Malarkey Vloženo 17. Květen 2021 Sdílet Vloženo 17. Květen 2021 před 2 hodinami, FCCID napsal: Málo nebo moc, vycházel jsem z hodnot proudu z datasheetu, 1680lm je tok z jednoho světlometu na potkávačku. Podle mě je to reálná hodnota, ne jak když číňan napíše k led žárovce 10000lm, které nikdy neviděla.. Každopádně si na výkon svých LED světel nemůžu stěžovat, oproti H7 z F1 je to velký skok To mě právě zaujalo. Někde jsem četl že H4 na světelný tok kolem 1300-1600lm a H7 mezi 1500-1700lm Xenon v Rapidu cca kolem 2000lm. Je tedy zvláštní že BI-LED ve Fabií má podobný světelný výkon jak halogen a svítí o tolik lépe. Jak je na tom tenjle reflektor ve srovnání se Scalou a nebo O3 DL ? Předpokládám že ty budou mít o něco více diod a větší výkon ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FCCID Vloženo 17. Květen 2021 Sdílet Vloženo 17. Květen 2021 "Každá žárovka H7 má podle evropských norem tzv. světelný tok 1 500 lumenů, kvůli ztrátám v reflektoru však silnici ozáří pouze část z nich – u nejlepší žárovky v testu to bylo 657 lm" Starý test, ale o to nejde Scala používá stejné LED Osram v počtu 7 low beam a 6 hi beam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FCCID Vloženo 5. leden 2022 Sdílet Vloženo 5. leden 2022 (editace) Lze nějakou diagnostikou upravit automatickou nivelaci led světel?? (F3fl) Aby nedocházelo k tak agresivní korekci směrem dolů po zatížení, to se s tím potom nedá téměř jezdit v porovnání pokud jedu sám. Editováno: 5. leden 2022, autor: FCCID Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
3g3mv Vloženo 19. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2022 V 5. 1. 2022 na 16:19, FCCID napsal: Lze nějakou diagnostikou upravit automatickou nivelaci led světel?? (F3fl) Aby nedocházelo k tak agresivní korekci směrem dolů po zatížení, to se s tím potom nedá téměř jezdit v porovnání pokud jedu sám. Taky s tím nastavením světel BI-LED nejsem spokojený. Když je auto prázdné, světla svítí na nastavenou výšku. Sednu jako řidič dopředu, chvíli se nic neděje a pak to začne jemně světla sklápět DOLŮ. Člověk by očekával, že když si tam sedne řidič, tak auto předkem klesne a světla by to mělo zvednout. Ono to snad funguje přesně opačně než má. A v rychlosti na dálnici to svítí pár metrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f.r.a.n.t.a Vloženo 19. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2022 Když řidič sedne do prázdného auta s motorem vpředu a předním náhonem, poklesne logicky předek i zadek, ale řek bych, že zadek víc, takže se to chová správně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martasva Vloženo 20. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2022 Trochu mě tu děsí ta logika. Pokud je sklápění světel v pořádku, svítí světla pořád stejně daleko a vysoko. Mám to ověřené a vyzkoušené. Ve značkovém servisu jme postavili vedle sebe mojí octavku a ještě jednu. ideálně na takových 20 meetrů proti zdi. U té které to fungovalo, jsme mohli nastupovat vystupovat nakládat kufr , prostě cokoli. Automatika to během 2-3 vteřin nastavila do vždy stejné úrovně. Celý problém je v tom , že ta u které to fungovalo , měla čidlo jak na zadní , tak na přední nápravě. Já mám jen na zadní. Tam je zjevně algoritmus naklápění nastaven špatně. Jenže škoda se odvolává na evropský předpis, který umožňuje toleranci nastavení mezi 0,5 a 2,5 procenty. Což je nesmyslné ale bohužel platné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.