Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nízko tlaké EGR je priamo na DPFku namontovane. Je to taký šulec z boku DPFka. Cez ten chladič idú už čisté spaliny bez sadzí do sánia. AGR ventil je namontovaný na pravej strane na chladiči sania a tu idú spaliny ešte nevyčistené od sadzí, čiže motory s emisnou normou EURO 6 majú EGR aj AGR a majú viac špinavé sacie ventily a celkovo je ten motor viac špinavejší ako motory emisnej normy EURO 5

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Caute, mozno budem zas otravovat ale opat otazka pre majitelov motorov CRMB. Nevsimli ste si ze ked vonkajsia teplota vzduchu klesne pod 2 stupne tak sa vam DPF rychlejsie plni? v zime som schopny spravit maximalne 270km medzi regeneraciami po okreskach a 200km po dialnici (nevymyslam si ale je to tak). Ked som pozoroval ako rychlo sa plni DPF tak paradoxne namerana hodnota naplnenia sadzami sa oproti teplejsim dnom nezvysila ale vypocitana hodnota ide 2-3x rychlejsie a vsimol som ze ze nezalezi na zatazi ale na otackach (v lete pri dialnicnej rychlosti 130 a 2200ot sa plni na 6 priblizne 30-40mg/km a rovnako na 5, ale ked sa teplota znizi tak ta ista trasa na 6 sa plni 80mgúkm a na 5 az 100mg/km). Katalyzator je funkcny a pri ustalenej jazde zacne postupne namerana hodnota sadzi klesat. Podotykam ze spotreba nesla o velmi vyssie ako sa schladilo a vstrekovace funguju spravne (odskusane  a otestovane na stolici). EGR ventily sa pri zmene teploty nijak nezmenia a pracuju rovnako akoby bolo teplo alebo aj -3 stupne. Pre zaujimavost v lete dokazem ist bezne 400km medzi regeneraciami na dialnici a na trase Banska Bystrica-Praha (550km) som dokazal ist z domu s cerstvo zregenerovanym DPF bez regeneracie (namerana hodnota sadzi bolo v prahe 10g a vypocitana 22,7 (uz by zacalo regenerovat)

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Ahoj. Mám taky motor CRMB 110kW Kupoval jsem to mělo to najeto 132 000 km. Hned na to se měnil diferenční snímač tlaku. Od té doby dávám VIF a regenerace celou dobu až dosud kdy mám najeto 370 000km jsou cca 150-200km. Hodnoty vstřikovačů teď lehce lepší než tady zmiňovaná fotka. 

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Zdravím, rád bych se zeptal zda jde na diagnostice upravit hodnota " Oil Ash residue" v gr. Mám motor CFCK který regeneruje cca po 350 km v městské jízdě. Připadá mi to tak v pořádku, podle toho co píšete výše,nicméně ta hodnota mi ukazuje zaplněnost 88g, což je asi trochu divný páč to nevyhazuje žádnou chybu. Výfuk čistý. Zatím jsem měl auta bez DPF, takže naprostý laik ohledně DPFek.

Dík za každý názor. Octavia 3 2.0 TDI CR DSG 2014. Auto jsem nedávno koupil

Editováno: , autor: mirekcafa

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...