Květen 17, 20214 r před 2 hodinami, FCCID napsal: Málo nebo moc, vycházel jsem z hodnot proudu z datasheetu, 1680lm je tok z jednoho světlometu na potkávačku. Podle mě je to reálná hodnota, ne jak když číňan napíše k led žárovce 10000lm, které nikdy neviděla.. Každopádně si na výkon svých LED světel nemůžu stěžovat, oproti H7 z F1 je to velký skok To mě právě zaujalo. Někde jsem četl že H4 na světelný tok kolem 1300-1600lm a H7 mezi 1500-1700lm Xenon v Rapidu cca kolem 2000lm. Je tedy zvláštní že BI-LED ve Fabií má podobný světelný výkon jak halogen a svítí o tolik lépe. Jak je na tom tenjle reflektor ve srovnání se Scalou a nebo O3 DL ? Předpokládám že ty budou mít o něco více diod a větší výkon ?
Květen 17, 20214 r "Každá žárovka H7 má podle evropských norem tzv. světelný tok 1 500 lumenů, kvůli ztrátám v reflektoru však silnici ozáří pouze část z nich – u nejlepší žárovky v testu to bylo 657 lm" Starý test, ale o to nejde Scala používá stejné LED Osram v počtu 7 low beam a 6 hi beam
Leden 5, 20223 r Lze nějakou diagnostikou upravit automatickou nivelaci led světel?? (F3fl) Aby nedocházelo k tak agresivní korekci směrem dolů po zatížení, to se s tím potom nedá téměř jezdit v porovnání pokud jedu sám. Upraveno Leden 5, 20223 r od FCCID
Červenec 19, 20223 r V 5. 1. 2022 na 16:19, FCCID napsal: Lze nějakou diagnostikou upravit automatickou nivelaci led světel?? (F3fl) Aby nedocházelo k tak agresivní korekci směrem dolů po zatížení, to se s tím potom nedá téměř jezdit v porovnání pokud jedu sám. Taky s tím nastavením světel BI-LED nejsem spokojený. Když je auto prázdné, světla svítí na nastavenou výšku. Sednu jako řidič dopředu, chvíli se nic neděje a pak to začne jemně světla sklápět DOLŮ. Člověk by očekával, že když si tam sedne řidič, tak auto předkem klesne a světla by to mělo zvednout. Ono to snad funguje přesně opačně než má. A v rychlosti na dálnici to svítí pár metrů.
Červenec 19, 20223 r Když řidič sedne do prázdného auta s motorem vpředu a předním náhonem, poklesne logicky předek i zadek, ale řek bych, že zadek víc, takže se to chová správně.
Červenec 20, 20223 r Trochu mě tu děsí ta logika. Pokud je sklápění světel v pořádku, svítí světla pořád stejně daleko a vysoko. Mám to ověřené a vyzkoušené. Ve značkovém servisu jme postavili vedle sebe mojí octavku a ještě jednu. ideálně na takových 20 meetrů proti zdi. U té které to fungovalo, jsme mohli nastupovat vystupovat nakládat kufr , prostě cokoli. Automatika to během 2-3 vteřin nastavila do vždy stejné úrovně. Celý problém je v tom , že ta u které to fungovalo , měla čidlo jak na zadní , tak na přední nápravě. Já mám jen na zadní. Tam je zjevně algoritmus naklápění nastaven špatně. Jenže škoda se odvolává na evropský předpis, který umožňuje toleranci nastavení mezi 0,5 a 2,5 procenty. Což je nesmyslné ale bohužel platné.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.