Publikováno Září 13, 20205 r Zdravím mám Octavii III 2.0 tdi cr, 110 kw, r.v. 2014, 4x4. za jízdy při podřazení 2 rychlostní stupeň a přidání plynu v motoru cvaklo a vypnul se a nejde nastartovat. Občas má snahu chytnout ale ihned zhasne. DIAGNOSTIKA NIC NEPÍŠE. Poznatky čerpadlo s nádrže tlačí 200 L/1h. to by mělo být Ok. Rozvody zkontrolovány také Ok. snímače vačky a kliky synchronizace Ok. tlaky motoru 21 OK. Regulační ventil na Reilu OK. Teplota paliva OK. Snímač tlaku na lište při startování hází 270000 až 450000 hPa ??? Naftový filtr cca 1 měsíc nový při jeho kontrole na dně byli 4 špony. při zkoušce vstřikovačů na autě leze nafta se třetího válce rychleji o jednou tolik než u prvního a třetího a poté se přidá čtvrtý. vstřiky jsem vyměnil za 4 funkční a pořád to leze stejně ??? Přikládám se že by mohlo odejít vysokotlaké čerpadlo. Můj dotaz je jestli s ještě na něco zaměřit než budu něco dále kupovat. Děkuji za každé info. Jeden poznatek ještě přikládám mohlo by to souviset EGR ventilem že to nejde nastartovat v READINESS je přikládám foto.
Říjen 16, 20204 r Autor Tak pro někoho snad kdyby se mu něco stalo podobného. Tak výměna Comon Rail a auto šlo nastartovat ale s motoru šel hrozný klepot, který se táhl s Turba. Po kontrole turba střihlá hřídelka mezi lopatkami. po výměně turba a vyčištění potrubí a oleje s filtrem šlape motor jako hodinky. Sešly se mi dvě závady najednou. Turbo jsem měnil horem a jde to má to zapeklité cca tři šrouby, ale po vytvoření správných klíčů to šlo. Samozřejmě všude nové těsnění.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.