Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

ak nebude vypisovat ziadnu zavadu v pamati vozidla, tak nato nemaju ako prist ze je to vypnute

  • 3 měsíce později...

Přeji všem dobrý den

Chtěl bych poděkovat za radu panu Jiří Rückauf s vypnutím ACT u motoru 1.5 TSI. Odpojení jednoho káblíku nezní moc technicky ale zato je plně funkční. Po odpojení se na panelu rozsvítí kontrolky ECT a kontrolka motoru, no motor jede klidněji a plynule. To hučení při jízdě po městě bylo nepříjemný a neustálé přepínání na dvouválcový režim i při studeném motoru mi nepřišlo zrovna ideální. Odpojení uvedeného konektoru mi přišlo jednodušší než úprava řídící jednotky, což by vzhledem na záruku mohl být problém. Vyzkoušet si to může každý a posoudit zda to má pro něj efekt nebo ne. Pro mne je to uklidňující pocit, že opět nemusím přemýšlet o prodeji vozu.

Teď chci jen zaizolovat koncovky proti vlhkosti.

ACT jednotka.jpg

  • 2 měsíce později...

Zdravim chcem sa opýtať čo je to klokani  nemoc alebo klokanoidní projevy auta ďakujem bolo to tu spomenuté ďakujem 

Upraveno od fero111

  • 1 měsíc později...

ahoj, mně se systém ACT deaktivoval sám, po návštěvě servisu(reklamace vrzajícího pedálu), kde ale auto ani nenapíchli na diag, tudíž nevím, jak je možné že to nefunguje..spíš mě zajímá jak se to stalo..nemohlo by to být třeba slabší baterkou? dvakrát se mi už stalo, že se mi po zamknutí auta nesklopila zrcatka, ale jakmile jsem odemknul a zamknul tak už to šlo bez problémů :-/

Chce to na diagnostiku a podle toho vyhodnotit co tomu je. Setkal jsme se s tím, že se takto systém deaktivoval (diagnostika hlásila výpadky zapalování), servis chybu smazal, chvíli zase vše fungovalo a potom "problém" zpět. Nakonec to dopadlo výměnou vstřikovačů.

Diag nic nepise…ani chybu zadnou nehlasi a vstrikovace v 78 tisicich si nemyslim..

První chyba někdy v 68tis. výměna vstřikovačů cca 90tis. Pokud nefunguje ACT, měla by diagnostika něco psát, pokud je diagnostika čistá, mělo by ACT fungovat bez problémů,

Zkusim jeste jednou teda..ale v tolika km by to meli brat na zaruku jeste🤣jeste ji par dni mam 🤣

Záleží jaká je záruka na auto. Pokud klasická dvouletá, tak jsou km irelevantní. Pokud běží prodloužená, potom je omezení dle smlouvy km nebo věk dle toho co nastane dříve.

 

Jeste me napadlo,jestli by to nemohl byt nejakej spinac?vzdy se pri aktivaci/desktivaci ozvalo takovy lusknuti,a logicky by tam neco takovyho melo byt

Je tam aktuator který deaktivuje palec na vačce. Uprimne ten systém je dost složitý… Chce to poradně projít disgnostiku a hledat chyby a potom v motoru.

  • 3 týdny později...

Tak dnes nakonec na po2x zjistena chyba zapalovani..a muj nasledny dotaz ,jestli se to bude opakovat a budou se muset menit vstriky ale uz po zaruce mi rekli, ze uz to v zaruce nebude no🤣takze ani kdyz se to objevilo ted poprve v zarucni dobe,tak si to pak budu muset zaplatit ze sveho..parada

A jeste dodam..chybu zapalovani to ukazalo pri neutralu..tak je divny ze kvuli tomu nefunguje ACT ,kdyz je v neutralu vyple..a hlavne ta chyba tam byla jen 1x..

jen by me zajimalo, jestli by pomohlo deaktivovat act a tim predejit vymene vstriku..popripade nechat udelat dekarbonizaci motoru.

 

Asi jde o to, že když je tam chyba, auto raději ACT neaktivuje, kdyby náhodou (když vypadne zapalování u 1 ze 4 je to přece jen něco jiného než 1 ze 2). U případu o kterém jsem psal chyba vyskakovala sporadicky těsně po nastartování (dle logu teplota chladicí kapaliny stejná s okolní teplotou) a otáčky odpovídající volnoběhu. Trvalo než se zjistilo že je něco špatně, ale mezi 1. a 2. reklamaci to bylo cca 5tis km a cca měsíc, takže záleží jak dlouho máš ještě záruku.

No už asi jen 16 dní🤣a to najedu tak 400km max 🤣🤣 asi se začnu modlit🤣😕

Potom zbývá jen popřát hodně štěstí a zmínit, že záruka se prodlužuje automaticky o dobu co strávilo auto v servise přu řešení záručních oprav + pokud by došlo k problému po záruce, jde ještě zkusit kulanci (bylo řešeno na záruku a stejně se závada opakuje) kdy by se mohla automobilka podílet aspoň částečně.

Díky za info 🙂a doufám,že už sem nebudu vkládat další komentáře 🤣tak zatím

Ahoj,kolik reklamaci jsi s tim reda mel? Už to zase nefunguje a jsem objednanej do servisu🤣ale jestli to zase jen vymažou….

Celkem 2 mylsím, při první smazali chybu, při 2. už tam bylo auto déle a udělali kompletní mechanickou dekarbonizaci, což nepomohlo a potom vyměnili i vstřiky.

  • 3 týdny později...

Tak dnes mi ze servisu volali,že to bude na dýl a ukazuje to chybu zapalování na válcích a musí se čekat na vyjádření-postup od automobilky..tak uvidíme,ale mám celkem strach,jestli se vymění např.ty vstřiky,tak aby to nedalo pokojd třeba na rok a potom tam ta chyba nebyla znovu..ale zase na druhou stranu tenhle problém skoro nikdo nemá..tak nevím jestli to pak neposlat do světa🤣🥹

Zatím projevy vypadají stejně, po opravě už víc jak rok klid, tak snad to vydrží :) 

A nepremyslis o deaktivaci act?ja premyslel uz pred poruchou prave..jen nevim jestli to nenapacha vic skody jak uzitku 😕

A prosimte,jak zjistili ze ta dekarbonizace nepomohla?to ti to vratili a po napr 1000km stejna zavada?

Osobně jsem přesvědčen, že dekarbonizace neměla žádný význam na tento problém. Ano, udělali, smazali chybu a do 1k km tam byla zpět. 
 

O deaktivaci se neuvažovalo, těch aut s ACT ať už u 1.4 nebo 1.5 TSI jezdí mraky a zatím to nevypadá na nějaký systémový problém. Navíc kdyby bylo ACT deaktivováno, vůbec by se na toto nepřišlo a nejspíš by se dodnes jezdilo s vadným vstřikovačem…

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.