Aidiantes68 Vloženo 18. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2019 Ahojte, pořídil jsem Fabii I kombi, rok 2006, a zjistil jsem, že když auto zamknu, páté dveře se vůbec nezamknou. Safe lock bliká, auto na mě blikne, že se zamklo, ale po zmáčknutí tlačítka na dveřích kufru motorek dveře otevře. Zkoušel jsem dát druhý zámek s motorkem (spodní část), ale beze změny. Auto má dálku, ale chová se to stejně i po zamčení klíčem v zámku. Přiznám se, že moc nevím, jak efektivně dál. Napadá mě několik otázek a budu rád za rychlou radu, protože auto na ulici není úplně nejlepší. :/ 1) Problém v horním zámku (co je ve dveřích) to být může? A případně jak? Zdá se mi, že elektronika ovládá jenom lampičku (2 piny), nebo se pletu? Případně je to stejné na před/pofacelift? 2) Problém v kabeláži to asi taky nebude, když lampička se chová naprosto korektně a motorek stejně běhá (do spodního zámku taky vedou jen dva drátky) 3) Není někde nějaký další ovládací prvek, který by podle zamknutí centrálu proud do spodního zámku odpojil? Přijde mi, jak kdyby si zadní dveře pořád myslely, že auto je odemčené. Předem moc díky za rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 (editace) Zámek by měla spínat přímo ŘJ, takže se mohlo něco změnit v nastavení pokud tam ta možnost je, nebo se v tom mohl někdo vrtat a zapojit to jinak. Takže buď projet nastavení ŘJ (a podívat se jestli tam je ta co tam ma byt) a změřit výstup na zámek na ŘJ. Editováno: 20. Listopad 2019, autor: Petr L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aidiantes68 Vloženo 20. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 Zdravím, díky moc za odpověď. Řídící jednotka, to znamená komfortka? Je tam ta, co sedí i podle Etky a chová se vše OK. Já mám právě problém, že se auto otevírá pořád, i když by nemělo. Když zamknu, měl by se přestat vysílat signál do toho motorku, ale děje se tak. A kabeláž jsem procházel, vypadá to všude netknutě a OK. Jediné co, tak se mi zdá, že se někdo vrtal v zapojení zámku/klapky, co je v pátých dveřích. Ale nevím, jak by to na to mohlo mít vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 21. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2019 Ano signál na zámek by měl jít z komfortky. Divám se do el. schémat pro modelový rok 2004, tak snad to sedí s 2006, chtělo by to ověřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aidiantes68 Vloženo 21. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 21. Listopad 2019 (editace) Díky ještě jednou. Jsou tady někde k dispozici schémata zapojení toho zámku z komfortky? Případně uměl byste mě navést? Nevím, jestli uvažuji správně, ale problém v zámku co je v pátých dveřích ani v tlačítku co je ve dveřích být nemůže, protože kabeláž vede jinak, než do zámku u nárazníku? Vzhledme k tomu, že dveře fungují, ale pořád - a zámek jsem už druhý pro jistotu zkoušel - tak problém by mohl teoreticky být snad jen v tom, že někde je zalomená kabeláž do toho spodního zámku? A zkratem bere napětí od jiného kabelu, takže motorek běhá pořád, i když nemá? Díky za pomoc v tomhle uvažování, protože už fakt nevím, kde by mohl být problém. Napdá mě snad jestli nemůže být třeba někde problém v kabeláži u komfortky, že by byly spojené dráty, co vedou do zámku, s něčím jiným - trvale napájeným, a proto se to chovalo bludně? Editováno: 21. Listopad 2019, autor: Aidiantes68 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.