Kuchar7 Vloženo 14. Červen 2020 Sdílet Vloženo 14. Červen 2020 Tou aktivní regenerací myslíš navýšení AFR? (občasný zásah zvýšením množství vzduchu než je nutné pro ideální spalování - tím dojde taky k potřebnému navýšení teploty filtru) Samozřejmě utrápený motor (krátké jízdy a časté chladné starty, vyřazování na neutrál z kopce, jízda pouze v nízkých otáčkách a jiná trápení vedoucí k zakarbonování a zvýšené spotřebě oleje) může vyžadovat zásah servisu na asistovanou regeneraci GPF. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Červen 2020 Sdílet Vloženo 14. Červen 2020 Ano, jde vlastně o cílené ochuzení směsi, zpoždění zážehu, méně paliva, více vzduchu = vyšší teplota a přebytek kyslíku ke spalování ve filtru. https://www.youtube.com/watch?v=lX348T7ou6U 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 17. Červen 2020 Sdílet Vloženo 17. Červen 2020 @Pawouk a @Kuchar7 Ahojte, oběma Vám děkuji za velmi přínosné informace? Motor proháníme, skutečně se jednalo o aktivní regenraci, po trase kde byl výjzed do prudhého stoupáni pod "plným" (vmax cca 180)z Ostravice nahoru nad vn. Šance, se již od soboty tento stav neopakoval. O pasivní reku , jak píše kuchař7 jsem nevěděl, trochu více brzdíme motorem? Holt nová technika si žádá nový přístup? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.