Přejít na obsah

Regenerace DPF každých 150km


Jindra Beneš

Doporučené příspěvky

Nízko tlaké EGR je priamo na DPFku namontovane. Je to taký šulec z boku DPFka. Cez ten chladič idú už čisté spaliny bez sadzí do sánia. AGR ventil je namontovaný na pravej strane na chladiči sania a tu idú spaliny ešte nevyčistené od sadzí, čiže motory s emisnou normou EURO 6 majú EGR aj AGR a majú viac špinavé sacie ventily a celkovo je ten motor viac špinavejší ako motory emisnej normy EURO 5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...