Přejít na obsah

Bi-LED světlomety


lookin52

Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, FCCID napsal:

Málo nebo moc, vycházel jsem z hodnot proudu z datasheetu, 1680lm je tok z jednoho světlometu na potkávačku. Podle mě je to reálná hodnota, ne jak když číňan napíše k led žárovce 10000lm, které nikdy neviděla..

Každopádně si na výkon svých LED světel nemůžu stěžovat, oproti H7 z F1 je to velký skok

 

To mě právě zaujalo.

Někde jsem četl že H4 na světelný tok kolem 1300-1600lm a H7 mezi 1500-1700lm

Xenon v Rapidu cca kolem 2000lm.

Je tedy zvláštní že BI-LED ve Fabií má podobný světelný výkon jak halogen a svítí o tolik lépe.

Jak je na tom tenjle reflektor ve srovnání se Scalou a nebo O3 DL ? Předpokládám že ty budou mít o něco více diod a větší výkon ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Lze nějakou diagnostikou upravit automatickou nivelaci led světel?? (F3fl)  Aby nedocházelo k tak agresivní korekci směrem dolů po zatížení, to se s tím potom nedá téměř jezdit v porovnání pokud jedu sám.

Editováno: , autor: FCCID
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
V 5. 1. 2022 na 16:19, FCCID napsal:

Lze nějakou diagnostikou upravit automatickou nivelaci led světel?? (F3fl)  Aby nedocházelo k tak agresivní korekci směrem dolů po zatížení, to se s tím potom nedá téměř jezdit v porovnání pokud jedu sám.

Taky s tím nastavením světel BI-LED nejsem spokojený. Když je auto prázdné, světla svítí na nastavenou výšku. Sednu jako řidič dopředu, chvíli se nic neděje a pak to začne jemně světla sklápět DOLŮ. Člověk by očekával, že když si tam sedne řidič, tak auto předkem klesne a světla by to mělo zvednout. Ono to snad funguje přesně opačně než má. A v rychlosti na dálnici to svítí pár metrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu mě tu děsí ta logika. Pokud je sklápění světel v pořádku, svítí světla pořád stejně daleko a vysoko. Mám to ověřené a vyzkoušené. Ve značkovém servisu jme postavili vedle sebe mojí octavku a  ještě jednu. ideálně na takových 20 meetrů proti zdi. U té které to fungovalo, jsme mohli nastupovat vystupovat nakládat kufr , prostě cokoli.  Automatika  to během 2-3 vteřin nastavila do vždy stejné úrovně. Celý problém je v tom , že ta u které to fungovalo , měla čidlo jak na zadní , tak na přední nápravě. Já mám jen na zadní. Tam je zjevně algoritmus naklápění nastaven špatně. Jenže škoda se odvolává na evropský předpis, který umožňuje toleranci nastavení mezi 0,5 a 2,5 procenty. Což je nesmyslné ale bohužel platné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...