brrrrm Vloženo 16. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2020 Aj hlúpy Climatronic v F3 je stále lepší ako akýkoľvek manuál. Inak v F3 sa nedá regulovať intenzita fúkania v AUTO režime. v Octavii a vyššie sa to myslím dá, videl som to tu niekde na fóre. V F3 teda v extrémnych prípadoch idú furt otáčky na max, kým sa skutočná teplota nezačne približovať k požadovanej teplote. Vo vyšších modeloch sa dajú tieto max otáčky obmedziť. Opravte ma, ak sa mýlim. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 16. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2020 Co je a není lepší bych nechal na každého vlastním uvážení, někomu vyhovuje to a někomu ono. Další je využití auta, kdy určitá sorta do Lídlu nebo na hřbitov ten climatronic moc nevyužije, naproti tomu nějaký denní letec určitě. Každé ovládání má svoje a byť manuál je sociál vzhled, tak mě v Rapidu max vyhovuje. Opačně v Kamiqu ženy s climatronicem je ovládání za jízdy o rozbití držky, ale zase to dobře vypadá. Ať si každý pokud bude mít možmost vybere sám dle svého uvážení, potřeb, popř.zkušeností. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 16. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2020 Já mám první vlastní auto s klimatronikem (taky Rapida) a tím jakákoliv regulace teplotní pohody v interiéru pro mě v podstatě skončila. Jezdím téměř stále na 20°C v režimu Auto, ať už se reklamovaný kompresor točí (po Sandenu je Denso). V O1 mám manuál, v F1 nic. Za mě už jen klimatronik, ale je pravda, že ho nemusí třeba ti sváteční jezdci využít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.