Marosme Vloženo 16. leden 2020 Sdílet Vloženo 16. leden 2020 Ahoj viete poradiť ktorý snímač by mohol byť chybný ? Podozrievam váhu vzduchu ...a 2x sa stalo už po asi 40 minútach jazdy že sa rozblikala kontrolka žhavenia ale zmizne to po opätovnom naštartovaní. Vďaka za odpoveď. https://i.postimg.cc/rF4W08JN/IMG-20200115-113408.jpg https://i.postimg.cc/pVp6p16J/Screenshot-2020-01-15-09-02-49-134-com-ovz-carscanner.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 17. leden 2020 Sdílet Vloženo 17. leden 2020 Snímač teploty nasávaného vzduchu G42 (+ snímač plnicího tlaku vzduchu G31, je to 2v1), 03G906051M/03G906051E, je za mezichladičem v 2. kolenu, před ohybem vzhůru, viz dílenská příručka "Motor 1.6 55 kW, 1.6 66 kW, 1.6 77 kW TDI CR", skupina 21 - Přeplňování, 2.1 Chlazení plnicího vzduchu - montážní přehled. Je to na str. 166 v pdf, 160 dle číslování stran v dokumentu. Zkontroloval bych i kabeláž. Ano, mimo snímače teploty vzduchu G42 (P0111) tam máš i chybu váhy vzduchu G70 (P0101). Jestli spolu mohou chyby souviset a může je v tomto případě způsobovat závada jenom jednoho snímače by musel říct někdo, kdo se v tom vyzná, ale teoreticky to možné je. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marosme Vloženo 17. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 17. leden 2020 Poradili mi zase že ten snímač teploty vzduchu je 2v1 s váhou vzduchu ..teraz neviem čo skúsiť vymeniť skôr ...kde je teda snímač teploty vzduchu integrovaný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 17. leden 2020 Sdílet Vloženo 17. leden 2020 Buď ti poradili špatně nebo jste se třeba jen špatně pochopili, to se stává. Stáhni si výše odkazovanou dílenskou příručku (má jen 11 MB) a přesvědč se sám. Váha vzduchu (G70) je hned za vzduchovým filtrem, před turbem, zatímco čidlo teploty a tlaku vzduchu 2v1 (G31+G42) je až za mezichladičem, před škrtící klapkou. Má to svou logiku. Z teploměru před turbem bys nezjistil absolutně nic o teplotě vzduchu, který jde do motoru, protože turbo vzduch hodně stlačí, čímž ho ohřeje. Ohřeje ho tak moc, že je jeho teplotu potřeba snížit, což dělá mezichladič. Jenže ten ho nedokáže ochladit až na teplotu, kterou měl před turbem. Takže prostě změříš teplotu vzduchu mezi mezichladičem a škrtící klapkou, chceš-li jí znát přesně, což u moderního motoru chceš. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marosme Vloženo 17. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 17. leden 2020 Super info :) zajtra skontrolujem káble, vraj tým trpia a rozpadajú sa na prášok zhodou okolností sa to isté asi pred 3 týždňami stalo švagrovi na tom istom agregáte len Fabia, ja mám Ibizu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.