Červen 14, 20205 r Tou aktivní regenerací myslíš navýšení AFR? (občasný zásah zvýšením množství vzduchu než je nutné pro ideální spalování - tím dojde taky k potřebnému navýšení teploty filtru) Samozřejmě utrápený motor (krátké jízdy a časté chladné starty, vyřazování na neutrál z kopce, jízda pouze v nízkých otáčkách a jiná trápení vedoucí k zakarbonování a zvýšené spotřebě oleje) může vyžadovat zásah servisu na asistovanou regeneraci GPF.
Červen 14, 20205 r Ano, jde vlastně o cílené ochuzení směsi, zpoždění zážehu, méně paliva, více vzduchu = vyšší teplota a přebytek kyslíku ke spalování ve filtru. https://www.youtube.com/watch?v=lX348T7ou6U
Červen 17, 20205 r @Pawouk a @Kuchar7 Ahojte, oběma Vám děkuji za velmi přínosné informace? Motor proháníme, skutečně se jednalo o aktivní regenraci, po trase kde byl výjzed do prudhého stoupáni pod "plným" (vmax cca 180)z Ostravice nahoru nad vn. Šance, se již od soboty tento stav neopakoval. O pasivní reku , jak píše kuchař7 jsem nevěděl, trochu více brzdíme motorem? Holt nová technika si žádá nový přístup?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.