Publikováno Leden 16, 20205 r Zdravím. Mám problém s Felicií (1997): Jdou špatně zvenčí otevírat oboje zadní dveře. Zevnitř jdou páčkou otevírat úplně krásně, ale zvenčí to vypadá, jakoby je klika otevřela jen zčásti (při jejím zvedání nahoru to ani uvnitř neklade odpor) a musí se s nimi více trhnout. Centrál je v pořádku. Máte někdo ideu, co s tím přesně udělat? Má zevní klika svoje vlastní táhlo/lanko a vnitřní také? Netuším, jestli pod tapcem u Feldy jsou na plechu šrouby nebo nýty.. kdyžtak to dám do servisu, ale asi by za to chtěli dost. Díky.
Leden 18, 20205 r Pod číslom 6 je tiahlo s plastovými čapmi alebo ako sa to volá. Natiahnuté, treba upraviť dĺžku. V servise ti to už asi nikto robiť nebude.
Leden 18, 20205 r Autor Díky .. a jak se ta délka táhla dá seřídit? Na obrázku to vypadá jako tyčka pevně zalisovaná na koncích v plastu.
Leden 18, 20205 r Já to u své archivní filcky nedávno vyřešil mírnou změnou polohy zámku - na obrázku výše označeno číslem 1.
Leden 18, 20205 r Autor před 16 minutami, Wittmann napsal: Já to u své archivní filcky nedávno vyřešil mírnou změnou polohy zámku - na obrázku výše označeno číslem 1. Ten protikus naproti na rámu, jak to drží dvěma křížovými šrouby? Jakým směrem posunout?
Leden 19, 20205 r @fox1 Necituj predchádzajúci príspevok, je to proti pravidlám. Na zámku č. 4 podľa obrázka som mal inbus tuším 6, neviem už isto. Smer musíš skúšať, predpokladám že smerom hore. To tiahlo má na koncoch závit a odkrúcaním zväčšuješ dĺžku. Tie plastové konce sa dajú kúpiť aj samostatne, alebo celá tá tyč . Na karosérii je 4, a 1 je na dverách. Dúfam, že je to tak a nepoplietol som to s niečím iným. Upraveno Leden 19, 20205 r od Effendi
Leden 19, 20205 r Autor Pokud je 1 na dveřích, tak netuším, jak to seřídit, ty šrouby se nedají ničím rozumným povolit. Kdyby to šlo udělat, jak psal Wittmann, bylo by to samozřejmě jednodušší než rozdělávat celé dveře. Doufal jsem, že by to třeba mohlo být způsobeno mírně svěšenými dveřmi, pak by pomohlo jednoduše posunout tu západku č. 4... takže asi ne :(
Leden 20, 20205 r Oboje dverí ti naraz neovisnú. Pravdepodobne je to tým, že pri otváraní cestujúci neťahajú kľučku skoro vodorovne, ale nahor. Potom sa mení rozmer tej tyčky a tá sa dá meniť odkrúcaním, či prikrúcaním tých plastových bazmekov. Ale toto je len moja domnienka. Ak to Wittmann takto upravil, zrejme to ide a tak vyskúšaj. Časom sa rozoberaniu dverí aj tak nevyhneš, je to jednoduchá a pohodlná robota, ale v lete. Teraz by som to nerobil.
Leden 20, 20205 r Vyzkoušej ty dveře na prázno a uvidíš jestli je problém v odjištění zámku. Moje řešení je jen způsob kompenzace toho, co píše Effendi. Jen to funguje do určité míry, protože na těch šroubech je ta vůle celkem malá. Nejlepší bude, když tu kostku zámku sundáš (dva šrouby zvenku), podíváš se jak funguje (a možná zjistíš, že je problém úplně jinde) a pak poznáš jak ji natočit a následně utáhnout.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.