ,jízdní výkony atd..

APR Gen 3b.png

Omlouvám se, že zakládám nové téma pro tento motor, ale velmi mě zajímají zkušeností těch kdo mají od APR tuto konkrétní úpravu, ale nikde se mi nepodařilo najít nějaké solidní recenze . Tak snad se někdo najde .

Pro duplicitu témata sloučena - není žádný důvod tady mít x témat o chipování motorů 2.0 TSI.

za me APR na stejnem motoru ale jinem provedeni naprosto bez problemu ... :)

  • 3 měsíce později...

Ahojte. Robia prosím v profitunningu rovno aj úpravu DSG? 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.