Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, chtěla bych se poradit zda do toho jít nebo ne. Čeká mne výměna oleje. A přemýšlím zda nekoupit tuto sadu aditiv https://www.auto-doplnky.com/sada-pro-dekarbonizaci-motoru-benzin-gdi-fsi-pn-109e-pn-115e-pn-208e-3x-325-ml-bg-bg6577k-p43952 na dekarbonizaci. Jestli jste spokojeni s aditivi zda s tím máte dobré zkušenosti. Nebo jestli do tohoto motoru dáváte jiná aditiva (myšleno jiný výrobce), tak si klidně nechám poradit. Moje auto má už najeto přes 184tisíc. Tak přemýslím zda nekoupit něco takového co by mohlo prodloužit a pomoc motoru. Děkuji za pomoc

Aditiva myslíš do paliva nebo oleje? Do paliva se řeší zde:

Do oleje bych osobně nic nepřidával. Spíš bych se zaměřil na olej, zda je odpovídající normě předepsané výrobcem, intervaly výměny...

  • Autor

 Ano do oleje, tady píšou, že jedna ta nádobka se nalije do starého oleje a nechá se nastartovaný motor 20min na volnoběh a pak se má vyměnit olej. Olej používám Shell Helix HX8.

Děkuji za odkaz, přečtu si to.

Než toto použiješ, hledej na internetu názory a recenze - rozhodně nic ze stránek výrobce. Jedna věc je, že dekarbonizace obvykle provádí firmy, které nejspíš nenalejou 20 ml zázraku do oleje. Druhá věc - u TSi se spousta karbonu tvoří na sacích ventilech a kanálech a tam proudí akorát vzduch a recirkulované spaliny. Tzn ten přípravek se tam nijak nedostane. Možná trochu pročistíš pístní kroužky s dál bůh ví co..

Vůbec bych o tom neuvažoval. To bych raději zkrátil interval výměny oleje.

  • Autor

Díky kluci za názory, proto jsem se radši ptala zda jo nebo ne. Prdím na to. :)

Tyhle ty "dekarbonizační" sady jsou tak trochu tahání peněz z lidí. Spíš bych se zamyslel nad tím kolik najedu ročně, jestli spíš město(zkrátit interval výměny oleje) nebo dálnice(nechat ho na 15tkm), jak dlouho uvažuji to auto mít(viz místní kluci zde, co do nich nacpou hromadu peněz a pak ho za rok prodají s neuvěřitelnou ztrátou). Pro čistotu motoru je nejdůležitější pravidelná výměna oleje a tankování pokud možno kvalitnějších paliv nebo si pomoct s VIF, ikdyž u tvého TSI to bude spíš jenom o čistotě vstřikovačů. 

Jako ona ta dekarbonizace sama o sobě určitě není od věci. Sám jsem nedávno viděl na vlastním motoru, co karbon na ventilech napáchal za škody (musela se vyměnit hlava motoru). Takže jestli auto nepůjde za rok do světa a jsou nějaké náznaky problému, tak proč ne, ale za tisícovku to asi nebude.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.