Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím, páni, bol som na servisnej prehliadke v autorizovanom servise po 60 000 km. Rapid 1,2 TSI 63 kW 2013. Vymenili mi sviečky, olej, olej.filter, dal som si aj peľový filter a chcel som aj palivový filter. Tvrdili mi, že tento motor nemá palivový filter, že je doživotný filter v čerpadle v nádrži. Mali pravdu,alebo mám ísť niekam inde asi dať vymeniť palivový filter, ak je klasicky pod autom ako na iných škodovkách? Dík.

Vloženo

Palivový filtr je dole pod nádrží, měl by jít vidět zespoda. Výměna předepsaná není. Zajímavé je, že mě v servise také odpálkovali, že se to nemění a tak se to dělat prostě nebude. Nějak se jim do toho nechce.

pal_fil_12tsi_rap_01.thumb.jpg.cc086814c7a1ebef10e067a7f658eea9.jpg

  • o 1 rok později...
Vloženo

Prosím o radu, řeším teď servis, který mě čeká po zakoupení auta. Všechno důležité co mě vzhledem k roku výroby a počtu najetých kilometrů čeká, jsem našel v dílenských příručkách. Jediné čemu úplně nerozumím je palivový filtr. Ve schématu u palivové nádrže ho vidím, ale v předepsaných servisních intervalech již uveden není. Na internetu tento díl jde koupit a tak jsem z toho zmatený. Máte někdo prosím vysvětlení? Motor 1,2 TSI, 63 kW, rok výroby 10/2013. Děkuji za reakce.

Schema palivova nadrz.png

Vloženo

Palivový filtr u motorů 1.2 TSI od výrobce nikdy neměl a nemá předepsaný žádný výměnný interval. Co na tom není jasného? Pokud máš pocit, že ho potřebuješ vyměnit, tak ho vyměň.

Vloženo

Tak nikde není napsáno, že se měnit nemusí. Tak jako třeba u jiných schémat co jsem viděl, tam vyloženě píšou, že je součástí a měnit se nemusí. Chtěl jsem jen mít jistotu. Nechci nic zanedbat a tím, že hledám možnou příčinu občasného kuckání motoru ve studeném režimu při nízkých otáčkách, tak jdu po všem co mě napadne. 

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Ahoj,palivový filtr jsem měnil po 60000 km.Spíš by mě zajímalo jaký má mít obtokový ventil otevírací tlak.V manuálu jsou 4 bary,ten co jsem vyndal měl 6,3 baru.Po výměně nic nepozoruju,že by se změnilo,ventil otevírá jen při malé spotřebě .Rapid 1,2 tsi,2014.Palivový filtr nemají,resp.je součástí čerpadla ,až motory 1.0 tsi.V.D

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
V 10. 6. 2021 na 17:53, medveka.svp napsal:

Ahoj,palivový filtr jsem měnil po 60000 km.Spíš by mě zajímalo jaký má mít obtokový ventil otevírací tlak.V manuálu jsou 4 bary,ten co jsem vyndal měl 6,3 baru.Po výměně nic nepozoruju,že by se změnilo,ventil otevírá jen při malé spotřebě .Rapid 1,2 tsi,2014.Palivový filtr nemají,resp.je součástí čerpadla ,až motory 1.0 tsi.V.D

Palivový filtr součástí čerpadla mají i 1,2TSi  66 a 81kW cca od 2016...   6RA919051C za nějakých 5600,- ...

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Zdravím hoši chtěl bych se podělit o zkušenost s naším rapidem (2013) 1.2tsi 63kw (najeto 90tis)

Koupili jsme ho loni a byl po servisu oleje a filtrů tak jsem si říkal mám od toho pokoj nechám to až na letošní rok. Moc dobře vím jak má 1.2tsi 63kw pěkně jet a náš rapid byl velice lenivý ale až do té doby co jsem se vrhnul na údržbu oleje a filtrů.... Hlavně palivový to byl hnus všech hnusů.... Tekl z něho černý benzín 🤮🤮 báli jsme se že je rapid špatně zajetý... Pán ho lechtal 70 na 5ku kopce nekopce... po výměně onoho filtru krásně táhne.. Takže kdo váhá jděte do výměny 😉

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...