Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Párkrát se mi rozsvitila kontrolka motoru MIL a i po kontrole rozvodů v servise se objevuje v potvrzenych chybach P0018 a P0068 (B2).

Prikladam vsechno info co lze ziskat z diagnostiky Viecar pres app Car Scanner.

Vypozoroval jsem zatim jen takovou divnou vec, ze pri dlouhem stati auta na miste a behu na volnobeh cca2-5min dost často ztrati motor vykon asi na 30kW pocteny podle okamzite spotreby paliva, a je to videt i v grafech log zaznamu, MAP senzor hlasi pri 30kW jen 1bar, takze preplnovani zadne. Teploty a dalsi veci si muzete vycist z foto.

Kdyz popojedu asi 500m, vypnu a zapnu tak to zase jede normalne 63kW a MAP senzor vahy vzduchu ukazuji 1.7 bar, coz jsem porovnaval s Rapidem1.2TSI pri 81kW a je podobne.

Screenshot_20191204-144049.png

Screenshot_20191125-231015.png

Screenshot_20191126-231225.png

Screenshot_20191126-231236.png

Screenshot_20191126-231243.png

Screenshot_20191126-231737.png

Screenshot_20191126-231746.png

Screenshot_20191126-232040.png

Screenshot_20191126-232046.png

Screenshot_20191126-232052.png

Screenshot_20191126-232057.png

Screenshot_20191204-144003.png

Screenshot_20191204-144020.png

Screenshot_20191204-144049.png

Screenshot_20191204-182236.png

Screenshot_20191204-182106.png

Screenshot_20191204-181814.png

Screenshot_20191204-181755.png

Screenshot_20191204-181658.png

  • o 4 měsíce později...
Vloženo (editace)

Ahoj, nevím, jestli je to to samé, tolik diagnostik jsem u toho nedělal ...

 

ALe mám 1,2TSI fabii 63kW r.v.2011 -koupena v rámci programu TSI Start (nyní najeto asi 480tis. km), a zhruba ve 40k km se mi stávalo při stání a zahřátí motoru to samé, prostě to nejelo ale kontrolka se mi u toho nerozsvitila ...

Vypnul jsem motor, nechal schladit, nastartoval a jelo to jako z praku ... i pod zatezi na Pražském okruhu. Pak jsem zastavil, nechal to chvíli zahřát a znovu ... 

Vypozoroval jsem při otevřeném okýnku, že nefoukalo turbo, ono je malinko slyšet normálně, teď nebylo. 

 

V servise tenkrát na záruku dali prý "distanční podložku (kroužek)" k turbu a bylo po problému a do teď o tom nevím ... tak ti to třeba pomůže.

Editováno: , autor: ajkpark
Vloženo

Díky, za radu, zvazim kroužek.

Ovšem momentálně se mi zdá že jsem už na to přišel jak se zbavit rozsvícení MIL kontrolky motoru a padání výkonu- padání do nouzového režimu, koróněviru navzdory. :)) Stačilo začít jezdit při vyšších otáčkách, hodně jsem to několik měsíců dusil. Udržovat otáčky výš jak 2000 ot/m. Nepodtacet ani při popojíždění po rovině natož do kopce nebo pri rozjíždění. Sice to zvýšilo spotřebu asi o pul L na sto, ale problémy ustaly.

Možna bude problém v regulaci sytosti. Senzory lambdy uz asi budou staré a opotřebované. Nemohu ovšem porovnat, diagnostika nedokáže porovnat výstup -odezvu lambdy, v jaké je kondici.

Mohl bych nechat vyměnit lambdy, ovšem když projdu emisema i bez toho asi to nechám.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...