Vojtapablo Vloženo 25. Květen 2020 Sdílet Vloženo 25. Květen 2020 Zdravím, po pár měsících seznamování se se svým vozem jsem začal přemýšlet nad jízdou na brněnském okruhu. Mým cílem není hnát se za adrenalinovými zážitky v oblacích dýmu a smradu spálených pneumatik. Spíše chci zjistit, jak se auto chová ve vyšších rychlostech a průjezdech zatáčkami. Pročetl jsem si na webu pár tipů, na co si dát pozor a největším strašákem je výdrž pneumatik. Máte někdo zkušenosti se svou Scalou z okruhu? Jak velká šance je, že si při slušné plynulé jízdě sjedu gumy a budu muset nakoupit nové? Chystáte se někdo přímo na brněnský okruh také? Díky za Vaše tipy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. Květen 2020 Sdílet Vloženo 25. Květen 2020 (editace) čau, jestli chceš aby auto vydrželo a nevadlo, tak kup určitě Michelin CUP2 pneumatiky, ty vydrží dost....a určitě namontuj dopředu větší přední brzdy nebo alespon odolnější destičky třeba od Pagidu atd... hlavně si hlídej tlak v gumách, ideální mít za tepla max 2.3 baru.... Editováno: 25. Květen 2020, autor: kokta7 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojtapablo Vloženo 25. Květen 2020 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2020 Díky za tip s tlakem v gumách. Ohledně dalších úprav... Nechystám se na okruh pravidelně. Chci si to jen zkusit a objevit se tam třeba jednou za rok. Takže neplánuji investovat do lepších součástek. V podstatě se snažím zjistit, jestli má někdo zkušenost s jízdou na okruhu a následným opotřebením, hlavně pneumatik. Dá se tomu předejít? Je, čeho se bát? Jsou to jen pověry? :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. Květen 2020 Sdílet Vloženo 25. Květen 2020 (editace) jestli si to chceš zkusit, tak si pujč auto :-D ano dá se tomu předejít, neřezej zatáčky :-D a jezdi tam jako důchodce :-D lepší zabrzdit dřív do zatáčky, než to poslat do prvního kačírku nebo svodidel ;-) Editováno: 25. Květen 2020, autor: kokta7 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuchar7 Vloženo 25. Květen 2020 Sdílet Vloženo 25. Květen 2020 A ještě pamatovat, že havarijní pojištění zpravidla na závodním okruhu neplatí. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. Květen 2020 Sdílet Vloženo 25. Květen 2020 no ono ani povinné ručení ... jediné kde to platí, je nuerburgring touristenfahrten Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scala1.5tsi Vloženo 26. Květen 2020 Sdílet Vloženo 26. Květen 2020 Nazdar, nechcem zbytocne otvarat nove temy. Ja by som chcel vediet ako je na tom Scala s polomerom otacania? Da sa s nou dobre otacat aj na uzkych cestach? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 26. Květen 2020 Sdílet Vloženo 26. Květen 2020 Kluci dobrý rady, ale pokud chce Vojtapablo vyzkoušet v bezpečí okruhu jak se chová auto ve vyšších rychlostech, tak mu Závodní pneu nebo půjčený auto nepomůžou. A furt lepší, když limit auta zkusí na okruhu než v provozu na silnici. Lepší než volný ježdění na vokruhu pokud nemáš zkušenost, je škola smyku, gde ti vysvětlí co a jak a poradí ti i s jízdou ve vyšších rychlostech a pak si to zkusíš v praxi. https://www.polygonbrno.cz/skolasmyku/advanced/ 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 2. Červen 2020 Sdílet Vloženo 2. Červen 2020 (editace) Asi tak, přesně jak píše @Luďa ? Na těchto školeních platívala i "civilni" pojistka, jak je to teď, netuším. Už jezdím pomalu? Editováno: 2. Červen 2020, autor: xtrack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.