Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

před 2 hodinami, FCCID napsal:

Málo nebo moc, vycházel jsem z hodnot proudu z datasheetu, 1680lm je tok z jednoho světlometu na potkávačku. Podle mě je to reálná hodnota, ne jak když číňan napíše k led žárovce 10000lm, které nikdy neviděla..

Každopádně si na výkon svých LED světel nemůžu stěžovat, oproti H7 z F1 je to velký skok

 

To mě právě zaujalo.

Někde jsem četl že H4 na světelný tok kolem 1300-1600lm a H7 mezi 1500-1700lm

Xenon v Rapidu cca kolem 2000lm.

Je tedy zvláštní že BI-LED ve Fabií má podobný světelný výkon jak halogen a svítí o tolik lépe.

Jak je na tom tenjle reflektor ve srovnání se Scalou a nebo O3 DL ? Předpokládám že ty budou mít o něco více diod a větší výkon ?

  • 7 měsíců později...

Lze nějakou diagnostikou upravit automatickou nivelaci led světel?? (F3fl)  Aby nedocházelo k tak agresivní korekci směrem dolů po zatížení, to se s tím potom nedá téměř jezdit v porovnání pokud jedu sám.

Upraveno od FCCID

  • 6 měsíců později...
V 5. 1. 2022 na 16:19, FCCID napsal:

Lze nějakou diagnostikou upravit automatickou nivelaci led světel?? (F3fl)  Aby nedocházelo k tak agresivní korekci směrem dolů po zatížení, to se s tím potom nedá téměř jezdit v porovnání pokud jedu sám.

Taky s tím nastavením světel BI-LED nejsem spokojený. Když je auto prázdné, světla svítí na nastavenou výšku. Sednu jako řidič dopředu, chvíli se nic neděje a pak to začne jemně světla sklápět DOLŮ. Člověk by očekával, že když si tam sedne řidič, tak auto předkem klesne a světla by to mělo zvednout. Ono to snad funguje přesně opačně než má. A v rychlosti na dálnici to svítí pár metrů.

Když řidič sedne do prázdného auta s motorem vpředu a předním náhonem, poklesne logicky předek i zadek, ale řek bych, že zadek víc, takže se to chová správně.

Trochu mě tu děsí ta logika. Pokud je sklápění světel v pořádku, svítí světla pořád stejně daleko a vysoko. Mám to ověřené a vyzkoušené. Ve značkovém servisu jme postavili vedle sebe mojí octavku a  ještě jednu. ideálně na takových 20 meetrů proti zdi. U té které to fungovalo, jsme mohli nastupovat vystupovat nakládat kufr , prostě cokoli.  Automatika  to během 2-3 vteřin nastavila do vždy stejné úrovně. Celý problém je v tom , že ta u které to fungovalo , měla čidlo jak na zadní , tak na přední nápravě. Já mám jen na zadní. Tam je zjevně algoritmus naklápění nastaven špatně. Jenže škoda se odvolává na evropský předpis, který umožňuje toleranci nastavení mezi 0,5 a 2,5 procenty. Což je nesmyslné ale bohužel platné.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.