Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tou aktivní regenerací myslíš navýšení AFR? (občasný zásah zvýšením množství vzduchu než je nutné pro ideální spalování - tím dojde taky k potřebnému navýšení teploty filtru)

 

Samozřejmě utrápený motor (krátké jízdy a časté chladné starty, vyřazování na neutrál z kopce, jízda pouze v nízkých otáčkách a jiná trápení vedoucí k zakarbonování a zvýšené spotřebě oleje) může vyžadovat zásah servisu na asistovanou regeneraci GPF.

Vloženo

@Pawouk a @Kuchar7 Ahojte, oběma Vám děkuji za velmi přínosné informace? 

Motor proháníme, skutečně se jednalo o aktivní regenraci, po trase kde byl výjzed do prudhého stoupáni pod "plným" (vmax cca 180)z Ostravice nahoru nad vn. Šance, se již od soboty tento stav neopakoval.

O pasivní reku , jak píše kuchař7 jsem nevěděl, trochu více brzdíme motorem?

Holt nová technika si žádá nový přístup?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...