Jurdy Vloženo 24. Únor 2020 Sdílet Vloženo 24. Únor 2020 Ahoj, prosím o radu všechny chytré hlavy. Škoda Octavia Scout, 2.0 TDi, 135 kw, CUNA motor. Diagnostika mi ukazuje 2 neznámé závady s kódy 5582 a 28252. Nemáte tušení, co to může být? Jinak na autě se občas (obvykle tak při venkovních teplotách 0 až -5) hned po nastartování rozsvítí červená kontrolka nízkého tlaku oleje, která sama od sebe po chvíli (někdy 10 vteřin, někdy minuta) zhasne. Rovněž se mi párkrát stalo, že se při studeném motoru (krátce po startu a ujetí max. několika set metr) rozblikala kontrolka žhavení a auto se hodilo do nouzového režimu. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování již vše OK. Bude to souviset se závadami na diagnostice? Mockrát děkuji! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek16 Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 5582 - Oil Pressure Switch for reduced Oil Pressure Ten motor má dvoustupňový olejový čerpadlo řízený solenoidem (N428) nad olejovou vanou. Co jsem teď rychle zagooglil, tak bych nejdřív prověřil pojistku a kabel k tomu N428, pokud budou v pohodě tak bych zkusil proplach do oleje, jestli není zanesenej karbonem, dále vymontovat ho a prověřit jestli není ucpanej třeba nějakým kovovým bordelem, a pak případně vyměnit. Nebo by to mohl být ještě jeden z těch senzorů tlaku oleje vlevo. No a pokud nic z toho nepomůže, tak už nastoupí drahý věci, olejový čerpadlo, případně ojniční ložiska a klika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jurdy Vloženo 25. Únor 2020 Autor Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 Díky moc za tip. Doufám, že to nebude nic "mechanického", aby se poškodilo něco na motoru. Pořád si říkám, že když se občas rozsvítí kontrolka a sama od sebe po chvilce zhasne (i na neutrál, aniž bych např. přidal plyn), tak vše funguje jak má a závada bude spíš v nějakém čidle / kontaktu. Pátral jsem na googlu po tom druhém kódu 28252 našel jsem na fóru briskoda toto: 28252 - Coolant Pump 3 P26FA 00 [032] - Air in System Pak jsem se tam v souvislosti s vodní pumpou dočetl, že údajně byla na škodovkách nějaká vadná série vodních pump a v záruce je škodovka měnila, pokud se projevila závada. Víte o tom někdo něco? Může to mít spojitost s nalezenou chybou na diagnostice? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek16 Vloženo 28. Únor 2020 Sdílet Vloženo 28. Únor 2020 no zalepující se vodní pumpy už jsou úplně legendární, pokud máš pořád tu origo, tak určitě vyměnit i s proplachem systému a nalít G12 EVO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.