Trabik601 Vloženo 26. Září Sdílet Vloženo 26. Září Ja by som skor skontroloval nizkotlaky EGRventil pri DPF v akom je stave, tie som vyberal podstatne horsie ako tie pri motore Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 26. Září Sdílet Vloženo 26. Září Ten ale bere až za DPF, ne? Ten jsem doufal, že bude čistej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 2. Října Sdílet Vloženo 2. Října Nízko tlaké EGR je priamo na DPFku namontovane. Je to taký šulec z boku DPFka. Cez ten chladič idú už čisté spaliny bez sadzí do sánia. AGR ventil je namontovaný na pravej strane na chladiči sania a tu idú spaliny ešte nevyčistené od sadzí, čiže motory s emisnou normou EURO 6 majú EGR aj AGR a majú viac špinavé sacie ventily a celkovo je ten motor viac špinavejší ako motory emisnej normy EURO 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.