FrontVypla Vloženo 24. Březen 2020 Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 Hezký den, Nevím jak toto téma úplně nazvat, ale zkusím svůj problém popsat. Jezdil jsem donedávna s Octavii III a teď pořídil superba II rok 2014. A problém co teď pozoruju u superba jsem předtím neměl. Jde o to, že například dnes jsem jel po jedné rovné cestě, kde foukal poměrně silný vítr z levé strany. Pustil sem volant a auto okamžitě začalo najíždět do příkopy. Za pár minut jsem jel zpět jestli to opět bude táhnout na pravou stranu, ale ne. Táhne mě to vždy tak jak fouká vítr. Pří zpáteční cestě mě to tedy okamžitě začalo táhnout do protisměru. V obou případech se auto vychýlí ze směru opravdu rychle a nedržet volant, tak jsem v příkopě. Může to být softwarovým nastavením tuhosti řízení nebo nějakým jiným mechanickým problém, že se auto při větru nebo nerovnostech na silnici okamžitě začne vychylovat ? Děkuji za názory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 24. Březen 2020 Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 Já bych řekl, že je to vlastnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrontVypla Vloženo 24. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 A nešel by třeba tento účinek zmírnit úpravou tuhosti posilovače řízení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 24. Březen 2020 Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 Tak to nevím. Teď mám 3ku a pomůže dát podvozek na sport a řízení také. Je to lepší, ale žádná hitparáda to není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrontVypla Vloženo 24. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 Zkoušel jsem to v nastavení hledat a myslím že to u té své 2ky nemám. nevíte jestli se to dělá případně přes rádio nebo ten panel mezi budíky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 24. Březen 2020 Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 Pokud, tak jen nakódovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 24. Březen 2020 Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 Vlastnost posilovače nakodovat nejde. Nemáš v hajzlu Geometrii, urvané silentbloky ramen? Vlastnost posilovače jdou Flashnout na těžšší verzi co máš za motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrontVypla Vloženo 24. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 Na 3D geometrii auto bylo. Když je rovná cesta a nefouká tak je to ok. Problém je jen když začnou působit nějaké vnější vlivy, tak auto hned začne hodně táhnout. Silentbloky nevím. Ale mechanik se mi na to už 2x koukal a říkal že ok. 2,0 TDI 103 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 24. Březen 2020 Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 Asi som nepocohpil. Cize cielom je, aby aj pri funkani silneho bocneho vetra auto islo svoju stopu? .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 24. Březen 2020 Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 Na SII 125kw Combi mr 2011 vítr trošku víc cloumal s autem. Řešení auto mělo 300000km reálných tak šli nové tlumiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrontVypla Vloženo 24. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 před 36 minutami, Martttin napsal: Asi som nepocohpil. Cize cielom je, aby aj pri funkani silneho bocneho vetra auto islo svoju stopu? .... NN to vím že není reálné. Ale chci aby se hned po puštění volantu netlačilo do příkopy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 24. Březen 2020 Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 (editace) Nejjednodušší by bylo poprosit Andreje ať vypne foukání větru. No a potom už pomůže jenom kontrola podvozku a hlavně pryžových částí, kde by mohla vznikat vůle. I tlumiče na to můžou mít vliv. Jinak už s tím nejde nic dělat. Účinek posilovače bych neřešil. Ten na to nebude mít takový vliv. Editováno: 24. Březen 2020, autor: Supermarine_Spitfire Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 24. Březen 2020 Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 Pokud má reálně najeto kolem 250000km na Českých silnicích. Což už asi i SII z roku 2014 bude mít. Tak tlumiče už dávno nefungují. Tam není co řešit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrontVypla Vloženo 24. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 Má 190 tis z Německa. Můžou se ty tlumiče projevovat i na tom že když jedu po nerovným terénu tak to se mnou celkem dost hází? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 24. Březen 2020 Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 Těch km bude mnohem víc... Do Německa natahali někde v 70letech Turky a ty tam bazarničí do dneška. Není vyjímkou že tahají vraky z Ukrajiny a podobně. Podívej se originál podle VIN minimálně kam bylo auto určeno. Staré SI třeba vyexportované do Italie tahali Turci přes Německo a prodávali do Čech... Co máš za podvozek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 24. Březen 2020 Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 Konspiracne teorie o dovozoch cez pol sveta...Moje auto z operativneho lizingu ma vymenene tlmice este pred 200k km, takze by som sa nato zameral. Ako sa to sprava po prejdeni priecnej nerovnosti napr v zakrute? Neplave ti auto v takychto pripadoch? Pneumatiky su zjazdene rovnomerne? Pre mna boli toto indikatory, ze tlmice dali autu papa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 24. Březen 2020 Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 misor1994: žádné konspirační teorie ale fakta! Nevím jestli se to dá stále zjistit ale třeba u O1 bylo: B01 = Země typových zkoušek-NĚMECKO a vím že to šlo u zjistit i u SI. Každopádně pokud koupíš auto u černýho čičmundy v Něměcku a export byl z Čech, Slovenska, Polska, Italie, Ukrajiny, Holandska do Německa tak někdo něco kryje stočené, km, velkou, totální havárii apd.... Ten podvozek je důležitý pokud máš tzv. sportovní podvozek ve skutečnosti snížený tak je to nejhorší co mohlo vzniknout... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrontVypla Vloženo 24. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 Nooo- Možná to bude hloupá otázka ale jde někde zjistit jaký typ podvozku mám ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrontVypla Vloženo 24. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 před 2 hodinami, misor1994 napsal: Konspiracne teorie o dovozoch cez pol sveta...Moje auto z operativneho lizingu ma vymenene tlmice este pred 200k km, takze by som sa nato zameral. Ako sa to sprava po prejdeni priecnej nerovnosti napr v zakrute? Neplave ti auto v takychto pripadoch? Pneumatiky su zjazdene rovnomerne? Pre mna boli toto indikatory, ze tlmice dali autu papa. Pneumatiky sem dal nové. A už mi to párkrát zaházelo v zatáčce kde terén nebyl úplně rovnej no. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 24. Březen 2020 Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 Moj skromny nazor, aj keby to malo 200k realnych, proste tlmice a silenbloky, ktore sa daju menit, by som vymenil. Neviem, kolko planujes mat auto, ale toto niej zavratna investicia, teda zalezi, ci ti to bude robit autorizak, alebo kamos doma na zdvihaku... I ked je pravda, ze to, co tam bolo z prvovyroby tam uz asi nedostanes... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.