Přejít na obsah

Kontrola tlaku v pneumatikách


Diamant

Doporučené příspěvky

[Děkuju Jiřiku.My snad budeme kamarádi!...

Až tak? ;) Já to plus mínus beru podle toho víčka nádrže..střední zatížení a k tomu tak tu desetinku navíc. Hlavně vždycky dávám předek i zadek stejně,ale je pravda,že auto nijak zvlášť nepřetěžuju,že bych zadek tahal po zemi..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi a neni to moc??? 3 vzádu to je docela brutálni atmosféra,ne?Nesjižději se ty gumy pak vic?Nechám tam asi obě nápravy na 2,3 a tim asi nic nezkazim.Každopádně díky za info.Až budete v Hradci Králové tak máte u mě jednu Plzen!
no ja to mám na nádrži napísané že pre max. zaťaženie mám fúkať dozadu 3atm.
Mne sa osvedčilo hustiť zadné gumy o trochu menej, než je na viečku a predné o trochu viacej. Jazdím prevažne len sám, resp. dvaja vpredu. Pri takomto hustení sú pneumatiky aj opticky nahustené zhruba rovnako a hlavne sa zadok úplne skľudnil. Mám 17".

Já na 18" dávám na předek 2,3 a na zadek 2,5 a to jezdím sám, vyjímečně ve dvou a osvědčilo se mi to, jinak se totiž na zadku celkem sjížděly boky a i servisáci mi to potvrdili, že se dává víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No 3,0 je tlak, na ktorý sa gumy hustia priamo z výroby, ale to je preto, aby sa pri dlhšom státí nezležali. Tak si myslím, že hoci guma to v pohode vydrží, tak 3 je už príliš. To sa už pneumatika nebude temer vôbec deformovať, čo určite zmenší stačnú plochu s vozovkou a zhorší stabilitu v zákrutách aj brzdnú dráhu. Len pre zaujímavosť vyskúšaj brzdnú dráhu povedzme zo 130 na 3,0 a na nižšom tlaku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No 3,0 je tlak, na ktorý sa gumy hustia priamo z výroby, ale to je preto, aby sa pri dlhšom státí nezležali. Tak si myslím, že hoci guma to v pohode vydrží, tak 3 je už príliš. To sa už pneumatika nebude temer vôbec deformovať, čo určite zmenší stačnú plochu s vozovkou a zhorší stabilitu v zákrutách aj brzdnú dráhu. Len pre zaujímavosť vyskúšaj brzdnú dráhu povedzme zo 130 na 3,0 a na nižšom tlaku.

Taky tam nemám 3, jen asi 2,5 ale kdybych jel s plně naloženým autem, dal bych to tam.

A k té deformaci pneu, včera jsem to na Okince pěkně poznal, jak byl v pondělí híc a auto stálo, bylo to včera chvíli jak trakař :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Tak jsem pátral jak tedy na to TPM a celkem vyčerpávající návod je tady:

http://team-dezent.at/homepage/umbauanleit...stem_Golf_V.pdf

případně na fóru o VAGCOM zde: http://forums.fourtitude.com/zerothread?id...4840&page=1

Je to návod na GOLF V - vypadá to že Octavia II bude podobná...

V podstatě jde o to přivést "chybějící" kablík od konektoru ABS a zapojit spínač TPM (propoji se od spinace ESP)

Nenasel jsem ze u OCII by tam jiz konektor byl :-(

V kódování je to jednotka 3 (ABS brzdy) a bit 14 na 0, nebo odečíst 16384 (dec)

Moje jednotka ABS by to umet mela (1K0 907 379 AC) v tech odkazech jsou nektery jednotky uvedeny...

seznam dílů dle toho německýho návodu - upraveno dle ETKA:

1x 1Z0 927 127A Tlacitko pro kontrolni system tlaku pneumatik 225

1x 4D0 971 636B svorkovnice plocheho kontaktu (konektor) 108

2x 000 979 002 1 sada samostatneho vedeni vzdy 2kontakty 5ks v sacku 60 (120)

1x 000 979 131A 1 sada samostatneho vedeni vzdy 2kontakty 5ks v sacku 60

2x 000 979 941 narazova spojka, vodotesna 52 (104)

kabel 0,5mm nebo 0,75mm

kabelova odbocka 3ks (treba stualarm.cz)

Takze naklady odhadem cca 650Kc

Pokud bude cas, tak to zkusim udelat, tlacitko uz mam :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Mě by to také zajímalo. Před týdnem mi někdo prořezal pravou zadní pneumatiku a aniž bych si toho všimnul, tak jsem odjel. Poznal jsem to asi po 1 km, když jsem zastavil a zkontroloval to, ale kontrolka tlaku ani nezareagovala...

Proc te zajima doinstalace TPM, kdyz jak pises, TPM jiz mas ? Nebo jakou "kontrolku tlaku" mas na mysli ?

Spravne funkcni TPM me po 0,5-1 km poznalo vymenu letnich gum za zimni, takze pokud ti to nepoznalo prazdnou prorezanou gumu, je jiste neco spatne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem pátral jak tedy na to TPM a celkem vyčerpávající návod je tady:

http://team-dezent.at/homepage/umbauanleit...stem_Golf_V.pdf

případně na fóru o VAGCOM zde: http://forums.fourtitude.com/zerothread?id...4840&page=1

Je to návod na GOLF V - vypadá to že Octavia II bude podobná...

V podstatě jde o to přivést "chybějící" kablík od konektoru ABS a zapojit spínač TPM (propoji se od spinace ESP)

Nenasel jsem ze u OCII by tam jiz konektor byl :-(

V kódování je to jednotka 3 (ABS brzdy) a bit 14 na 0, nebo odečíst 16384 (dec)

Moje jednotka ABS by to umet mela (1K0 907 379 AC) v tech odkazech jsou nektery jednotky uvedeny...

seznam dílů dle toho německýho návodu - upraveno dle ETKA:

1x 1Z0 927 127A Tlacitko pro kontrolni system tlaku pneumatik 225

1x 4D0 971 636B svorkovnice plocheho kontaktu (konektor) 108

2x 000 979 002 1 sada samostatneho vedeni vzdy 2kontakty 5ks v sacku 60 (120)

1x 000 979 131A 1 sada samostatneho vedeni vzdy 2kontakty 5ks v sacku 60

2x 000 979 941 narazova spojka, vodotesna 52 (104)

kabel 0,5mm nebo 0,75mm

kabelova odbocka 3ks (treba stualarm.cz)

Takze naklady odhadem cca 650Kc

Pokud bude cas, tak to zkusim udelat, tlacitko uz mam :-)

dobry ,kdyby slo schema a preklad? tak se na to vrhnu

seš dobrej pátrač :palec2::palec2::palec2::palec2:

Editováno: , autor: kvaki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

To co tu píšete s tím obvodem pneu se mi nějak nezdá. Mám zkušenost úplně odlišnou. Projeví se mi to asi po 5 km, rozdíl v tlaku z 2.5 spadl na 2,3 tj 0,2 rozdíl. Po resetování tlačítkem na plubce se to ozvalo opět po cca 5 km a byl opět pokles tlaku o cca 0,2. Po zalepení a dohuštění na 2,5 opět po pár km svítí kontrolka a po resetování se už nerozvítila. Stejný případ se opakoval při druhém defektu,ale tam byl únik velice malý cca 0,1 za týden tak jsem myslel že elektronika zase něco vyvádí,ale pak jsem objevil hřebíček. Takže už tomu systému věřím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten nájezd spousty km aby se to uložilo do paměti když se to po stisku tlačítka celé vyresetuje a musí se najet X desítek km aby se to opět spočítalo a uložilo do paměti. Myslím jak Diamant píše těch 300 km co mu řekli. Cituji : V skutočnosti sa ale stlačením tlačidla na prístrojovke uložený obvod kolies vymaže a až po prejdení 100-500 km sa obvody kolies znova uložia do pamäti.

Po tom co to stlačím, tak se to rozsvítí během 5 km pokud to stále utíká,takže žádných 100 km kvůli novým hodnotám. Možná to jen špatně chápu....

Editováno: , autor: waikiki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...