Trabik601 Vloženo 26. Září Sdílet Vloženo 26. Září Ja by som skor skontroloval nizkotlaky EGRventil pri DPF v akom je stave, tie som vyberal podstatne horsie ako tie pri motore Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 26. Září Sdílet Vloženo 26. Září Ten ale bere až za DPF, ne? Ten jsem doufal, že bude čistej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 2. Října Sdílet Vloženo 2. Října Nízko tlaké EGR je priamo na DPFku namontovane. Je to taký šulec z boku DPFka. Cez ten chladič idú už čisté spaliny bez sadzí do sánia. AGR ventil je namontovaný na pravej strane na chladiči sania a tu idú spaliny ešte nevyčistené od sadzí, čiže motory s emisnou normou EURO 6 majú EGR aj AGR a majú viac špinavé sacie ventily a celkovo je ten motor viac špinavejší ako motory emisnej normy EURO 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trabik601 Vloženo Pondělí v 20:23 Sdílet Vloženo Pondělí v 20:23 Caute, mozno budem zas otravovat ale opat otazka pre majitelov motorov CRMB. Nevsimli ste si ze ked vonkajsia teplota vzduchu klesne pod 2 stupne tak sa vam DPF rychlejsie plni? v zime som schopny spravit maximalne 270km medzi regeneraciami po okreskach a 200km po dialnici (nevymyslam si ale je to tak). Ked som pozoroval ako rychlo sa plni DPF tak paradoxne namerana hodnota naplnenia sadzami sa oproti teplejsim dnom nezvysila ale vypocitana hodnota ide 2-3x rychlejsie a vsimol som ze ze nezalezi na zatazi ale na otackach (v lete pri dialnicnej rychlosti 130 a 2200ot sa plni na 6 priblizne 30-40mg/km a rovnako na 5, ale ked sa teplota znizi tak ta ista trasa na 6 sa plni 80mgúkm a na 5 az 100mg/km). Katalyzator je funkcny a pri ustalenej jazde zacne postupne namerana hodnota sadzi klesat. Podotykam ze spotreba nesla o velmi vyssie ako sa schladilo a vstrekovace funguju spravne (odskusane a otestovane na stolici). EGR ventily sa pri zmene teploty nijak nezmenia a pracuju rovnako akoby bolo teplo alebo aj -3 stupne. Pre zaujimavost v lete dokazem ist bezne 400km medzi regeneraciami na dialnici a na trase Banska Bystrica-Praha (550km) som dokazal ist z domu s cerstvo zregenerovanym DPF bez regeneracie (namerana hodnota sadzi bolo v prahe 10g a vypocitana 22,7 (uz by zacalo regenerovat) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.