Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

před 2 hodinami, FCCID napsal:

Málo nebo moc, vycházel jsem z hodnot proudu z datasheetu, 1680lm je tok z jednoho světlometu na potkávačku. Podle mě je to reálná hodnota, ne jak když číňan napíše k led žárovce 10000lm, které nikdy neviděla..

Každopádně si na výkon svých LED světel nemůžu stěžovat, oproti H7 z F1 je to velký skok

 

To mě právě zaujalo.

Někde jsem četl že H4 na světelný tok kolem 1300-1600lm a H7 mezi 1500-1700lm

Xenon v Rapidu cca kolem 2000lm.

Je tedy zvláštní že BI-LED ve Fabií má podobný světelný výkon jak halogen a svítí o tolik lépe.

Jak je na tom tenjle reflektor ve srovnání se Scalou a nebo O3 DL ? Předpokládám že ty budou mít o něco více diod a větší výkon ?

  • 7 měsíců později...

Lze nějakou diagnostikou upravit automatickou nivelaci led světel?? (F3fl)  Aby nedocházelo k tak agresivní korekci směrem dolů po zatížení, to se s tím potom nedá téměř jezdit v porovnání pokud jedu sám.

Upraveno od FCCID

  • 6 měsíců později...
V 5. 1. 2022 na 16:19, FCCID napsal:

Lze nějakou diagnostikou upravit automatickou nivelaci led světel?? (F3fl)  Aby nedocházelo k tak agresivní korekci směrem dolů po zatížení, to se s tím potom nedá téměř jezdit v porovnání pokud jedu sám.

Taky s tím nastavením světel BI-LED nejsem spokojený. Když je auto prázdné, světla svítí na nastavenou výšku. Sednu jako řidič dopředu, chvíli se nic neděje a pak to začne jemně světla sklápět DOLŮ. Člověk by očekával, že když si tam sedne řidič, tak auto předkem klesne a světla by to mělo zvednout. Ono to snad funguje přesně opačně než má. A v rychlosti na dálnici to svítí pár metrů.

Když řidič sedne do prázdného auta s motorem vpředu a předním náhonem, poklesne logicky předek i zadek, ale řek bych, že zadek víc, takže se to chová správně.

Trochu mě tu děsí ta logika. Pokud je sklápění světel v pořádku, svítí světla pořád stejně daleko a vysoko. Mám to ověřené a vyzkoušené. Ve značkovém servisu jme postavili vedle sebe mojí octavku a  ještě jednu. ideálně na takových 20 meetrů proti zdi. U té které to fungovalo, jsme mohli nastupovat vystupovat nakládat kufr , prostě cokoli.  Automatika  to během 2-3 vteřin nastavila do vždy stejné úrovně. Celý problém je v tom , že ta u které to fungovalo , měla čidlo jak na zadní , tak na přední nápravě. Já mám jen na zadní. Tam je zjevně algoritmus naklápění nastaven špatně. Jenže škoda se odvolává na evropský předpis, který umožňuje toleranci nastavení mezi 0,5 a 2,5 procenty. Což je nesmyslné ale bohužel platné.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.