Publikováno Prosinec 4, 20195 r Párkrát se mi rozsvitila kontrolka motoru MIL a i po kontrole rozvodů v servise se objevuje v potvrzenych chybach P0018 a P0068 (B2). Prikladam vsechno info co lze ziskat z diagnostiky Viecar pres app Car Scanner. Vypozoroval jsem zatim jen takovou divnou vec, ze pri dlouhem stati auta na miste a behu na volnobeh cca2-5min dost často ztrati motor vykon asi na 30kW pocteny podle okamzite spotreby paliva, a je to videt i v grafech log zaznamu, MAP senzor hlasi pri 30kW jen 1bar, takze preplnovani zadne. Teploty a dalsi veci si muzete vycist z foto. Kdyz popojedu asi 500m, vypnu a zapnu tak to zase jede normalne 63kW a MAP senzor vahy vzduchu ukazuji 1.7 bar, coz jsem porovnaval s Rapidem1.2TSI pri 81kW a je podobne.
Duben 11, 20205 r Ahoj, nevím, jestli je to to samé, tolik diagnostik jsem u toho nedělal ... ALe mám 1,2TSI fabii 63kW r.v.2011 -koupena v rámci programu TSI Start (nyní najeto asi 480tis. km), a zhruba ve 40k km se mi stávalo při stání a zahřátí motoru to samé, prostě to nejelo ale kontrolka se mi u toho nerozsvitila ... Vypnul jsem motor, nechal schladit, nastartoval a jelo to jako z praku ... i pod zatezi na Pražském okruhu. Pak jsem zastavil, nechal to chvíli zahřát a znovu ... Vypozoroval jsem při otevřeném okýnku, že nefoukalo turbo, ono je malinko slyšet normálně, teď nebylo. V servise tenkrát na záruku dali prý "distanční podložku (kroužek)" k turbu a bylo po problému a do teď o tom nevím ... tak ti to třeba pomůže. Upraveno Duben 11, 20205 r od ajkpark
Duben 11, 20205 r Autor Díky, za radu, zvazim kroužek. Ovšem momentálně se mi zdá že jsem už na to přišel jak se zbavit rozsvícení MIL kontrolky motoru a padání výkonu- padání do nouzového režimu, koróněviru navzdory. :)) Stačilo začít jezdit při vyšších otáčkách, hodně jsem to několik měsíců dusil. Udržovat otáčky výš jak 2000 ot/m. Nepodtacet ani při popojíždění po rovině natož do kopce nebo pri rozjíždění. Sice to zvýšilo spotřebu asi o pul L na sto, ale problémy ustaly. Možna bude problém v regulaci sytosti. Senzory lambdy uz asi budou staré a opotřebované. Nemohu ovšem porovnat, diagnostika nedokáže porovnat výstup -odezvu lambdy, v jaké je kondici. Mohl bych nechat vyměnit lambdy, ovšem když projdu emisema i bez toho asi to nechám.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.