Samiec Vloženo 21. leden 2020 Sdílet Vloženo 21. leden 2020 Zdravím všechny. Neřešil někdo z Vás zpozdění v zobrazování vnější teploty? Jde o to, když například jedu přes den je 8°C zaparkuju, sednu do auta večer nebo nad ránem, zobrazí se ihned teplota 8°C i když je třeba -1°C a až po chvíli začne klesat a za pár minut už ukazuje dobře. Docela mě to štve, ještě jsem se nesetkal u žádného auta, že by čidlo neměŕilo aktuální teplotu když je zapalování vypnuto. Když jsou malé teplotní rozdíly tak si toho člověk ani nevšimne, ale bývají i rozdíly velké. Netušíte nejde to nakódovat ať to měří pořád? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 22. leden 2020 Sdílet Vloženo 22. leden 2020 Podle mě to měří pořád, ale je to dáno taky umístěním čidla, které nemusí mít přímý kontakt s venkovním prostředím. Za jízdy se však rychle čidlo ochladí prouděním vzduchu a teplota Ti hned klesne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 22. leden 2020 Sdílet Vloženo 22. leden 2020 (editace) Co se pamatuju, tak v navodu bylo, ze se cidlo musi po startu zkalibrovat a realne hodnoty, ze ukazuje po cca. 5 minutach jizdy. Ono to ma i svoji logiku. Kdyz bude stat auto v lete nekde na rozpalenem parkovisti, tak by ukazovalo bludy. Proste je potreba jet, aby cidlo mohlo odecitat skutecnou teplotu z proudiciho vzduchu... Editováno: 22. leden 2020, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 22. leden 2020 Sdílet Vloženo 22. leden 2020 To je problem koncernu, navrhoval to nejaky blbec. Hlavne trva 20min kym to ukaze ze je - 2 fakt uzasny napad. Zaujimave ze prestym 2006 to zobrazovalo takmer hned. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 22. leden 2020 Sdílet Vloženo 22. leden 2020 Jestli to trvá 20 minut, tak to spíš vypadá na nějakou chybu nebo poruchu čidla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Samiec Vloženo 22. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2020 Lepší asi aby to v létě ukazovalo bludy které to bude měřit ve stínu nad vozovkou, než aby mi to ukazovalo při tom když vyjedu z domu 0°C nebo +1°C když je venku -8°C a vozovka je namrzlá, docela zásadní věc. Měl jsem několik aut, od Felicie, Fabie, Roomstra, Octavie, služební Peugeoty a žádné auto s tím problém nemá až jsem teď narazil na to u Supa. Když jsem se ptal v servisu, tak mi tvrdil, že to prý údajně není pod napětím, když je zapalování vypnuto, což se mi moc nezdá, protože když v mobilní aplikaci Škoda Connect dám v nezávislém topení aktualizaci venkovní teploty tak to načte po chvíli správnou teplotu. takže to musí snímat, pokud do aplikace neposílají data z nějakého meteopressu :)) Tak mě napadlo jestli to tady neumí někdo poladit tak aby to teplotu měřilo neustále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.