Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, chtěla bych se poradit zda do toho jít nebo ne. Čeká mne výměna oleje. A přemýšlím zda nekoupit tuto sadu aditiv https://www.auto-doplnky.com/sada-pro-dekarbonizaci-motoru-benzin-gdi-fsi-pn-109e-pn-115e-pn-208e-3x-325-ml-bg-bg6577k-p43952 na dekarbonizaci. Jestli jste spokojeni s aditivi zda s tím máte dobré zkušenosti. Nebo jestli do tohoto motoru dáváte jiná aditiva (myšleno jiný výrobce), tak si klidně nechám poradit. Moje auto má už najeto přes 184tisíc. Tak přemýslím zda nekoupit něco takového co by mohlo prodloužit a pomoc motoru. Děkuji za pomoc

Vloženo

Aditiva myslíš do paliva nebo oleje? Do paliva se řeší zde:

Do oleje bych osobně nic nepřidával. Spíš bych se zaměřil na olej, zda je odpovídající normě předepsané výrobcem, intervaly výměny...

Vloženo

 Ano do oleje, tady píšou, že jedna ta nádobka se nalije do starého oleje a nechá se nastartovaný motor 20min na volnoběh a pak se má vyměnit olej. Olej používám Shell Helix HX8.

Děkuji za odkaz, přečtu si to.

Vloženo

Než toto použiješ, hledej na internetu názory a recenze - rozhodně nic ze stránek výrobce. Jedna věc je, že dekarbonizace obvykle provádí firmy, které nejspíš nenalejou 20 ml zázraku do oleje. Druhá věc - u TSi se spousta karbonu tvoří na sacích ventilech a kanálech a tam proudí akorát vzduch a recirkulované spaliny. Tzn ten přípravek se tam nijak nedostane. Možná trochu pročistíš pístní kroužky s dál bůh ví co..

Vloženo

Tyhle ty "dekarbonizační" sady jsou tak trochu tahání peněz z lidí. Spíš bych se zamyslel nad tím kolik najedu ročně, jestli spíš město(zkrátit interval výměny oleje) nebo dálnice(nechat ho na 15tkm), jak dlouho uvažuji to auto mít(viz místní kluci zde, co do nich nacpou hromadu peněz a pak ho za rok prodají s neuvěřitelnou ztrátou). Pro čistotu motoru je nejdůležitější pravidelná výměna oleje a tankování pokud možno kvalitnějších paliv nebo si pomoct s VIF, ikdyž u tvého TSI to bude spíš jenom o čistotě vstřikovačů. 

Vloženo

Jako ona ta dekarbonizace sama o sobě určitě není od věci. Sám jsem nedávno viděl na vlastním motoru, co karbon na ventilech napáchal za škody (musela se vyměnit hlava motoru). Takže jestli auto nepůjde za rok do světa a jsou nějaké náznaky problému, tak proč ne, ale za tisícovku to asi nebude.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...